Sommige nicks moesten verboden worden!

30-01-2008 17:12 313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Steeds vaker zie ik hier nicks als

- Heidipeidi

- Ellendepellen

- Eefjepeefje (sorry Peefje)

- Ukkepukkie

- Troelepoelie

- etc

Kan dat niet verboden worden??
quote:yasmijn schreef op 31 januari 2008 @ 11:58:

Op hoeveel matrassen slaap jij?

*is weg, op zoek naar die verrekte erwt*
Peas on earth!
Ik ben mosterd ik weet het maar Nijntje nee dat is net is toch ook niet echt dat je zegt wouw. Miesje35 ook zeker niet. Maar daarom begrijp ik soms de andere namen ook wel. Ik had eerst ook een paar andere mooier namen, maar ja je kreeg steeds maar mag niet is er al. Tja dan denk je dan deze maar. Je kiest dan maar wat op dat moment . Je weet toch echt niet van te voren dat je hier jaren blijft (((-; Tenminste dat had ik nooit gedacht van mezelf (((-;
Als antwoord op de titel: ik ken inderdaad nog wel een Nick die dringend verboden moet worden. Een exvriendje dat precies wist hoe alles hoorde: ik moest wasverzachter gebruiken, mocht alleen naar de publieke omroep kijken, en ik moest een heel stuk meer op zijn moeder gaan lijken.

*ril*

Mogen we hem ook verbieden?
Vertel, hoe luidt die nick?

Bij jou denk ik altijd aan appelsientje, altijd. En dat hoor ik dan deuntje nog uren.

En bedankt
yasmijn wijzigde dit bericht op 31-01-2008 12:16
Reden: spelfouten, niet te zuinig
% gewijzigd
Geen bijzonderheden
quote:meisje35 schreef op 31 januari 2008 @ 12:10:

Je kiest dan maar wat op dat moment . Je weet toch echt niet van te voren dat je hier jaren blijft (((-; Tenminste dat had ik nooit gedacht van mezelf (((-;

Er zou ook een waarschuwing moeten staan bij het kiezen van een nickname en aanmelden dat het verslavend kan zijn en daardoor de gezondheid kan schaden.

Of een bedenktijd van 7 dagen dat je van je nickname af kan of kan wisselen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:yasmijn schreef op 31 januari 2008 @ 12:14:

Vertel, hoe luidt die nick?

Euh... Nick dus denk ik...

Ik zie hiernaast trouwens NOG een knijn... genaamd Dilin.
Peas on earth!
quote:yoyo2 schreef op 31 januari 2008 @ 12:02:

*vraagt zich ook af waar yoyo1 is*Zucht ik vraag mij ook af waar YOYO is
Uhm, ik denk dat die nick Nick luidt, Yasmijn

Ik stoor me eigenlijk niet aan nicks, alleen vind ik sommige wel onhandig, zoals meisje-nummerzoveel. Ik kan dan niet bijhouden wie wie is.

Oh, ik was al mosterd zie ik, met mijn Nick
O jee, wat ben ik blondt.
Geen bijzonderheden
Het zou ook handig zijn als er een database is waar je alle bestaande forumnamen kan zien, dan kan je op je gemak rustig kijken wat er al is en dan iets origineels verzinnen.
quote:yasmijn schreef op 31 januari 2008 @ 12:17:

O jee, wat ben ik blondt. Sorry.
quote:mylenevalerie schreef op 31 januari 2008 @ 12:18:

Het zou ook handig zijn als er een database is waar je alle bestaande forumnamen kan zien, dan kan je op je gemak rustig kijken wat er al is en dan iets origineels verzinnen.

Dat zijn er duizenden en duizenden, er worden volgens mij geen nicks gedelete dus dan heb je meer dan 10 jaar nicks.

Goh, wat een sukkel ben ik, met die Nick.
Geen bijzonderheden
Geeft niks, Yasmijn, ik probeer zijn naam ook te vergeten.

En sorry voor die Appelsientje! Ik had zelf meer Rene Froger in gedachten, met 'Alles kan een mens gelukkig maken' (had toen net de sleutel gekregen van mijn eigen huis )
quote:mylenevalerie schreef op 31 januari 2008 @ 12:18:

Het zou ook handig zijn als er een database is waar je alle bestaande forumnamen kan zien, dan kan je op je gemak rustig kijken wat er al is en dan iets origineels verzinnen.Ik dacht ook een jaar lang vet origineel te zijn
Ik wilde dus Muze. (Muzen zijn Griekse godinnen van de kunsten en wetenschap, jaja). Klonk wel stoer, maar ja, Muze was er al.....dan maar muzze. (simpel verbasterd, geen alternatief kunnen bedenken)

Maar die Muze heb ik dus nog nooooit langs zien gaan op dit forum, ze bestaat niet, post nooit, weg, gewoon van de aardbodem verdwenen.

Stom mens.
Ik vond die van mij gewoon mooi. Maar super onhandig om te spellen..:S
Perfectionisme is niet perfect...
quote:yathibiyya schreef op 31 januari 2008 @ 12:32:

Ik vond die van mij gewoon mooi. Maar super onhandig om te spellen..:Sen te onthouden!
quote:yathibiyya schreef op 31 januari 2008 @ 12:32:

Ik vond die van mij gewoon mooi. Maar super onhandig om te spellen..:SHahahah, ja jou heb ik een keer geschreven dat ik het echt niet kan onthouden, na 2 letters denk ik, oja wat komt er nu?
Waar haal je zo'n naam in godsnaam vandaan???

Het kan wel zijn dat mensen 1 dag hier zijn, 1 posting doen en niet terugkomen.

En de nick blijft in de database.

Toen het hele oude forum overging naar het forum hiervoor, gingen veel nicks verloren, behalve die van de mensen die er al heel lang waren, ik dus en Lindy en FV enz.

En toen gingen mensen die hem kwijt waren, zich opnieuw aanmelden met de verloren nick en dan met een getal erachter.
Geen bijzonderheden
yas, ik heb dat "oude" forum niet meegemaakt.

Ik postte altijd op het forum hiervoor en van de ene op de andere dag kreeg ik die 2
Ik ben ooit begonnen met Barbabella op het hele oude forum, toen kwam het vorige forum, toen kon ik niet meer inloggen, en ben ik ook een tijdje weg geweest. Toen kwam ik terug en toen was het Bar_is_Back.

Nu heet ik gewoon weer Barbabella. Maar dan met streepjes ertussen.

Op een of andere manier is die ook best moeilijk voor mensen te onthouden, want iedereen noemt mij bijna Barbarella. Best wel vreemd, want ik rel nooit, en mijn avater is gewoon een paarse Barbabella.

Oja, en irl ben ik niet paars trouwens!!!

Liefs Bar
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Plus_jamais als nick is ook wel eh... zielig? Kan me niet voorstellen dat Plus-Jamais een vrolijk en opgeruimd typetje is. En ik zie nu een Ingieding bij Wiehier. Ook apart.
Misschien een stomme vraag van mij, maar wat is dan Plus_Jamais???
"ik ben het, Barbabelladingdong"
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 31 januari 2008 @ 12:50:

Oja, en irl ben ik niet paars trouwens!!!

Niet?!
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 31 januari 2008 @ 12:52:

Misschien een stomme vraag van mij, maar wat is dan Plus_Jamais???

Nooit weer.

Meave, je gaat er nu op letten he?
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven