Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 31 januari 2008 om 14:35
donderdag 31 januari 2008 om 14:43
quote:sunshineforever schreef op 31 januari 2008 @ 14:19:
Vleer, dit doen wij met opzet. Wij schrijven zo veel om jou van je gameverslaving af te helpen. (Volgens mij is daar ook al een topic over). Als jij namelijk veel tijd moet besteden aan het teruglezen van alle berichten, dan kun jij niet gamen, goed he \\:-)//
Ook voor mij geldt dat ik dit topic een behoorlijk aantal keren per dag moet bezoeken, anders komen er zo 10 nieuwe pagina's erbij, zonder dat ik gereageerd heb!
Ik geloof dat ik even moet kijken bij Gameverslaving; kennelijk heeft Vleermuis zich in die discussie gemengd. Hm, wist niet dat Vleermuis graag World of Warcraft speelt...
Vleer, dit doen wij met opzet. Wij schrijven zo veel om jou van je gameverslaving af te helpen. (Volgens mij is daar ook al een topic over). Als jij namelijk veel tijd moet besteden aan het teruglezen van alle berichten, dan kun jij niet gamen, goed he \\:-)//
Ook voor mij geldt dat ik dit topic een behoorlijk aantal keren per dag moet bezoeken, anders komen er zo 10 nieuwe pagina's erbij, zonder dat ik gereageerd heb!
Ik geloof dat ik even moet kijken bij Gameverslaving; kennelijk heeft Vleermuis zich in die discussie gemengd. Hm, wist niet dat Vleermuis graag World of Warcraft speelt...
World of Warcraft: Legion
donderdag 31 januari 2008 om 14:48
quote:sunshineforever schreef op 31 januari 2008 @ 14:17:
Mijn ervaring is dat ik heel veel leuke mannen tegenkomen. Over PPOM's gesproken: ik heb ze regelmatig en ik ontmoet best veel mensen. Het lastige is dat je natuurlijk wel nét even diegene moet tegenkomen die specialer is dan de rest en waarbij de liefde wederzijds is.Eigenlijk jammer dat ik niet kan profiteren van het feit dat ik populair ben bij vrouwelijke collega's, maar dan op la moment surprème gaat het mis.
Mijn ervaring is dat ik heel veel leuke mannen tegenkomen. Over PPOM's gesproken: ik heb ze regelmatig en ik ontmoet best veel mensen. Het lastige is dat je natuurlijk wel nét even diegene moet tegenkomen die specialer is dan de rest en waarbij de liefde wederzijds is.Eigenlijk jammer dat ik niet kan profiteren van het feit dat ik populair ben bij vrouwelijke collega's, maar dan op la moment surprème gaat het mis.
World of Warcraft: Legion
donderdag 31 januari 2008 om 15:05
Ik heb een excuus gevonden... ik ben gewoon onrustig door de storm
Anyway... Leafje... snel met Leaf-ex in gesprek hoor. Volgens mij groeit&bloeit je hoop weelderig door al die mailtjes/telefoontjes over veilig aankomen op werk, voorzichtig in storm doen enzovoorts... dus tijd voor duidelijkheid, en snel...
Ik heb een hoop nuttige dingen gedaan, maar nog steeds niet gepoetst...
Anyway... Leafje... snel met Leaf-ex in gesprek hoor. Volgens mij groeit&bloeit je hoop weelderig door al die mailtjes/telefoontjes over veilig aankomen op werk, voorzichtig in storm doen enzovoorts... dus tijd voor duidelijkheid, en snel...
Ik heb een hoop nuttige dingen gedaan, maar nog steeds niet gepoetst...
Peas on earth!
donderdag 31 januari 2008 om 15:15
donderdag 31 januari 2008 om 15:20
nou genoeg PPOM kunnen hebben maar niet een gezien...
School niks
stad niks
openbaar vervoer niks...
morgen misschien beter...
Ik ben morgen uitgenodigd voor een feestje erg leuk... Maar moet dan nogal moeilijk doen met de bus... overstappen enzo..
Maar der zijn wel veel onbekende mensen. dus dat is erg leuk. wat zouden jullie doen??
vind storm ook niet leuk... nu kan ik vanaaf niet hardlopen
School niks
stad niks
openbaar vervoer niks...
Ik ben morgen uitgenodigd voor een feestje erg leuk... Maar moet dan nogal moeilijk doen met de bus... overstappen enzo..
Maar der zijn wel veel onbekende mensen. dus dat is erg leuk. wat zouden jullie doen??
donderdag 31 januari 2008 om 15:24
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 31 januari 2008 @ 15:15:
prinses doet heeeelllll hard haar best om Xan niet te wijzen op zijn eigen grammatische danwel grammaticale fout in zijn bericht... ondanks het feit dat Xan zo miereneukerig was om te melden dat hij op de grammatica van Prinses zou lettenjouW kat? Zeikbal....
prinses doet heeeelllll hard haar best om Xan niet te wijzen op zijn eigen grammatische danwel grammaticale fout in zijn bericht... ondanks het feit dat Xan zo miereneukerig was om te melden dat hij op de grammatica van Prinses zou lettenjouW kat? Zeikbal....
donderdag 31 januari 2008 om 15:26
quote:Daantjuh86 schreef op 31 januari 2008 @ 15:20:
School niks
stad niks
openbaar vervoer niks...
Misschien op het feest een paar PPOM 's???
Gaan hoor....altijd leuk, nieuw volk!
En waarom kan je niet hardlopen met die storm??.....juist een extra stimulans om te gaan lopen...beetje tegenwind is goed voor de conditie!
School niks
stad niks
openbaar vervoer niks...
En waarom kan je niet hardlopen met die storm??.....juist een extra stimulans om te gaan lopen...beetje tegenwind is goed voor de conditie!
donderdag 31 januari 2008 om 15:27
quote:Xander68 schreef op 31 januari 2008 @ 14:28:
Zeg .....hoef jij niet te studeren?
Enne Vleer.....als je het bij wilt houden hier.....niet zoveel gamen he???
Nog 4 levels verwijderd van je vriendin...gaat de goede kant op
Heb weinig inspiratie op dit moment. Helaas helaas helaas. Ga dus nu maar weer theedrinken. Zoveelste pot thee..
Maar heb net toch wel weer wat nuttigs gedaan hoor Xan
Zeg .....hoef jij niet te studeren?
Enne Vleer.....als je het bij wilt houden hier.....niet zoveel gamen he???
Nog 4 levels verwijderd van je vriendin...gaat de goede kant op
Heb weinig inspiratie op dit moment. Helaas helaas helaas. Ga dus nu maar weer theedrinken. Zoveelste pot thee..
Maar heb net toch wel weer wat nuttigs gedaan hoor Xan
donderdag 31 januari 2008 om 15:28
quote:hans66 schreef op 31 januari 2008 @ 14:48:
[...]
Eigenlijk jammer dat ik niet kan profiteren van het feit dat ik populair ben bij vrouwelijke collega's, maar dan op la moment surprème gaat het mis.Waarschijnlijk vinden die vrouwelijke collega's jou dan alleen een leuke gezellige collega en that's it.
[...]
Eigenlijk jammer dat ik niet kan profiteren van het feit dat ik populair ben bij vrouwelijke collega's, maar dan op la moment surprème gaat het mis.Waarschijnlijk vinden die vrouwelijke collega's jou dan alleen een leuke gezellige collega en that's it.
donderdag 31 januari 2008 om 15:32
quote:Daantjuh86 schreef op 31 januari 2008 @ 15:20:
School niks
stad niks
openbaar vervoer niks...
Klinkt dus als veel PPOM morgen:
weg vragen met OV
en een leuk feest!
GEWOON GAAN DUS!!!!!!!
Balen he, ik kan ook al niet hardlopen. Was trouwens degene die van plan is de Dam tot Damloop te lopen?
School niks
stad niks
openbaar vervoer niks...
Klinkt dus als veel PPOM morgen:
weg vragen met OV
en een leuk feest!
GEWOON GAAN DUS!!!!!!!
Balen he, ik kan ook al niet hardlopen. Was trouwens degene die van plan is de Dam tot Damloop te lopen?
donderdag 31 januari 2008 om 15:32
quote:Xander68 schreef op 31 januari 2008 @ 15:26:
[...]
Omdat ik net 1 training achter de rug heb... als ik nu al een goede conditie had gehad was ik zeker gegaan. misschien als de wind wat afneemt dat ik nog ga... over een paar uur maar even kijken... anders miss even uurtje naar de sportschool
nu eerst een lijst maken wat er het weekend allemaal moet gebeuren. veel te veel en geen zin in...
[...]
Omdat ik net 1 training achter de rug heb... als ik nu al een goede conditie had gehad was ik zeker gegaan. misschien als de wind wat afneemt dat ik nog ga... over een paar uur maar even kijken... anders miss even uurtje naar de sportschool
nu eerst een lijst maken wat er het weekend allemaal moet gebeuren. veel te veel en geen zin in...
donderdag 31 januari 2008 om 15:34
donderdag 31 januari 2008 om 15:34
donderdag 31 januari 2008 om 15:39
quote:Daantjuh86 schreef op 31 januari 2008 @ 15:34:
[...]
That's Me!!
Ah, dacht ik al! Ik hardloop ook, gewoon voor de lol hoor. Regen kan ik nog redelijk tegen, geeft namelijk erg goed gevoel als je daarin loopt. Wel moeilijk om je ertoe te zetten, maar als je er eenmaal in loopt is het prima. Maar harde wind is vreselijk!!!! Ik hou mezelf nu maar voor dat het levensgevaarlijk is en dat ik dakpannen/takken enz op mijn hoofd kan krijgen (echt goede smoes he ), dus vandaag ga ik niet.
Misschien moet ik toch ook maar es een echte "loop" gaan doen. Heb ik een doel om voor te trainen.
[...]
That's Me!!
Ah, dacht ik al! Ik hardloop ook, gewoon voor de lol hoor. Regen kan ik nog redelijk tegen, geeft namelijk erg goed gevoel als je daarin loopt. Wel moeilijk om je ertoe te zetten, maar als je er eenmaal in loopt is het prima. Maar harde wind is vreselijk!!!! Ik hou mezelf nu maar voor dat het levensgevaarlijk is en dat ik dakpannen/takken enz op mijn hoofd kan krijgen (echt goede smoes he ), dus vandaag ga ik niet.
Misschien moet ik toch ook maar es een echte "loop" gaan doen. Heb ik een doel om voor te trainen.
donderdag 31 januari 2008 om 15:40