Eten bij Ikea

16-08-2011 12:35 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is er wel en niet aan te raden? In verband met werk zit ik binnenkort rond dinertijd vlak bij de bekende meubelketen dus leek me wel leuk even te winkelen en hapje te eten. Is er iets wat eruitspringt als lekker?
quote:Floortje_1981 schreef op 17 augustus 2011 @ 09:49:

MV dat brood wat jij bij de ikea hebt gekocht is ook bedoelt om op te rollen kan je tunnbrödrulle mee maken, erg lekker!

Dus je hebt instinctief gedaan wat je ermee hoort te doen!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik had ook een heel lekker tomatensoepje, heb er prima gegeten (niet elke dag inderdaad aan te raden maar voor een keer prima!)
quote:Mrsje schreef op 16 augustus 2011 @ 14:19:

Bij Ikea Delft nog nooit een lauwe of slappe hap gehad. Maarja, daar is t altijd druk, dus ze staan daar op volle toeren te koken, bakken en braden.

Eensch!

Was laatst in Amsterdam en dat viel tegen vergeleken met Delft! Vriendin waarmee ik was zei dat het altijd zo was in Amsterdam, kortom: wisselt per filiaal.

In Diemen kregen we bij de hotdog veel zuur.. dat ontbreekt dan weer in Delft (als je het vraagt hebben ze soms wel augurken)
Ik ga altijd voor de visfilet gratino.

Lekker.
En Schorpioentje, heb je er al gegeten of wanneer ga je eten?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven