hoeveel uur slaap jij per nacht?

donderdag 18 augustus 2011 om 10:59

Heb minimaal 8,5 - 9 uren slaap nodig. Alleen dan voel ik me goed. Natuurlijk heb ik geprobeerd minder te slapen, dacht dat het een kwestie van wennen was, maar helaas heb ik toch echt zoveel slaap nodig.
Als ik geen wekker zet, slaap ik gerust 10 of 11 uren. Ik zet dus ook in het weekend vaak een wekker.
                    Als ik geen wekker zet, slaap ik gerust 10 of 11 uren. Ik zet dus ook in het weekend vaak een wekker.

donderdag 18 augustus 2011 om 11:34

quote:Esthervw schreef op 18 augustus 2011 @ 11:09:
Ik slaap nu ongeveer 7 uur per nacht (btj afhankelijk van wanneer de baby wakker wordt), voor de baby sliep ik het liefste 8 a 9 uur per nacht.Dit heb ik ook! Ik dacht altijd dat ik niet kon functioneren zonder ongeveer 8 of 9 uur slaap. Dat blijkt gelukkig mee te vallen want ik haal ook vaak maar 7 uur en soms zelfs maar 6.
                    Ik slaap nu ongeveer 7 uur per nacht (btj afhankelijk van wanneer de baby wakker wordt), voor de baby sliep ik het liefste 8 a 9 uur per nacht.Dit heb ik ook! Ik dacht altijd dat ik niet kon functioneren zonder ongeveer 8 of 9 uur slaap. Dat blijkt gelukkig mee te vallen want ik haal ook vaak maar 7 uur en soms zelfs maar 6.

donderdag 18 augustus 2011 om 11:43

Doordeweeks moet ik er om half 7 uit. Ga dan vaak tussen half 10 en half 11 naar bed. En slaap dan direct in. 
In het weekend zet ik standaard mijn wekker op half 11. Ik ga dan wel iets later naar bed, tussen 11 en 12.
Als ik mijn wekker niet zet komt het gerust voor dat ik pas rond 3 uur 's middags wakker word...
Ik heb gewoon veel slaap nodig en ik hou gewoon veel van slapen
                    In het weekend zet ik standaard mijn wekker op half 11. Ik ga dan wel iets later naar bed, tussen 11 en 12.
Als ik mijn wekker niet zet komt het gerust voor dat ik pas rond 3 uur 's middags wakker word...
Ik heb gewoon veel slaap nodig en ik hou gewoon veel van slapen

donderdag 18 augustus 2011 om 11:49

Ik zei vanmorgen nog dat ik liever een baby had gehad op het moment, ik slaap al maanden geen nacht door! Of de kat mauwt en moet er uit, of hij duwt me uit bed, dan weer die klote muggen, een hoestbui van mijn man, MacMini die heel zachtjes naar het toilet gaat (ik hoor het toch), de deur die klappert, of wat dan ook!
Ik slaap zo'n 7 uur per nacht, uitslapen kan ik niet sinds MacMini er is. Ook als hij uit logeren gaat word ik rond half 9 wakker, langer lukt echt niet.
Ik ga rond half 12 naar bed, maar slaap nooit meteen en ben meestal om half 8 wakker.
                    Ik slaap zo'n 7 uur per nacht, uitslapen kan ik niet sinds MacMini er is. Ook als hij uit logeren gaat word ik rond half 9 wakker, langer lukt echt niet.
Ik ga rond half 12 naar bed, maar slaap nooit meteen en ben meestal om half 8 wakker.

donderdag 18 augustus 2011 om 12:07

donderdag 18 augustus 2011 om 12:10