hyves probleem

19-08-2011 07:42 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al 9 mailtjes verder maar ik kom er niet door bij Hyves, probleem:

Ik wil een account opzeggen, weet het wachtwoord niet meer, tot dusver geen probleem. Maar het emailadres dat ik gebruik is blijkbaar niet aan dit hyvesaccount gekoppeld, ik krijg dus elke keer volgend berichtje:

>>> "Hyves" <angels@hyves.nl> 19-08-11 7:28 >>>

Uw verzoek om hulp kan niet worden geaccepteerd omdat uw e-mailadres

niet is vastgelegd voor een bestaande account. (volgens mij is bestaand zonder "e", maar goed)

Ik zou niet weten welk emailadres het wel zou moeten zijn.

Ik word er gek van, heeft iemand nog een suggestie, kun je hyves nog via een andere weg contacten?
Als eerste mailtje in je hyves inbox kreeg je er een van ene Raymon van Hyves als het goed is. Ik ben nu mobiel, kan dus niet voor je kijken, maar volgens mij kan je via hem al je vragen stellen.
Hahaha, die stuurt via 'geenantwoord@hyves.nl' daar heb je niets aan.
quote:kusunum schreef op 19 augustus 2011 @ 07:48:

Als eerste mailtje in je hyves inbox kreeg je er een van ene Raymon van Hyves als het goed is. Ik ben nu mobiel, kan dus niet voor je kijken, maar volgens mij kan je via hem al je vragen stellen.Bij mij was het éne Vivian, maar hoe kom ik dan rechtstreeks in contact met haar, als ik reply op haar bericht dan mail ik weer naar angelhyves.
Misschien via het contactformulier? Ik heb er één gevonden door via 'Contact/FAQ' (onderin) op 'Tips' of 'Bugs' te klikken.
quote:kiwi87 schreef op 19 augustus 2011 @ 08:07:

Misschien via het contactformulier? Ik heb er één gevonden door via 'Contact/FAQ' (onderin) op 'Tips' of 'Bugs' te klikken.Heb ik ook gedaan, maar nog geen reactie gehad. Maar wie weet als ik zo terug ben van mijn werk, is er een verlossend mailtje!
ow, mijn pa heeft precies hetzelfde probleem gehad....

Ik ben er toen voor hem achteraan gegaan. Ik heb inderdaad alle opties ook gebruikt op hyves om erachter te komen hoe de hyves nu nog verwijderd kon worden als je niet meer kan inloggen... Geen reactie, nopes.

Na een half jaar probeerde we weer eens in te loggen en het lukt! Toen hebben we de hyves leeggehaald en opnieuw verwijderd... met succes.

Sorry, ik heb dus geen antwoord, maar ik weet wel dat het dus vaker gebeurd. Erg irri! Succes ermee.
quote:xzonnetjex schreef op 19 augustus 2011 @ 10:26:

ow, mijn pa heeft precies hetzelfde probleem gehad....

Ik ben er toen voor hem achteraan gegaan. Ik heb inderdaad alle opties ook gebruikt op hyves om erachter te komen hoe de hyves nu nog verwijderd kon worden als je niet meer kan inloggen... Geen reactie, nopes.

Na een half jaar probeerde we weer eens in te loggen en het lukt! Toen hebben we de hyves leeggehaald en opnieuw verwijderd... met succes.

Sorry, ik heb dus geen antwoord, maar ik weet wel dat het dus vaker gebeurd. Erg irri! Succes ermee.Haha! Er is dus nog hoop! Bedankt voor je reactie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven