Bah... topic verdwenen
woensdag 17 augustus 2011 om 16:07
Soms volg je een topic en ineens... poef, weg.
Net ook weer. Waarom? T was een pittige discussie, maar waarom wordt t hele topic dan ineens zonder enig bericht verwijderd, en niet die ene reactie die echt niet kan? Of waarom krijg je geen melding te zien waarom het topic verwijderd / gesloten is?
Bah, geeft zo'n onbevredigd gevoel.
Kennen jullie dat?
Net ook weer. Waarom? T was een pittige discussie, maar waarom wordt t hele topic dan ineens zonder enig bericht verwijderd, en niet die ene reactie die echt niet kan? Of waarom krijg je geen melding te zien waarom het topic verwijderd / gesloten is?
Bah, geeft zo'n onbevredigd gevoel.
Kennen jullie dat?
woensdag 17 augustus 2011 om 16:59
quote:Amygdala schreef op 17 augustus 2011 @ 16:52:
Klopt, maar je kan er niet op klikken om de rest te lezen, want dan kom je bij de foutmelding.
Maar ja...
Kind 1 - vader 1
Kind 2 - vader 2
Kind 3 en 4 - vader 3 (tweeling)
Kind 5 en 6 - vader 4
Dat is hoe ik t begrepen had. Was best lastig voor een woensdagmiddag hoor!Vergeet daarbij niet dat ze aangaf 26 (! !) te zijn.
Klopt, maar je kan er niet op klikken om de rest te lezen, want dan kom je bij de foutmelding.
Maar ja...
Kind 1 - vader 1
Kind 2 - vader 2
Kind 3 en 4 - vader 3 (tweeling)
Kind 5 en 6 - vader 4
Dat is hoe ik t begrepen had. Was best lastig voor een woensdagmiddag hoor!Vergeet daarbij niet dat ze aangaf 26 (! !) te zijn.
woensdag 17 augustus 2011 om 16:59
woensdag 17 augustus 2011 om 17:01
quote:yvonjaspers schreef op 17 augustus 2011 @ 16:59:
[...]
Ze noemde een ander ook nog 'hoertje'.was dat niet iemand anders? Een naam met alleen hoofdletters volgens mij. Ik vond het trouwens op een bepaald moment ook wat ver gaan, maar een reactie kan toch aangepast worden, het hele topic hoeft toch niet weg?
[...]
Ze noemde een ander ook nog 'hoertje'.was dat niet iemand anders? Een naam met alleen hoofdletters volgens mij. Ik vond het trouwens op een bepaald moment ook wat ver gaan, maar een reactie kan toch aangepast worden, het hele topic hoeft toch niet weg?
woensdag 17 augustus 2011 om 17:04
quote:Yavanna schreef op 17 augustus 2011 @ 17:01:
[...]
was dat niet iemand anders? Een naam met alleen hoofdletters volgens mij.
Nee, dat was tegen Katrien Duck volgens mij.
Ik vond dat gescheld om niks ook te ver gaan, maar dat was nog geen reden om het hele topic te verwijderen. Alleen de betreffende posts aanpassen en TO een waarschuwing geven was afdoende geweest.
[...]
was dat niet iemand anders? Een naam met alleen hoofdletters volgens mij.
Nee, dat was tegen Katrien Duck volgens mij.
Ik vond dat gescheld om niks ook te ver gaan, maar dat was nog geen reden om het hele topic te verwijderen. Alleen de betreffende posts aanpassen en TO een waarschuwing geven was afdoende geweest.
woensdag 17 augustus 2011 om 17:05
Dat hoertje naar Katrien toe kwam ze ook wel een beetje op terug. Het laatste wat ik gezien heb is mijn post dat ik haar daarover aansprak en min of meer een excuus eiste.
Ben toch benieuwd wat daar uit zou komen.
Ze ging nmlk toch wel mee in posten van sommige mensen. Zulke mensen reageren alleen niet goed als ze in de verdediging worden gedrukt. Reversed psychology is vaak de enige manier om met ze te praten.
Ben toch benieuwd wat daar uit zou komen.
Ze ging nmlk toch wel mee in posten van sommige mensen. Zulke mensen reageren alleen niet goed als ze in de verdediging worden gedrukt. Reversed psychology is vaak de enige manier om met ze te praten.
woensdag 17 augustus 2011 om 17:07
woensdag 17 augustus 2011 om 17:08
quote:thee schreef op 17 augustus 2011 @ 16:57:
Maja, volgens mij heb jij gestaft na opmerking van Domme Doos van TO aan het adres van een forumster. Was niet netjes maar ik vond het niet stafwaardig persoonlijk.
Ook die kan ik op mijn conto schrijven.
Jee, wat een complimenten vandaag!
Ik wilde haar alleen laten inzien hoe laag dat bedrag was.
Maja, volgens mij heb jij gestaft na opmerking van Domme Doos van TO aan het adres van een forumster. Was niet netjes maar ik vond het niet stafwaardig persoonlijk.
Ook die kan ik op mijn conto schrijven.
Jee, wat een complimenten vandaag!
Ik wilde haar alleen laten inzien hoe laag dat bedrag was.
woensdag 17 augustus 2011 om 17:15
woensdag 17 augustus 2011 om 17:15
woensdag 17 augustus 2011 om 17:16
quote:Tomatensoep schreef op 17 augustus 2011 @ 17:15:
[...]
Claudio en Vivapepsi zijn dan ook de enigen die ik gestaft heb tot nu toe. Omdat die écht debiel en/of kwetsend zijn.precies, maar ik staf spammers ook, want ik hoef geen forum dat bol staat van de reclamemeuk (die banners zijn al erg genoeg)
[...]
Claudio en Vivapepsi zijn dan ook de enigen die ik gestaft heb tot nu toe. Omdat die écht debiel en/of kwetsend zijn.precies, maar ik staf spammers ook, want ik hoef geen forum dat bol staat van de reclamemeuk (die banners zijn al erg genoeg)
woensdag 17 augustus 2011 om 17:21