Probleem met usb-stick

18-08-2011 15:56 7 berichten
Ik zit met het volgende probleem. De bestanden zijn wel te zien, maar als ik ze wil openen, krijg ik de melding dat de bestanden niet zijn gevonden. Het ligt niet aan het stickje, op een andere pc doet hij het wel.

Acrobat reader is al ge-update. USB ingang, of hoe je dat ook noemt, werkt gewoon, heb deze al eerder gebruikt voor internetstickje.

Wie weet waar het aan ligt?
Alle reacties Link kopieren
Dan ligt het denk ik aan je pc omdat de stick het op een andere pc wel doet. Heeft de pc wel de benodigde software van die stick?

Krijg je nog (andere) een foutmelding van Windows Verkenner?
doet ie het op een andere poort op die pc ook niet?
In navolging van Nachttrein; is die ene pc waarop de stick het niet doet wel geschikt om USB type 2.0 in te lezen?
Andere poort ga ik proberen, daar zit nu de internetstick in.

Hoe en waar kan ik zien of die laptop USB 2.0 kan lezen?
Ik heb Vista; weet niet wat jij hebt.

Hoe weet ik of mijn computer een USB 2.0-poort heeft?

Veel USB-apparaten, zoals externe harde schijven en mediaspelers, moeten via een snelle USB 2.0-poort op de computer worden aangesloten. USB 2.0 is sneller dan oudere versies, wat het mogelijk maakt om grote hoeveelheden gegevens over te zetten.

Bepalen of de computer een USB 2.0-poort heeft

U kunt deze stappen alleen uitvoeren als u bent aangemeld als beheerder.

Klik hier om Apparaatbeheer te openen.‌ Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

Dubbelklik op Universal Serial Bus-controllers.

Als het woord Enhanced wordt vermeld bij een van de controllers in de lijst, zijn er stuurprogramma's voor USB 2.0-controllers op de computer geïnstalleerd.
Dank je sundream. Ik heb het internet- en usbstickje met elkaar van plaats geruild en nu doet-ie het wel.

Ik ga me maar niet verdiepen in het hoe en waarom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven