Hoe laat slaap je?

17-08-2011 23:51 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe laat gaan jullie doordeweeks slapen (normaliter) en in het weekend en hoe laat staan jullie op?
Hoe laat ga jij zelf slapen?
Te laat meestal.
Wisselend eigenlijk. Vroeg is voor mij 23:00 uur. Ik denk dat ik zo rond 01:00 ga slapen gemiddeld..
Wat is te laat? en hoe laat sta je op?
Meestal tussen twaalf en half een!

Eigenlijk wel te laat.

We proberen altijd eerder te gaan maar

dat lukt zelden!
anoniem_130257 wijzigde dit bericht op 17-08-2011 23:58
Reden: Tiebfaut
% gewijzigd
Dat ligt aan de situatie. Ik heb nu een aantal weken vakantie. Dan kom ik mn bed pas rond 11/12 uur uitrollen. Soms moet vriendlief mij mn bed uitlokken met koffie, anders blijf ik rustig tot een uur of 1/2 liggen.

Ik ga op die dagen dan ook wel laat naar bed. Zodra ik zin heb. Vaak is dit na 12 uur snachts, en zie ik het dan 3/4 uur worden doe ik daar niet moeilijk om.

Straks als ik weer moet beginnen met werken dan lig ik er vaak al rond 10 uur in, beetje lezen en dan uiterlijk 23;00 toch wel die oogjes dicht gaan doen.

Ik moet er sochtends dan ook vaak rond half 7/7 uur uit.

In het weekend slaap ik vaak uit tot 9 a 10 uur, ligt een beetje aan hoe laat ik naar bed ga, Vaak is dat rond 12/1 uur.
Normaal om een uur of 23.

Kan nu niet slapen, ben ziek en heb al te veel geslapen de afgelopen dagen, dus ben klaarwakkert.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Eigenlijk altijd te laat en dat wil zeggen tussen 0.30 en 1.00 uur. Sta meestal om 7 uur op (door de week). In het weekend wordt het vaak een stuk later, maar dan kan ik uitslapen.
Ik heb eigenlijk best veel slaap nodig maar ga toch vaak te laat naar bed. Ideaal zou voor mij zijn dat ik om half elf ga slapen. Om kwart over zes gaat de wekker weer.

Maar vaak wordt het toch gauw twaalf uur/half een voordat ik ga slapen. Gelukkig morgen later beginnen!
Normaal gesproken lig ik door de week uiterlijk om half 11 in bed en moet ik er om 5.45uur weer uit.

In het weekend wordt het vlot een uur of 3/4 maar dan sta ik meestal ook wel rond 9/10 uur op.
Dat wisselt heel erg. Mijn dochter slaapt toch tot een uur of 9, dus heel vroeg hoef ik er niet uit. Soms maak ik het heel laat, als ik een slechte dag heb lig ik er al om 7 uur in.
Ik probeer altijd 8 uurtjes slaap te pakken. Ik sta doordeweeks om 06:30 uur op en zou dus nu op bed moeten liggen . Ik sta nog in schoolvakantie-modus. Ideaal is dus als ik om 22:30 uur in bed lig, dan voel ik me top.

In het weekend wordt het meestal 12 of 1 uur en dan sta ik rond 9 uur op.
Ik slaap meestal rond 1 of 2 uur. Heb nu vakantie dus ga er laat in.

Slaap dan meestal uit tot 11 uur.

Hoi Biebje! Alles goed?
De afgelopen weken slaap ik echt achterlijk laat, dat wil zeggen tussen de 04:00 uur en de 06:00 en word dan gerust rond een uur of 10 weer wakker pfff
Als ik vroege dienst heb ( 05:45 uur opstaan ) ga ik om 23:00 uur uiterlijk slapen. Als ik middagdienst heb gewoon zo laat ik moe ben en in het weekend ook.
Te laat.

Eigenlijk is het tijd om het weer drastisch om te gooien. Had ik bedacht.

Toen realiseerde ik me dat komend weekend (het jaarlijkse feest) ik meer 's nachts zal leven dan overdag. Kan beter dus nog één weekje in het late ritme blijven.

Dan gooi ik het volgende week wel om.
Veel te laat.. Neem me elke dag weer voor vanavons toch écht op tijd onder de wol te gaan maar wordt vaak wel 2-3 uur 's nachts. Wekker gaat dan weer om 07.30..

Eens in de zoveel tijd om 19.00 uur naar bed, of een week om 22.30 maar hou ik vaak niet lang vol.

Wat doen jullie als jullie (te) laat opblijven? Ik zit vooral te forummen, tv/series kijken enz...
Bij is het elke dag verschillend, maar meestal rond een uur of 00.00. Ik ga er elke dag om 7 uur uit, maar ik werk wel 12 a 13 uur per dag 6 dagen in de week.. Als ik die dag vrij heb ik ga ik meestal ook rond 7 a 8 uur uit bed. Kom ik later uit bed, ben ik de hele week kapot.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Wat een nachtbrakers hier!

Ik probeer altijd om 22.00u te gaan slapen.. zeker voor 23.00u door de weeks.. anders ben ik kapot..

Moet er om 7.00u altijd uit.
Wisselend, ik werk 3 dagen per week, als ik doordeweeks de volgende dag vrij ben rond 23.30 uur en als ik moet werken een uurtje eerder. In het weekend afhankelijk van hoe moe ik ben, maar meestal rond 1 uur (tenzij ik uitga)

Ben wel elke dag vroeg weer wakker (ook door mijn dochter) op werkdagen 6 uur opstaan, meestal rond 7 uur op mijn vrije dagen.
Meestal ga ik rond 23.00u. slapen en sta dan rond 10.00u. op. Heb veel slaap nodig!
Rond een uurtje of 23:00
Meestal rond 22:30 - 23:00 uur. Het duurt vaak wel even voordat ik echt in slaap val. Als ik echt moe ben kan ik ook om 21-21:30 uur gaan slapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven