Pan Jamie Oliver

16-08-2011 16:50 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo forummers,

Op dit moment maakt Jamie Oliver risotto in een lichgroen pannetje (RTL4). Ik MOET deze pan hebben haha, vind hem super leuk! Ik heb het vermoeden dat hij van Le Creuset is, maar het probleem is dat ik hem nergens in deze kleur kan vinden.

Iemand een idee?
*gaat snel kijken*
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
http://whodidwhattowho.blogspot.com/200 ... euset.html

Deze toch?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Lijkt op een le creuset pan. Erg mooi, heel zwaar en heeeeeel duur, maar zijn geld meer als waard
o mosterd
Hej! Die heeft m'n oma echt al jaaaaaaaaaaaaaaren. En ze heeft hem ook in een retro oranje kleur (voor het matching effect )

Edit: Nu ik weet dat het dus een mutlifunctioneel, hip en duur pannetje is, ga ik die natuurlijk opeisen voor mn erfenis hehe
Ik heb bij mijn ouders er ook al mijn naam op staan
Ja. Is Creuset. Zeker weten. Heel leuk die groene.

(Ik heb er zelf ook eentje.)
Ik weet niet waar ik verliefder op ben, die pan, dat toetje of Jamie Oliver zelf.
De pan zeker weten!!!!
Oeh die zijn wel duur, schijnt dat IKEA betaalbare nepperds heeft die het ook goed doen (maar weet ik niet uit ervaring).
Die is over 30 jaar ook nog heel goed, jamie is denk ik dan kaal en heel dik en het toetje nou die zou ik niet meer eten na al die tijd
quote:knorretje28 schreef op 16 augustus 2011 @ 17:04:

Die is over 30 jaar ook nog heel goed, jamie is denk ik dan kaal en heel dik en het toetje nou die zou ik niet meer eten na al die tijd
Jep, dat is hem (plaatje), weet wat ze kosten, wil al een tijdje eentje aanschaffen.

Overal in de winkels zie ik de (donker)groene, (donker)blauwe en de rode.

Maar ik wil de lichtgroene of de lichtblauwe (Nigella heeft de lichtblauwe, jaloers!! :D)

Wie weet waar ik deze kleurtjes krijg?
Trouwens: in Roermond zit een outlet-centrum waar ze ook le Creuset pannen verkopen. En ovenschalen. En kookboeken. En tangen en nog duizend le Creuset dingen.

Maar de pannen daar zijn wel B-keuze.

http://www.designer-outlet-roermond.com ... ?brand=246
De mini creuset pannetjes heb ik wel al in deze leuke kleurtjes gezien, maar die zijn me te klein.
Bijenkorf.
Oe, thanks Evy! Hebben ze daar ook de lichtgroene lichtblauwe denk je?
quote:EvyBlissy schreef op 16 augustus 2011 @ 17:08:

Trouwens: in Roermond zit een outlet-centrum waar ze ook le Creuset pannen verkopen. En ovenschalen. En kookboeken. En tangen en nog duizend le Creuset dingen.

Maar de pannen daar zijn wel B-keuze.

http://www.designer-outlet-roermond.com ... brand=246B keuze in zin van beetje kapot? Of oude series?
Heeft iemand toevallig gezien wat er onderin die glazen van het toetje moet? De rest heb ik gezien...maar wat er onderin moest heb ik nét gemist!
quote:Mrsje schreef op 16 augustus 2011 @ 16:59:

Hej! Die heeft m'n oma echt al jaaaaaaaaaaaaaaren. En ze heeft hem ook in een retro oranje kleur (voor het matching effect )

Edit: Nu ik weet dat het dus een mutlifunctioneel, hip en duur pannetje is, ga ik die natuurlijk opeisen voor mn erfenis heheMijn moeder ook! ligt volgens mij op zolder...
quote:grijzemuis schreef op 16 augustus 2011 @ 17:09:

Oe, thanks Evy! Hebben ze daar ook de lichtgroene lichtblauwe denk je?

Weet niet, ben er twee jaar geleden geweest. Zou je moeten bellen.

Bij Zus en Zo in Nijmegen hebben ze ook veel kleuren. Kan me alleen echt niet herinneren of er ook een groene was.

(Ik heb zelf een zwarte)
Fijn gestampte koekjes al la almond/ country cookies koekjes van ah
quote:hekje schreef op 16 augustus 2011 @ 17:10:

[...]

B keuze in zin van beetje kapot? Of oude series?B-keuze als in: de emaille is niet perfect en dat soort dingen.
quote:Yavanna schreef op 16 augustus 2011 @ 17:11:

[...]

Mijn moeder ook! ligt volgens mij op zolder...Mocht je hem verkopen, laat het me weten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven