Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Daantjuh86 schreef op 31 januari 2008 @ 15:37:

[...]

Had dan een zwarte kat genomen ;)Nee, brengt ongeluk!!!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 31 januari 2008 @ 15:40:

[...]

Kun jij mij vertellen waar ik een anti-ontharings-spray kan kopen?

Ik denk dat ik er eerst even octrooi op aan ga vragen, vervolgens iemand het nog even moet ontwikkelen, en jij het dan kunt kopen. En dat zal niet meer lukken voor morgen, gok ik zo...

(Goh, ik zie mezelf al slapen rijk worden...)
Noujaaaa...

Heb per januari een andere ziektekostenverzekering genomen. Ruim op tijd opgezegd en gewijzigd. Heeft oude ziektekostenverzekering toch nog premie voor januari afgeschreven. Op zich misschien niet vreemd, maar in plaats van dat zelf terug te storten op mijn rekening, krijg ik een brief van ze waarin staat: 'geachte mevrouw Prinses... bladerbladerblaaa wij adviseren u om uw bank opdracht te geven het door ons geinde premiebedrag op uw rekening terug te laten boeken'.

Noujaaaaaaa..... waarom doen ZIJ dat niet...!?
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 31 januari 2008 @ 15:39:

[...]

Ah, dacht ik al! Ik hardloop ook, gewoon voor de lol hoor. Regen kan ik nog redelijk tegen, geeft namelijk erg goed gevoel als je daarin loopt. Wel moeilijk om je ertoe te zetten, maar als je er eenmaal in loopt is het prima. Maar harde wind is vreselijk!!!! Ik hou mezelf nu maar voor dat het levensgevaarlijk is en dat ik dakpannen/takken enz op mijn hoofd kan krijgen (echt goede smoes he ), dus vandaag ga ik niet.

Misschien moet ik toch ook maar es een echte "loop" gaan doen. Heb ik een doel om voor te trainen.

Mijn vader is trainer... en die zei vanmorgen al misschien toch niet zo slim om vanavond te lopen... maar denk er nog even overna... tis op de baan dus daar kan weinig gebeuren.

Ja ik kijk altijd bij de dam tot dam. en dan elk jaar denk ik weer ooit ga ik hem lopen... en nu heb ik het dus bijgesteld van ooit naar dit jaar ga ik hem lopen...

hoeveel loop je nu ongeveer??
quote:sunshineforever schreef op 31 januari 2008 @ 15:40:

[...]

Nee, brengt ongeluk!!!O oke... dan is het slim! ik hou me met dat soort dingen niet erg bezig :P
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 31 januari 2008 @ 15:45:

Noujaaaa...

Heb per januari een andere ziektekostenverzekering genomen. Ruim op tijd opgezegd en gewijzigd. Heeft oude ziektekostenverzekering toch nog premie voor januari afgeschreven. Op zich misschien niet vreemd, maar in plaats van dat zelf terug te storten op mijn rekening, krijg ik een brief van ze waarin staat: 'geachte mevrouw Prinses... bladerbladerblaaa wij adviseren u om uw bank opdracht te geven het door ons geinde premiebedrag op uw rekening terug te laten boeken'.

Noujaaaaaaa..... waarom doen ZIJ dat niet...!? Omdat ze lui zijn... en hopen dat jij het geld niet terug wilt of vergeet te regelen. waardoor zij extra geld hebben
Nou ja... op naar de volgende PPOM.
World of Warcraft: Legion
quote:Daantjuh86 schreef op 31 januari 2008 @ 15:48:

[...]

Omdat ze lui zijn... en hopen dat jij het geld niet terug wilt of vergeet te regelen. waardoor zij extra geld hebben

Hahaaaa dat hebben ze verkeerd gedacht, want ik ben namelijk een geld beluste Prinses! Bovendien is 138,35 iets teveel geld om te laten lopen

Heb het al ingetrokken, blijkt via de postbank ook online te kunnen, dus dat is wel fijn.

Stoer hoor, jullie hardlopers!
Peas on earth!
quote:hans66 schreef op 31 januari 2008 @ 15:49:

Nou ja... op naar de volgende PPOM.That's the spirit
Peas on earth!
Daan ik loop 3 keer per week ongeveer een halfuur tot drie kwartier door een park hier in de buurt. Echt heerlijk. Daar kom ik trouwens ook regelmatig leuke mannen tegen! Helaas zie ik er dan natuurlijk niet super elegant uit in mijn sportoutfitje. Vooral als ik wat tegen het einde van de route loop. Haha.

Het schijnt trouwens zo te zijn dat mensen met honden ook heel veel nieuwe contacten leggen als ze met de hond aan het wandelen zijn.

Prinses, ik denk dat jij de enige bent die van jouw rekening geld kan overboeken. De zorgverzekering kan jou dus hooguit verzoeken het geld terug te boeken. Daartoe ben jij overigens wel verplicht want je hebt het ten onrechte ontvangen. Komt er dus op neer dat er een onverschuldigde betaling heeft plaatsgevonden door de zorgverzekering.
quote:hans66 schreef op 31 januari 2008 @ 15:49:

Nou ja... op naar de volgende PPOM.Idd!!!!!
quote:sunshineforever schreef op 31 januari 2008 @ 15:56:

Het schijnt trouwens zo te zijn dat mensen met honden ook heel veel nieuwe contacten leggen als ze met de hond aan het wandelen zijn.Moet zeggen dat hondenbezitters voorbijgangers vaak groeten. Vooral als ik naar hen kijk, of naar hun hond.
World of Warcraft: Legion
Sunneke... NET ANDERSOM... zij hebben mijn premie laten afschrijven...!
Peas on earth!
Leuk topic!

écht iets voor de grammatische mensen onder ons
quote:sunshineforever schreef op 31 januari 2008 @ 15:56:

Daan ik loop 3 keer per week ongeveer een halfuur tot drie kwartier door een park hier in de buurt. Echt heerlijk. Daar kom ik trouwens ook regelmatig leuke mannen tegen! Helaas zie ik er dan natuurlijk niet super elegant uit in mijn sportoutfitje. Vooral als ik wat tegen het einde van de route loop. Haha.

Het schijnt trouwens zo te zijn dat mensen met honden ook heel veel nieuwe contacten leggen als ze met de hond aan het wandelen zijn.

Prinses, ik denk dat jij de enige bent die van jouw rekening geld kan overboeken. De zorgverzekering kan jou dus hooguit verzoeken het geld terug te boeken. Daartoe ben jij overigens wel verplicht want je hebt het ten onrechte ontvangen. Komt er dus op neer dat er een onverschuldigde betaling heeft plaatsgevonden door de zorgverzekering.

Netjes hoor... drie keer in de week.. Wil ik dus ook gaan doen...

Maar ben nu echt nog bij nul. zaterdag voor het eerst. steeds stukje rennen stukje lopen... dat om en om. zo had ik ongeveer drie km hardgelopen en drie km gelopen...
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 31 januari 2008 @ 15:59:

Sunneke... NET ANDERSOM... zij hebben mijn premie laten afschrijven...!

Ow oeps, net wat te snel je berichtje gelezen. Je hebt gelijk!

Wat stom van die lui! Heb ik echt nog nooit gehoord, dat dat zou werd opgelost. Tsssjjjj. Nu zou ik nog een mail sturen naar de zorgverzekering met een declaratie van de door jou gemaakte telefoonkosten naar de bank om het regelen. Kijken of ze die ook vergoeden
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 31 januari 2008 @ 15:51:

Hahaaaa dat hebben ze verkeerd gedacht, want ik ben namelijk een geld beluste Prinses!

Dat jij een op geld belust persoon bent, dat had ik al door....

Arggghhrrmm Ik ben arm! Prinses heeft me kaalgeplukt!
quote:Daantjuh86 schreef op 31 januari 2008 @ 16:04:

[...]

