Eten bij Ikea

16-08-2011 12:35 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is er wel en niet aan te raden? In verband met werk zit ik binnenkort rond dinertijd vlak bij de bekende meubelketen dus leek me wel leuk even te winkelen en hapje te eten. Is er iets wat eruitspringt als lekker?
Nee, ik zou zelf iets te eten meenemen!
Nee niets is echt lekker het is vooral snel en goedkoop.
Ik heb ze nog niet geproefd maar als ik er zou eten zou ik de Zweedse gehaktballetjes wel willen proeven.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
De pasta is goor.
Liever elitair dan een pauper!
Is er in de buurt geen La Place? Als je in Amsterdam gaat zit die er min of meer schuin tegenover.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik vond de vissoep vorige week prima te doen. Broodje erbij, salade. Voor een keer toch best?
Wanneer ik bij de ikea ben ga ik altijd voor de balletjes. Ik vind het eten te vergelijken met de friuur maar dan lauw
Nee, weinig keus en niet echt lekker. Die zweedse gehaktballetjes met frites ook een keer gegeten. Vond er weinig aan.

Sowieso eten bij ikea vind ik niets. Tussen de middag dacht ik laat ik eens een broodje eten daar. En er was gewoon niets gezonds qua beleg :-S alleen jam/pasta/hagelslag. En dat vind ik echt niet lekker.
De gerookte zalm is wel lekker. De gehaktballetjes, mwah. Het gaat.

Wel lekkere biologische bolletjes.
die gehaktballetjes zijn wel okay. Niet heel bijzonder, maar goed te doen.

Tja, ik kom er verder niet zo vaak, maar ik eet liever bij Ikea dan bij McDonalds. Dus als je toch moet eten en de keuze uit beide hebt, zou ik naar de Ikea gaan.
MV die balletjes zijn nou net niet mijn ding. Te weinig bite, beetje zompig.
En zo zie je maar weet: smaken verschillen
De gravadlax is wel lekker. Ze hebben er ook losse pistoletjes, dan maak je er een broodje gerookte zalm van.

Heel soms hebben ze ook een zalmmoot met frietjes, maar hoe die is weet ik niet.
Vieze balletjes.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
De kebab is ook wel lekker hoor
Soms duurt het winkelen langer of er staat een gigantische file. Dan is het wel een aardige noodoplossing voor een enkele keer.

Alleen om te voorkomen dat je een hongerklop krijgt, maar ik zou toch echt de voorkeur geven aan een zelf gemaakte salade die ik van huis meeneem. Eventueel met een paar koel-elementen in een tupperwarebakje verpakt. Volgens mij is dat ook gezonder.

Of een heerlijk belegd broodje... (* Het is NU etenstijd. *)
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 augustus 2011 @ 12:38:

Is er in de buurt geen La Place? Als je in Amsterdam gaat zit die er min of meer schuin tegenover.Die is niet echt aan te raden vind ik. Dan kun je nog beter de mac pakken.
Zweedse balletjes!! Ik vind ze lekker! Zonder cranberrysaus

En patat is altijd goed.
quote:katrien_duck schreef op 16 augustus 2011 @ 12:41:

De gravadlax is wel lekker. Ze hebben er ook losse pistoletjes, dan maak je er een broodje gerookte zalm van.

Heel soms hebben ze ook een zalmmoot met frietjes, maar hoe die is weet ik niet.

Ja dat vind ik ook lekker!

Voor de rest weet ik niks lekkers bij Ikea.

Ja, de verse jus. In die bekers.
Ik vond de gegrilde panini's anders erg goed te eten (net vers uit de keuken). Maar goed, mijn standaard ligt vrij laag.

Vind de bruine saus bij de Zweedse balletjes niet lekker. Dacht dat het satesaus was, dan valt het echt vies tegen als je ineens die smurrie erbij hebt.
De ballen in het restaurant. De rosbief met een broodje erbij.

En bij de kassa de broodjes hotdog. Gewoon een knakworstje op een wit broodje.

Het kost allemaal geen drol, maar daar is de kwaliteit ook naar!
Nope
Lekker man, Ikea!

De balletjes natuurlijk, of de gravad lax. Was er vorige week nog met een aantal koters en ze hebben nu ook ineens een saladebuffet waar erg lekker fruit lag, dus de fruitsalade is ook goed te doen.
Am Yisrael Chai!
Ik vind de Daim-taart gruwelijk lekker

En ik WEIGER zo'n taart voor thuis te kopen! Dat spul is natuurlijk hartstikke 'moment on the lips, lifetime on the hips'
De Ikea Sate is meestal nog rauw, erg opletten dus.

Bij filiaal Haarlem dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven