boos!

13-08-2011 23:14 571 berichten
Alle reacties Link kopieren
mn moeder heeft hartproblemen. vandaag met ambulance naar ziekenhuis gebracht, ze voelde zich toen niet lekker, had uit paniek mn vriend gesmst dat het niet goed ging met haar en dat ik mee naar het ziekenhuis ging. kreeg geen sms terug , had ik nog eens gesmst..een paar uur later. kreeg ik wel een smsje terug van ik zit niet lekker in mn vel en wil met rust gelaten worden..sorry. kreeg ik dan!
quote:Anthonius schreef op 16 augustus 2011 @ 07:57:

Dus als je een arm om iemand heen slaat of een aai over de bol geeft....dan wil je sex...?!?

Oohh natuurlijk het gaat hier om een man en natuurlijk ALLE mannen zijn zo, nee ok goed dan begrijp ik het...

Echt hoor..

Wat is jouw probleem? Ik zie je nu op verschillende topics langskomen met je peninisme. Je slaat de plank steeds volledig mis, neemt de moeite niet om je even in te lezen en loopt te blaten over mannen die verkeerd behandeld worden.

Hield je mammie niet van je of ben je net gedumpt?
Met Anthonius' tenen kan de hele aarde 5 keer verpakt worden.
Liever elitair dan een pauper!
Ik heb het niet zo op mannen die er klakkeloos van uit gaan dat de vrouw verkeerd zit, in welke situatie dan ook. En die dan de man nog als slachtoffer proberen af te schilderen ook, zelfs als ie voor het merendeel van de mensheid overduidelijk fout zit.
Nee minny, dat zie je fout. Anthonius verdedigt hen die niet voor zichzelf op kunnen komen. Je zou hem een ridder tegen onrecht kunnen noemen.

Zo, dat ik dat zonder lachen heb kunnen typen.
Wat mannelijke inbreng zou een welkome aanvulling zijn op dit forum maar dan wel graag iemand die niet bij ieder fout woord over welke man dan ook zich direct ontpopt in een soort verzetsstrijder tegen ingebeelde mannelijke onderdrukking.
quote:_minny schreef op 16 augustus 2011 @ 13:10:

Ik heb het niet zo op mannen die er klakkeloos van uit gaan dat de vrouw verkeerd zit, in welke situatie dan ook. En die dan de man nog als slachtoffer proberen af te schilderen ook, zelfs als ie voor het merendeel van de mensheid overduidelijk fout zit.

Huh?

Dat heb ik nooit gezegd... (dat elke vrouw fout zit in welke situatie dan ook)

En heb deze beste meneer ook niet als slachtoffer proberen af te schilderen...
quote:Kalliope schreef op 16 augustus 2011 @ 13:28:

Nee minny, dat zie je fout. Anthonius verdedigt hen die niet voor zichzelf op kunnen komen. Je zou hem een ridder tegen onrecht kunnen noemen.

Zo, dat ik dat zonder lachen heb kunnen typen. Ah ja natuurlijk hij komt op voor de arme misdeelde man die slachtoffer is van....

Sorry, ik kreeg het niet voor elkaar
quote:Joly78 schreef op 16 augustus 2011 @ 13:32:

Wat mannelijke inbreng zou een welkome aanvulling zijn op dit forum maar dan wel graag iemand die niet bij ieder fout woord over welke man dan ook zich direct ontpopt in een soort verzetsstrijder tegen ingebeelde mannelijke onderdrukking.Inderdaad. En bovendien hebben we er daar al een aantal van hier, meer is niet nodig dank u. Minder mag altijd!
quote:Joly78 schreef op 16 augustus 2011 @ 13:32:

Wat mannelijke inbreng zou een welkome aanvulling zijn op dit forum maar dan wel graag iemand die niet bij ieder fout woord over welke man dan ook zich direct ontpopt in een soort verzetsstrijder tegen ingebeelde mannelijke onderdrukking. Inderdaad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:_minny schreef op 16 augustus 2011 @ 13:34:

[...]

Ah ja natuurlijk hij komt op voor de arme misdeelde man die slachtoffer is van....

Sorry, ik kreeg het niet voor elkaar

Daar zijn er nogal wat van hè van die arme misdeelde onderdrukte mannen.(denken ze zelf)

Goh en dat ligt allemaal aan die rotwijven..
Ja, het zijn die wijven, die doen het allemaal! Die sporen allemaal niet, want wat die mannen doen is volstrekt normaal en acceptabel, altijd. En als wij vrouwen daar last van hebben dan is er iets mis met ons, nooooooit met de man in kwestie. Welneen zeg...het idee alleen al....

Hey, zonder lachen! Knap he?
Smurfje,

Dump die lammelul van een vriend van je en kies voor jezefl.
quote:smurfje251 schreef op 13 augustus 2011 @ 23:14:

mn moeder heeft hartproblemen. vandaag met ambulance naar ziekenhuis gebracht, ze voelde zich toen niet lekker, had uit paniek mn vriend gesmst dat het niet goed ging met haar en dat ik mee naar het ziekenhuis ging. kreeg geen sms terug , had ik nog eens gesmst..een paar uur later. kreeg ik wel een smsje terug van ik zit niet lekker in mn vel en wil met rust gelaten worden..sorry. kreeg ik dan!

Smurf, kan je niet een grote draad openen "Smurfen nieuws"

ofzo???

Het is altijd wat met jouw vriend, hij behandeld je als deurmat

en jij kruipt iedere keer als een puppyhond terug naar hem.

Schop die sukkel nu eens de deur uit.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Smurfen nieuws
quote:superstar_2 schreef op 16 augustus 2011 @ 14:03:

[...]

Daar zijn er nogal wat van hè van die arme misdeelde onderdrukte mannen.(denken ze zelf)

Goh en dat ligt allemaal aan die rotwijven.. Inderdaad al die arme misdeelde onderdrukte mannen zijn allemaal zo heilig als moeder Theresa. En doen nooit echt nooit iets verkeerd. Het ligt allemaal aan die rotwijven.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ja, en dan durven die wijven ook nog kritiek te leveren op het heilige verschijnsel man. Het gore lef!
En waarschijnlijk lopen al die arme misdeelde mannen in een shirt met deze afdruk erop.

En ze hebben een clubje!

En elke dag zingen ze het clublied. Wij hebben een clubske opgericht voor mannen met een lelijk gezicht. Ik hoor erbij, ik hoor erbij. *en dan kijken ze daar heel trots bij*

En dan samen afspreken dat ze heel dapper hun missie voortzetten: Op alle vrouwenfora in elke discussie over mannen binnenstormen en met veel uitroeptekens melden dat het niet aan de man maar aan de vrouw ligt. Ongeacht het onderwerp! Hoezee!
Anthonius, ben jij dit soms?

En na 100 topics krijg je dit kekke t-shirt:

quote:katrien_duck schreef op 16 augustus 2011 @ 15:05:

Anthonius, ben jij dit soms?

[afbeelding]Ghe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven