Sommige nicks moesten verboden worden!
donderdag 31 januari 2008 om 12:10
Ik ben mosterd ik weet het maar Nijntje nee dat is net is toch ook niet echt dat je zegt wouw. Miesje35 ook zeker niet. Maar daarom begrijp ik soms de andere namen ook wel. Ik had eerst ook een paar andere mooier namen, maar ja je kreeg steeds maar mag niet is er al. Tja dan denk je dan deze maar. Je kiest dan maar wat op dat moment . Je weet toch echt niet van te voren dat je hier jaren blijft (((-; Tenminste dat had ik nooit gedacht van mezelf (((-;

donderdag 31 januari 2008 om 12:11
Als antwoord op de titel: ik ken inderdaad nog wel een Nick die dringend verboden moet worden. Een exvriendje dat precies wist hoe alles hoorde: ik moest wasverzachter gebruiken, mocht alleen naar de publieke omroep kijken, en ik moest een heel stuk meer op zijn moeder gaan lijken.
*ril*
Mogen we hem ook verbieden?
*ril*
Mogen we hem ook verbieden?
donderdag 31 januari 2008 om 12:14
donderdag 31 januari 2008 om 12:15
quote:meisje35 schreef op 31 januari 2008 @ 12:10:
Je kiest dan maar wat op dat moment . Je weet toch echt niet van te voren dat je hier jaren blijft (((-; Tenminste dat had ik nooit gedacht van mezelf (((-;
Er zou ook een waarschuwing moeten staan bij het kiezen van een nickname en aanmelden dat het verslavend kan zijn en daardoor de gezondheid kan schaden.
Of een bedenktijd van 7 dagen dat je van je nickname af kan of kan wisselen.
Je kiest dan maar wat op dat moment . Je weet toch echt niet van te voren dat je hier jaren blijft (((-; Tenminste dat had ik nooit gedacht van mezelf (((-;
Er zou ook een waarschuwing moeten staan bij het kiezen van een nickname en aanmelden dat het verslavend kan zijn en daardoor de gezondheid kan schaden.
Of een bedenktijd van 7 dagen dat je van je nickname af kan of kan wisselen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

donderdag 31 januari 2008 om 12:18
donderdag 31 januari 2008 om 12:22
quote:mylenevalerie schreef op 31 januari 2008 @ 12:18:
Het zou ook handig zijn als er een database is waar je alle bestaande forumnamen kan zien, dan kan je op je gemak rustig kijken wat er al is en dan iets origineels verzinnen.
Dat zijn er duizenden en duizenden, er worden volgens mij geen nicks gedelete dus dan heb je meer dan 10 jaar nicks.
Goh, wat een sukkel ben ik, met die Nick.
Het zou ook handig zijn als er een database is waar je alle bestaande forumnamen kan zien, dan kan je op je gemak rustig kijken wat er al is en dan iets origineels verzinnen.
Dat zijn er duizenden en duizenden, er worden volgens mij geen nicks gedelete dus dan heb je meer dan 10 jaar nicks.
Goh, wat een sukkel ben ik, met die Nick.
Geen bijzonderheden

donderdag 31 januari 2008 om 12:28

donderdag 31 januari 2008 om 12:28
Ik wilde dus Muze. (Muzen zijn Griekse godinnen van de kunsten en wetenschap, jaja). Klonk wel stoer, maar ja, Muze was er al.....dan maar muzze. (simpel verbasterd, geen alternatief kunnen bedenken)
Maar die Muze heb ik dus nog nooooit langs zien gaan op dit forum, ze bestaat niet, post nooit, weg, gewoon van de aardbodem verdwenen.
Stom mens.
Maar die Muze heb ik dus nog nooooit langs zien gaan op dit forum, ze bestaat niet, post nooit, weg, gewoon van de aardbodem verdwenen.
Stom mens.
donderdag 31 januari 2008 om 12:34
quote:yathibiyya schreef op 31 januari 2008 @ 12:32:
Ik vond die van mij gewoon mooi. Maar super onhandig om te spellen..:SHahahah, ja jou heb ik een keer geschreven dat ik het echt niet kan onthouden, na 2 letters denk ik, oja wat komt er nu?
Ik vond die van mij gewoon mooi. Maar super onhandig om te spellen..:SHahahah, ja jou heb ik een keer geschreven dat ik het echt niet kan onthouden, na 2 letters denk ik, oja wat komt er nu?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 31 januari 2008 om 12:36
Waar haal je zo'n naam in godsnaam vandaan???
Het kan wel zijn dat mensen 1 dag hier zijn, 1 posting doen en niet terugkomen.
En de nick blijft in de database.
Toen het hele oude forum overging naar het forum hiervoor, gingen veel nicks verloren, behalve die van de mensen die er al heel lang waren, ik dus en Lindy en FV enz.
En toen gingen mensen die hem kwijt waren, zich opnieuw aanmelden met de verloren nick en dan met een getal erachter.
Het kan wel zijn dat mensen 1 dag hier zijn, 1 posting doen en niet terugkomen.
En de nick blijft in de database.
Toen het hele oude forum overging naar het forum hiervoor, gingen veel nicks verloren, behalve die van de mensen die er al heel lang waren, ik dus en Lindy en FV enz.
En toen gingen mensen die hem kwijt waren, zich opnieuw aanmelden met de verloren nick en dan met een getal erachter.
Geen bijzonderheden
donderdag 31 januari 2008 om 12:50
Ik ben ooit begonnen met Barbabella op het hele oude forum, toen kwam het vorige forum, toen kon ik niet meer inloggen, en ben ik ook een tijdje weg geweest. Toen kwam ik terug en toen was het Bar_is_Back.
Nu heet ik gewoon weer Barbabella. Maar dan met streepjes ertussen.
Op een of andere manier is die ook best moeilijk voor mensen te onthouden, want iedereen noemt mij bijna Barbarella. Best wel vreemd, want ik rel nooit, en mijn avater is gewoon een paarse Barbabella.
Oja, en irl ben ik niet paars trouwens!!!
Liefs Bar
Nu heet ik gewoon weer Barbabella. Maar dan met streepjes ertussen.
Op een of andere manier is die ook best moeilijk voor mensen te onthouden, want iedereen noemt mij bijna Barbarella. Best wel vreemd, want ik rel nooit, en mijn avater is gewoon een paarse Barbabella.
Oja, en irl ben ik niet paars trouwens!!!
Liefs Bar
"ik ben het, Barbabelladingdong"