themafeest wel of niet ?

19-08-2011 11:44 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
hi

ik word volgende jaar 30 en daarom wil ik iets speisaal doen .Mijn vriendin word 40 nu hebben we bedacht dat het leuk zau zijn.Om dat samen te doen we willen graag een thema ,maar het probleem is dat mijn vriend daar niet aanwil omdat hij niet verplicht wil worden en hij vind thema,s onzin.Ook zijn er een aantal vrienden die alles wat maar eenginz buiten het normale valt daar al moeite mee hebben.Mijn vriend had een barbeuen bedacht lijkt mij personlijk lastige en saaier maar wat vinden jullie .Of andere tips er toch een leuk, speisaal en dus niet standaar feestje van te maken?
Wat dacht je van een taalfeestje
quote:noa81 schreef op 19 augustus 2011 @ 11:45:

Wat dacht je van een taalfeestjeZelfde gedachte; na 30 jaar nog zo schrijven is wel erg....
Aan wat voor thema's zat je te denken dan? Ik heb persoonlijk ook niks met thema's. Een bbq maar dan net even anders of luxer of iets dergelijks zou ik wel leuk vinden..
BBQ is toch geen thema? Of ga je dan verkleedt als sateetje?
Trek je Lady Gaga's meatdress gewoon aan.
quote:Star schreef op 19 augustus 2011 @ 11:48:

BBQ is toch geen thema? Of ga je dan verkleedt als sateetje?
Ik krijg persoonlijk ook de kriebels van themafeestjes, maar als jij en je vriendin dat leuk vinden, moet je het vooral doen.

Wat je vriend er verder van vindt is m.i. minder belangrijk, het is zijn feestje immers niet.
The time is now
O en wat heeft je vriend er mee te maken?
Thema zomer of beach, dat iedereen zo zomers gekleed gaat. Hoef je ook niet perse te huren ofzo =D
sorry als somige mensen. Mijn schrift niet kunnen lezen ik heb moeite met schrijven.IK probeer mijn best te doen er hebben trouwens anderhalf miloen mensen moeite met lezen en schrijven.

sorry dat moest ik even kwijt.
Nou kijk eens, allebei jullie zin:

Setting the Stage

You can set the mood for a Texas barbecue in a number of ways. Decorating with a red-checked tablecloth, western style bandanas for napkins, and sheriff's stars used as party favors or place cards will help to set the stage. Naturally, a Texas flag should be hung behind your buffet.

Music will also help to put your guests in the Texas spirit. "Cowboy Songs" by Texan Michael Martin Murphey are perfect for music during your Texas theme party. For a more mellow sound, you can play Lyle Lovett's "The Road to Ensenada" , featuring Lovett's quirky, often humorous songwriting and tongue-in-cheek delivery. Favorite songs include "Don't Touch My Hat", which could be called "Ode to a Stetson", "Long, Tall Texan", and "That's Right, You're Not From Texas". For something a little edgier, try either Terry Allen's "Lubbock On Everything" , which includes his classic, often-covered "Amarillo Highway" or any of Robert Earl Keen's albums , especially "No. 2 Live Diner", "West Textures", or "Gringo Honeymoon", which includes the song, "Barbeque".

For other entertainment you could hire a trick roper - entertaining for both kids and adults. Or you could play some Cowboy poetry, such as the recordings of Baxter Black. He is the most famous large animal veterinarian/cowboy poet and is frequently heard on National Public Radio. If you can find a local cowboy poet, he would be a great addition to the party - use the Cowboy Poets' Society to find a local artist. This page has a list of cowboy poets by location, including Florida, Maryland, California, and North Carolina: http://www.cowboyrudy.com/cbyptsoc.htm or send an email to the Western Folk life Center at wfc@westernfolklife.org and see if they can assist you.

Ask among your friends to find a guitarist or pianist to sing and play cowboy songs for you. A good piano songbook is My 1st Book of Cowboy Songs . A good guitar songbook is Mel Bay Presents Cowboy Songs for Acoustic Guitar .

A Texas Barbecue Menu

Texas Style Smoked Brisket and Pork Ribs Both served with a tasty barbecue sauce.

Pickled jalapenos, okra, and cherry peppers. Sliced onions and dilled pickles.

Cheddar Corn Casserole

Sweet Potato and Apple Casserole

Crispy Fried Okra

Texas CornBread

Fresh Blackberry Cobbler served with vanilla ice cream

Iced Tea

Lone Star Beer
Vier je het nu samen met je vriend die 40 wordt of een vriendin die 40 wordt? In het laatste geval zou ik samen iets leuks bedenken. Neem aan dat je vriend je verjaardag in welk thema dan ook niet overslaat.

Leuk feestje..Hangt af van hoeveel gasten. Maar bijvoorbeeld feest in het bos, pubquiz in cafe, paintball-terrein afhuren?
Ik lees nu pas dat het pas volgend jaar is (!).

Ben je wel in de zomer jarig dan? Een bbq in februari lijkt me niet handig.
The time is now
Ik zou (met een O) geen themafeest houden. Lijkt heel leuk maar je jaagt je gasten wel op kosten. Want er moet een kostuum/pak/whatever gekocht /gehuurd worden.

Luxe barbecue lijkt me dan véél leuker. Gewoon gezellig bij elkaar komen, lekker drankje, lekker eten er bij en dan is het feest, naar mijn idee, véél leuker.
Denk niet dat ze Engels kan lezen :/
Ik las Crispy Fried Orka
beach is wel leuk maar het is januwarie dus minder geschikt denk ik hihi.Ik vind vaak een gewone verjaardag saai en 30 of 40.Is toch bijzonder om daar iets speisaal van te maken denk ik. mischien kan ik nog wat doen kwa versieringen of zo mmm nog eens denken.
quote:Star schreef op 19 augustus 2011 @ 11:53:

Ik las Crispy Fried Orka
quote:divafiary schreef op 19 augustus 2011 @ 11:54:

beach is wel leuk maar het is januwarie dus minder geschikt denk ik hihi.Ik vind vaak een gewone verjaardag saai en 30 of 40.Is toch bijzonder om daar iets speisaal van te maken denk ik. mischien kan ik nog wat doen kwa versieringen of zo mmm nog eens denken.Dan is BBQ toch ook niet zo geslaagd als het in januari is?
Bij een Cowboyfeest kun je de bbq aansteken, je huis in stijl versieren, speisaal muziek draaien en als iedereen een hoed op zijn kop zet ben je al klaar.
quote:Star schreef op 19 augustus 2011 @ 11:55:

[...]

Dan is BBQ toch ook niet zo geslaagd als het in januari is?

Ach, tent huren, terrasverwarming er bij, dikke jas aan...

Ik zou het feestje gewoon binnen houden, heb je veel gasten dan huur je een zaaltje, laat een goede cateraar het eten leveren en klaar is je feest.
Ik ben niet van de thema-feesten, maar sinds wanneer heeft jouw vriend iets te zeggen over het feest dat je voor jouw vriendin gaat organiseren?

Als je denkt dat jouw vriendin het leuk vindt (want je geeft het feest tenslotte voor haar) dan moet je het gewoon doen.
of gewoon allemaal naakt hup geen gezeikt
quote:camry schreef op 19 augustus 2011 @ 11:57:

Ik ben niet van de thema-feesten, maar sinds wanneer heeft jouw vriend iets te zeggen over het feest dat je voor jouw vriendin gaat organiseren?

Als je denkt dat jouw vriendin het leuk vindt (want je geeft het feest tenslotte voor haar) dan moet je het gewoon doen.

Ze gaat het niet VOOR haar vriendin organiseren maar ze willen SAMEN iets organiseren.

TO hebben jullie een budget in gedachten en voor hoeveel mensen is dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven