Gezondheid alle pijlers

hoeveel uur slaap jij per nacht?

18-08-2011 10:52 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
de topic titel zegt genoeg; hoeveel uren slaap jij per nacht?

Ik slaap zelf gemiddeld 5.5-6 uren per nacht.
Voldoende uren om overdag niet moe te zijn, de ene keer zijn dat er 5, de andere keer zijn dat er 9. Ik ben niet zo van een vast schema.
Probeer toch meestal iets meer dan 7 uur te pakken.

Ben heel blij als mij dit lukt.
Heb minimaal 8,5 - 9 uren slaap nodig. Alleen dan voel ik me goed. Natuurlijk heb ik geprobeerd minder te slapen, dacht dat het een kwestie van wennen was, maar helaas heb ik toch echt zoveel slaap nodig.

Als ik geen wekker zet, slaap ik gerust 10 of 11 uren. Ik zet dus ook in het weekend vaak een wekker.
Ik slaap miminaal 7 uur per nacht. Meestal is het 8 uur....

Dat heb ik ook wel nodig want anders ben ik niet fit en sago.
meestal tussen de 6 en 7 uur.

8,5 zou beter zijn voor me maar dan moet ik er om 9 uur al inliggen.
tussen de 6 en 7 uur per nacht.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
In stukjes gehakt: soms 1u, soms 3u, dan weer 4,5u, val vaak wel weer in slaap, totaal 7-8 uur, maar lig langer in bed. Moeilijker slapen heeft ook met leeftijd te maken, en aangezien Carenza al antiek is . . . . :-)
Gemiddeld 7 uur.
I am surrounded by morons
Ik slaap nu ongeveer 7 uur per nacht (btj afhankelijk van wanneer de baby wakker wordt), voor de baby sliep ik het liefste 8 a 9 uur per nacht.
Ik slaap gem. 7/8 uur per nacht. Wel vaak gebroken (kleine kinderen) dus evengoed niet altijd uitgerust.
Als mijn dochter mij laat slapen en mijn man mij niet wakker snurkt of knarsetand zo'n 7-8 uur per nacht.

Als dochter en man minder lief zijn varieert het van 1-5 uur per nacht
op het moment slaap ik ongeveel 5,5 a 6 uur per nacht.

Het zou beter voor me zijn om er 7 a 8 te slapen, maar het lukt me gewoon niet (meer).
8 tot 9 uur.. Anders ben ik sowieso moe.
quote:Esthervw schreef op 18 augustus 2011 @ 11:09:

Ik slaap nu ongeveer 7 uur per nacht (btj afhankelijk van wanneer de baby wakker wordt), voor de baby sliep ik het liefste 8 a 9 uur per nacht.Dit heb ik ook! Ik dacht altijd dat ik niet kon functioneren zonder ongeveer 8 of 9 uur slaap. Dat blijkt gelukkig mee te vallen want ik haal ook vaak maar 7 uur en soms zelfs maar 6.
Doordeweeks moet ik er om half 7 uit. Ga dan vaak tussen half 10 en half 11 naar bed. En slaap dan direct in.

In het weekend zet ik standaard mijn wekker op half 11. Ik ga dan wel iets later naar bed, tussen 11 en 12.

Als ik mijn wekker niet zet komt het gerust voor dat ik pas rond 3 uur 's middags wakker word...

Ik heb gewoon veel slaap nodig en ik hou gewoon veel van slapen
Ik zei vanmorgen nog dat ik liever een baby had gehad op het moment, ik slaap al maanden geen nacht door! Of de kat mauwt en moet er uit, of hij duwt me uit bed, dan weer die klote muggen, een hoestbui van mijn man, MacMini die heel zachtjes naar het toilet gaat (ik hoor het toch), de deur die klappert, of wat dan ook!

Ik slaap zo'n 7 uur per nacht, uitslapen kan ik niet sinds MacMini er is. Ook als hij uit logeren gaat word ik rond half 9 wakker, langer lukt echt niet.

Ik ga rond half 12 naar bed, maar slaap nooit meteen en ben meestal om half 8 wakker.
12
uurtje of 7
7 a 8 uur gemiddeld.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:VenneJo schreef op 18 augustus 2011 @ 11:52:

12
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Doordeweek 6-8 en in het weekend 8-12 uur.
Ik heb de sleepcycle-app op mijn iphone en zie dat ik gemiddeld 7 uur en 11 minuten slaap.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik merk dat ik het beste functioneer als ik 8-9 uur per nacht slaap. Nu in de vakantie lukt dat makkelijk, maar als ik werk kom ik vaak toch niet verder dan zo'n 7-7,5 uur. Merk dat ik dan 's middags als ik na werk thuis kom toch wel erg moe ben en niet zo veel meer doe.
quote:himalaya schreef op 18 augustus 2011 @ 12:06:

Ik heb de sleepcycle-app op mijn iphone en zie dat ik gemiddeld 7 uur en 11 minuten slaap.

Hier 7 uur en 10 minuten

Waren we bijna slaap-broeders geweest...
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven