...Bar Too Much 191...!!
zaterdag 13 augustus 2011 om 21:13
Lekker Joopp. Nou ja, die rooie dan
Mijn zusje komt eraan. Zomaar ineens. Of ik bier en een bed had. Hoop op een lollige ingeving. Dit is niks voor haar.
Wil iemand trouwens nog een heel lief hondje van 9? Was tot een paar jaar geleden van mijn zusje, maar ging niet met baby's dus vond ze een nieuw huis voor hem. Nu blijkt de nieuwe eigenaar hem een paar weken geleden gedumpt te hebben. In de chip stonden nog de gegevens van mijn zus, dus nu voelen we ons toch verantwoordelijk.Het is een superbeestje, als onze poes niet doodsbang was voor honden, dan nam ik hem zelf.
Dingdong!
Mijn zusje komt eraan. Zomaar ineens. Of ik bier en een bed had. Hoop op een lollige ingeving. Dit is niks voor haar.
Wil iemand trouwens nog een heel lief hondje van 9? Was tot een paar jaar geleden van mijn zusje, maar ging niet met baby's dus vond ze een nieuw huis voor hem. Nu blijkt de nieuwe eigenaar hem een paar weken geleden gedumpt te hebben. In de chip stonden nog de gegevens van mijn zus, dus nu voelen we ons toch verantwoordelijk.Het is een superbeestje, als onze poes niet doodsbang was voor honden, dan nam ik hem zelf.
Dingdong!
woensdag 17 augustus 2011 om 16:25
Hallo lieve barrers, kennen jullie mij nog?
Ben al een hele tijd niet op het forum geweest, vandaag maar weer eens gekeken.
En ik weet alweer waarom ik het steeds minder leuk ging vinden.
Ik word een beetje moe van de mensen die hun mening maar opdringen als enige waarheid 'ik vind het DUS HET IS ZO'
Beetje jammer, maarja ik erger mij eraan haha.
Probeer wel een beetje mee te lezen
Hoe is het met jullie?
Hier gaat het goed, druk met van alles en nog wat en weinig forumtijd/zin.
En de schijnt ook weer gevonden te zijn....
Ben al een hele tijd niet op het forum geweest, vandaag maar weer eens gekeken.
En ik weet alweer waarom ik het steeds minder leuk ging vinden.
Ik word een beetje moe van de mensen die hun mening maar opdringen als enige waarheid 'ik vind het DUS HET IS ZO'
Beetje jammer, maarja ik erger mij eraan haha.
Probeer wel een beetje mee te lezen
Hoe is het met jullie?
Hier gaat het goed, druk met van alles en nog wat en weinig forumtijd/zin.
En de schijnt ook weer gevonden te zijn....
vrijdag 19 augustus 2011 om 19:11