Netjes hoor... drie keer in de week.. Wil ik dus ook gaan doen...

Maar ben nu echt nog bij nul. zaterdag voor het eerst. steeds stukje rennen stukje lopen... dat om en om. zo had ik ongeveer drie km hardgelopen en drie km gelopen...'t Is even offtopic, maar ken je de podcast van Evy? Daar is ook een topic over. Het heet start-to-run. Stond op het beautypijler maar volgens mij is het nu lijf en lijn geworden. Daarmee ben ik aan het trainen. Echt ideaal! Zo kun je heel mooi via een trainingsschema opbouwen met je ipod en de juiste muziek naar 5 km of 10 km hardlopen. Gaat echt in heel rustig opbouwschema. In een paar weken kom je al heel erg ver! En als je al bent begonen met hardlopen hoef je daarbij niet met les 1 te beginnen maar kun je ook verderop beginnen.
Ahaaa ik zie al dat Xan in dat andere topic zijn grammaticale danwel grammatische mierenneukerigheid kan uitleven
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 31 januari 2008 @ 16:05:

[...]

Dat jij een op geld belust persoon bent, dat had ik al door....

Arggghhrrmm Ik ben arm! Prinses heeft me kaalgeplukt!

Aanstellert!

Ik zei toch van begin af aan dat ik op zoek was naar een rijke vent om kaal te plukken? Als jij niet rijk genoeg bent... tsja... das jou (hehehe ) probleem... dan is het geld gewoon te snel op? Je kunt toch ook overwerken?
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 31 januari 2008 @ 16:08:

[...]

't Is even offtopic, maar ken je de podcast van Evy? Daar is ook een topic over. Het heet start-to-run. Stond op het beautypijler maar volgens mij is het nu lijf en lijn geworden. Daarmee ben ik aan het trainen. Echt ideaal! Zo kun je heel mooi via een trainingsschema opbouwen met je ipod en de juiste muziek naar 5 km of 10 km hardlopen. Gaat echt in heel rustig opbouwschema. In een paar weken kom je al heel erg ver! En als je al bent begonen met hardlopen hoef je daarbij niet met les 1 te beginnen maar kun je ook verderop beginnen.

Daarmee was ik een tijd geleden ook begonnen... maar vond het niet echt leuk in me eentje lopen...

Dus daarom wil ik bij een club gaan lopen... waar me vader trainer is... en dan op zaterdag samen met hem lopen... en dan ondertussen kletsen... Maar ik wil ze wel graag achter de hand hebben voor als ik eens een keer alleen moet lopen... maar de site waar ik ze eerst vandaan had ik gehaald staan ze niet meer... en had om een andere link gevraagd maar die werkte bij niet...

Maar als ik een keer alleen moet zet ik dan wel gewone muziek op...
nouww en nu moet ik overnieuw beginnen . heb 8levens verspeeld.. begin weer bij level 35 ipv 50 grrrrr
8 paginas terug gebladerd kan er geen wijs uit worden..

Dit is wel handig dat spelletje zo besteed ik errug weinig aandacht aan MM en andere mannen hahahaha

Die vroeg zich al af waar de leuke lieve smsjes bleven ehhh niet storen ben bezig met spelletje bel je later . haha

Vleer kon dat nooit zo goed tegen een man zeggen dat ie terug moest bellen ofzow..
zo to do list gemaakt voor het weekend...

tis veel te veel... dus ken feestje denk op mijn buik schrijven.... bahbah...
Vleer, we missen je hier hoor!!!

Daantjuh, universiteit van brussel heeft het ook online staan. Moet je even googlen op Evy, podcast, universiteit en Brussel, dan krijg je de link wel waar je het ook kunt downloaden.

Xander, leuk topic! Durfde je hier niet te vertellen dat je je nogal stoort aan de afkortingen? :-) We kunnen er nog wel een paar bedenken hoor!!! Haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven