Hoe laat slaap je?
woensdag 17 augustus 2011 om 23:59
Dat ligt aan de situatie. Ik heb nu een aantal weken vakantie. Dan kom ik mn bed pas rond 11/12 uur uitrollen. Soms moet vriendlief mij mn bed uitlokken met koffie, anders blijf ik rustig tot een uur of 1/2 liggen.
Ik ga op die dagen dan ook wel laat naar bed. Zodra ik zin heb. Vaak is dit na 12 uur snachts, en zie ik het dan 3/4 uur worden doe ik daar niet moeilijk om.
Straks als ik weer moet beginnen met werken dan lig ik er vaak al rond 10 uur in, beetje lezen en dan uiterlijk 23;00 toch wel die oogjes dicht gaan doen.
Ik moet er sochtends dan ook vaak rond half 7/7 uur uit.
In het weekend slaap ik vaak uit tot 9 a 10 uur, ligt een beetje aan hoe laat ik naar bed ga, Vaak is dat rond 12/1 uur.
Ik ga op die dagen dan ook wel laat naar bed. Zodra ik zin heb. Vaak is dit na 12 uur snachts, en zie ik het dan 3/4 uur worden doe ik daar niet moeilijk om.
Straks als ik weer moet beginnen met werken dan lig ik er vaak al rond 10 uur in, beetje lezen en dan uiterlijk 23;00 toch wel die oogjes dicht gaan doen.
Ik moet er sochtends dan ook vaak rond half 7/7 uur uit.
In het weekend slaap ik vaak uit tot 9 a 10 uur, ligt een beetje aan hoe laat ik naar bed ga, Vaak is dat rond 12/1 uur.
donderdag 18 augustus 2011 om 00:02
donderdag 18 augustus 2011 om 00:09
donderdag 18 augustus 2011 om 02:22
donderdag 18 augustus 2011 om 02:31
Veel te laat.. Neem me elke dag weer voor vanavons toch écht op tijd onder de wol te gaan maar wordt vaak wel 2-3 uur 's nachts. Wekker gaat dan weer om 07.30..
Eens in de zoveel tijd om 19.00 uur naar bed, of een week om 22.30 maar hou ik vaak niet lang vol.
Wat doen jullie als jullie (te) laat opblijven? Ik zit vooral te forummen, tv/series kijken enz...
Eens in de zoveel tijd om 19.00 uur naar bed, of een week om 22.30 maar hou ik vaak niet lang vol.
Wat doen jullie als jullie (te) laat opblijven? Ik zit vooral te forummen, tv/series kijken enz...
donderdag 18 augustus 2011 om 09:12
Bij is het elke dag verschillend, maar meestal rond een uur of 00.00. Ik ga er elke dag om 7 uur uit, maar ik werk wel 12 a 13 uur per dag 6 dagen in de week.. Als ik die dag vrij heb ik ga ik meestal ook rond 7 a 8 uur uit bed. Kom ik later uit bed, ben ik de hele week kapot.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
donderdag 18 augustus 2011 om 10:26
Wisselend, ik werk 3 dagen per week, als ik doordeweeks de volgende dag vrij ben rond 23.30 uur en als ik moet werken een uurtje eerder. In het weekend afhankelijk van hoe moe ik ben, maar meestal rond 1 uur (tenzij ik uitga)
Ben wel elke dag vroeg weer wakker (ook door mijn dochter) op werkdagen 6 uur opstaan, meestal rond 7 uur op mijn vrije dagen.
Ben wel elke dag vroeg weer wakker (ook door mijn dochter) op werkdagen 6 uur opstaan, meestal rond 7 uur op mijn vrije dagen.