Ervaringen met Bep het medium...

18-08-2011 11:33 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was even benieuwd of er ook mensen zijn die ervaring hebben met Bep het medium ?
O dear, ze bestaat echt....
Nee mijn voorkeur gaat uit naar Leo Paalvast van Astro TV op de zondagochtend.
poep... glazen bol zit nog in verhuisdoos... kan je geen raad geven...
Waar woont Bep?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Confiture schreef op 18 augustus 2011 @ 11:50:

Nee mijn voorkeur gaat uit naar Leo Paalvast van Astro TV op de zondagochtend.

fossiel Astro TV.

http://www.youtube.com/watch?v=O4Es7EcB ... re=related
flauw sorry...
...
Bep het medium....... Klinkt in ieder geval lekker down-to-earth...

Sorry, geen ervaring.
Wie zich afvraagt wie Bep is, ze komt uit Leiden en heeft vorig jaar een TV serie gehad op TV West. Helaas heb ik geen TV West, dus kan ik niet oordelen over haar. Het schijnt wel dat er ook diverse bn-ers bij haar geweest zijn. Zelf heb ik het nooit zo op mediums.

Maar ieder zijn ding zullen we maar zeggen.

Ha wat grappig allemaal

Maar ben toch gewoon benieuwd naar echte ervaringen En geen reacties die niets toevoegen...

Mijn story dus: zij is idd bekend van tv (o.a. aantal shows gedaan) komt uit Leiden en ik ben hier een keertje heen geweest. Nu heeft ze mij echt een aantal dingen verteld waar niets van klopt. Voor een aantal sceptici hier (ik-ze(g)-het-toch...bla bla) maar ik denk echt dat het allemaal niet zo zwart/wit is. Dat mediums heus wel wat zien, maar ze dit ook vermengen met pure nonsens en/of graag vertellen wat je wilt horen.

En dus ben ik best bereid om het medium enig voordeel van de twijfel te geven. Dus ben je bij Bep het Medium geweest? Wat is er wel/niet uitgekomen? Ben benieuwd naar de reacties...
Waarom bij Bep gaan als MEFS de opperheks je raad kan geven?
Oke, nu een serieuze reactie (zodat je kan zien dat het ook kan). Ik heb echt jaren lang als medium gewerkt. Ik kan je vertellen dat 80% is een mengsel van psychologie, mensenkennis en een goede babbel. Voor de andere 20% heb ik geen verklaring.
http://www.youtube.com/watch?v=Kg_gbml52F8

bep:

Je kan enorm goed liefhebben en dan moet er maar lekker een kommen die dat effetjes met je ken doen.

peet..... piet?

Mevrouw

Ik heb wel mn neefje die heet piet....peter.

bep

Maar daar ga je denk ik niet mee naar bed. Das niet zon heel leuk idee.

mevrouw

Nee, dies een beetje jong nog.

ROFL
quote:zonnestraaltje1981 schreef op 18 augustus 2011 @ 12:08:

Ha wat grappig allemaal

Maar ben toch gewoon benieuwd naar echte ervaringen En geen reacties die niets toevoegen...

Dan heb ik die knipoog in je openingspost verkeerd begrepen. Misschien krijg je meer serieuze reacties als je die weghaalt.
Mijn vriendin is naar haar toe geweest en die was echt onder de indruk. Bep wist dingen die ze gewoon niet kón weten. Ik ben zelf nooit zo gelovig met die mediums maar aan de hand wat mijn vriendin vertelde kan Bep wel iets. Of dat nou gedachten lezen is of echt contact met een overledene? Ik weet niet, maar het waren geen dingen die ze zomaar kon raden.
Ik zou nog eens met de vriendin gaan, Joni. Dan zie je het met andere ogen (en vooral oren). Geloof me, paragnosten zijn hele goeie babbelaars.
quote:fossiel schreef op 18 augustus 2011 @ 12:19:

[...]

Dan heb ik die knipoog in je openingspost verkeerd begrepen. Misschien krijg je meer serieuze reacties als je die weghaalt.Psies
quote:MEFS schreef op 18 augustus 2011 @ 12:40:

Ik zou nog eens met de vriendin gaan, Joni. Dan zie je het met andere ogen (en vooral oren). Geloof me, paragnosten zijn hele goeie babbelaars.Ik heb dat haar gevragen, of ze dingen had gevragen ofzo, maar dat was echt niet het geval. Vriendin is ook niet iemand die wanhopig wil geloven, die stapte er nuchter maar het was echt griezelig zoals zij dingen wist die ze dus niet kon weten.
quote:JoniJoni schreef op 18 augustus 2011 @ 13:49:

[...]

Ik heb dat haar gevragen, of ze dingen had gevragen ofzo, maar dat was echt niet het geval. Vriendin is ook niet iemand die wanhopig wil geloven, die stapte er nuchter maar het was echt griezelig zoals zij dingen wist die ze dus niet kon weten.

Het is niet meer dan iemand goed analyseren en dan vragen stellen....

Allemaal nep dus!!
Tjsa faalhaas, ik heb net twee keer verteld dat dat niet het geval was, maar ik vind het prima hoor, wat jij wil. Allemaal nep.
Hoi,

Een aantal jaar geleden heb ik uit nieuwsgierigheid ook een consult gehad bij Bep.

Juist bij haar omdat ze zo 'heerlijk' Leids en recht voor zijn raap is. Ze vroeg toendertijd een zeer acceptabel bedrag voor een consult waaruit ik opmaakte dat zij niet puur uit is op snel geld verdienen.

Eenmaal bij haar thuis mocht ik mee naar een klein kamertje en op een soort behandeltafel liggen.

Zij benoemde een aantal dingen die ik wel typerend vond (zonder voorinfo) en zeker ook meerdere dingen die voor mij niet kloppend waren.

Ik ging er met een gemengd gevoel vandaan.

Naast deze ervaring heb ik ook gebruik gemaakt van een energetisch therapeut en zij benoemde een aantal zaken die voor mij hout sneden en bevestiging gaven.

Ik sluit zeker niet uit dat er mensen zijn met bepaalde gaven en dat er meer is tussen hemel en aarde.

Daarnaast is het in ieder geval voor mij zo, dat ik deze mensen geconsulteerd heb in voor mij heftige levensfases en op zoek was naar 'houvast' 'bevestiging' en meer van dit soort..

groetjes van gotango
Mijn inziens hebben mediums gewoon heel veel mensenkennis. Kunnen ze aan je gezichtsuitdrukking al zien wat je graag wel en niet wilt horen. En maken ze daar handig gebruik van. Dus nee, niet omdat ze echt paranormaal begaafd zijn, maar omdat ze veel ervaring hebben met de uitdrukkingen, lichaamstaal en emoties van mensen. Ze hebben alles wel eens gezien dus kunnen ze er nu "lekker handig" op in springen. Er zullen vast mensen zijn die wel echt paranormaal begaafd zijn, en ik heb met eigen ogen gezien dat er meer is tussen hemel en aarde. Maar waar ik niet in geloof, is dat als je een ander echt wilt helpen op die manier, dat je er geld voor gaat vragen. De meesten verdienen op deze manier gewoon makkelijk geld aan naieve mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven