Februari 2008 uitgerekend!

30-05-2007 23:00 3168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Good luck Phoenix!

Ik gok op een ventje... in februari.
Nou nog 4 uur tot februari dus volgens mij ga ik dat wel halen. Het gaat nog echt helemaal niet regelmatig met die weeen hier. Zo om de 8 tot 15 minuten.

Maar manlief heeft zijn weeenteprogramma weer afgeprogrammeerd (sja nerd of niet he? ) dus we zijn er helemaal klaar voor.

Sjoerd is ondertussen bij opa en oma aanbeland. Dus nu die baby nog in onze armen...
Ooh spannend zeg!!!

Waarom heeft de Vk je eigenlijk gestript? Geen ervaring mee, doen ze dat standaard als je voorbij de 40 weken gaat?

Maare, het kan nu echt niet lang meer duren, lekker joh! Mooi dat Sjoerd is ondergebracht, weer een zorg minder..

Zit je te stuiteren op de bank, of valt het mee?

Leuk dat je nog af en toe een up date kan geven, we leven mee!!!

Ik denk ook dat je voor het eerste echt februari-kindje gaat zorgen, en wel een meisje...

Succes!!!!!!!
Sja waarom ze me gestripd heeft. Ze hoorde aan mijn verhaal volgens mij dat het al een heel eind was. Ze vroeg ook of ik het al zat was. Nou ja toch wel ja. Zeker omdat het dagen rommelt met harde buiken. En omdat ik sinds vanmorgen al wat slijm aan het verliezen was wilde ze sowieso wel even checken hoe het ervoor stond. Dus toen ze dat ging checken ook maar meteen even gestripd. En aangezien ik dus al 3 cm heb was dat makkelijk te doen. Voor haar dan Jeemig wat een ellende. Dat gaat echt niet zachtjes zeg...

Wel nog steeds weeen, maar nog steeds niet regelmatig. Volgens mij ben ik wel mijn slijmprop aan het verliezen. Dus ik ga zo maar eens even onder de douche zitten. Warmte schijnt te helpen. Net al alles klaargelegd voor de baby.

Ho wacht even PFFFFFFFF *auw*

En overal de verwarming opgedraaid en zo. Volgens mij zijn we er nu toch echt wel klaar voor... Het blijft alleen maar raar. Ik ben zo bang dat ik gewoon zo nog 3 dagen ga lopen
Hm, klinkt niet als een feest...dat strippen, maar hopelijk heeft het resultaat...

Wel heel spannend allemaal hoor, dat je weet dat het elk moment of in elk geval binnen een aantal uren, misschien dagen kan gaan gebeuren! Maare, het gaat vast geen dagen meer duren hoor. Volgens mij heb jij rond 2 uur vannacht jullie kindje op je buik liggen!

Het werkt wel aanstekelijk hoor, al die verhalen, ik begin er bijna zelf klaar voor te raken...;-) Maar voorlopig vind ik het nog prima zo, ben het nog niet zo zat.

Leuk ook om jouw verhaal te lezen Branca! Ging je niet doodop 'de bevalling in'? Dat lijkt mij zo vervelend (met name omdat het bij dochter 34 uur duurde en ik op het laatst echt niet meer kon van vermoeidheid). Maar gelukkig ging het bij jou allemaal prima, klinkt als een goeie bevalling!

Waarom kreeg je vandaag pas voor het eerst een hele dag kraamzorg? Juist die eerste dagen heb je het toch het hardste nodig? Leuk dat Wytze zo lief op z'n broertje reageert! Geniet lekker van je gezin (wat klinkt dat opeens echt he...)

Nou, Phoenix, zet m op he!!!!
En vanaf de tribune: go Phoenix go!
Wauw, Phoenix wat lees ik nu! Ik duim voor je hoor, kan heel goed doorzetten. Bij mij bleven de weeen ook heel lang onregelmatig en zo ineens zette het door. Warmte en rust (uit die computer!) zijn zeker goed. Go for it!

Bedankt voor jullie felicitaties allemaal. Ik ben nog helemaal niet bij met lezen, maar heb in ieder geval gezien dat ik Dokkie nog mag feliciteren met de geboorte van Maartje! Super meid!

En Dextro, het gekke is dat ik dus helemaal niet uitgeput was na de bevalling. Toen ik die nacht zo ziek was hoopte ik ook ineens dat de bevalling nog even op zich zou laten wachten, maar nadat het kind eruit was was ik ineens voor het eerst in 9 maanden niet meer misselijk. Geweldig! Ik kan weer alles eten en drinken, weet niet wat ik meemaak. Het schijnt dat meer bevallingen beginnen met buikgriep-verschijnselen. Dat buikgriepgebeuren wens ik overigens niemand toe, wat voelde ik me ellendig zeg.

Mijn eerste bevalling was juist ook erg uitputtend, hoewel gelukkig geen 34 uur. Ik hoop heel erg voor je dat je het deze keer net als ik wat makkelijker hebt (dat constateer je pas achteraf hoor, die weeen blijven erg gemeen als je er middenin zit).

Ik ga slapen...
Dat verhaal van die buikgriep heb ik inderdaad wel vaker gehoord Branca. Of dat mensen het idee hadden dat ze griep gingen krijgen. Ach ja, een bevalling doet rare dingen met je lichaam. Na de bevalling van mijn zoon voelde ik me ook als herboren en vol van energie. Ik was de laatste 2 maanden onafgebroken ziek geweest met veel koorts enzo en de dag na de bevalling was ik weer helemaal fit en ben ik ook maanden niet meer ziek geweest.

Ik heb trouwens al met mijn neus op het scherm naar je avatar zitten kijken: wat ontzettend lief die 2 mannen van je!

Phoenix, nou als ik het zo hoor (slijmverlies en alles) dan denk ik echt niet dat het nog 3 dagen zal gaan duren hoor. Op een jan-baby durf ik niet meer te hopen, maar ik verwacht morgen toch wel nieuws hoor. Zet hem op en lekker ontspannen nu (goed idee van de douche).

Schaam, schaam, schaam, ik heb net mijn eerste buikfoto van de hele zwangerschap genomen. Nu was ik bij de eerste 2 ook niet zo regelmatig, maar dit is wel heel droevig (en het was nog op aandringen van anderen ook). Hmm, ik moet het dan maar goed gaan maken met veel foto's van vlak na de geboorte.
De spanning zindert over de tribune.... Go Phoenix!!!
Even kort voor we gaan slapen.

Na een megaheftige bevalling is op 1 februari om 00:06 uur (jaja het is me gelukt ) onze prachtige dochter Maaike Maria geboren! Ze weegt 3950 gram en heeft een prachtig rond koppie. Haar gezichtje is wel een beetje blauw van de opdonder die ze heeft gehad van de erg korte persfase van 6 minuten. Ze is zoals de verloskundige zo mooi zei van zolder naar kelder gedonderd.

Nu ga ik gauw proberen bij te komen. Later meer.

Groeten van een keitrotse Phoenix
Hee Phoenix, wat super...de eerste februaribaby!!!! Ben erg benieuwd naar de foto's...enne...alweer zo'n supernaam!

Geniet ervan en rust lekker uit.

Liefs Mandy
Phoenix, man en zoon gefeliciteerd met de geboorte van jullie Maaike. Rust lekker uit en geniet met z'n 4tjes van elkaar!!
Nog even een kort "meld" berichtje. Dadelijk komt de vk langs. Gisteravond te hoge bloeddruk en vandaag nog een extra controle en een check van mijn urine. Ze verwacht dat ik de 41 weken niet ga halen. Last van mijn darmen, bloeddruk omhoog en last van mijn buik. We wachten af. Alles is klaar. Moeders in het zuiden van het land heeft haar tasje ook klaar staan en mijn vader zal voorlopig zijn glaasje wijn laten staan om mijn moeder evt 's nachts naar ons te brengen.

Dadelijk zoon naar school brengen en dan lekker even tijd voor mijzelf.
Hoera, Phoenix van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! Geweldig, na 6 minuten in februari al de eerste februaribaby, ik hoop dat er snel meer zullen volgen.

Gisteren een prima dag gehad, lekker geshopt met schoonzus. Nog wat leuke accesoires gekocht voor de babykamer. Ik heb mij voor genomen dit weekend mijn tas klaar te zetten (ook al wil ik thuisbevallen) en volgende week even een po ophalen. Dan ben ik redelijk klaar, en dat al met 37 weken, knap he! nou lieve meiden tot later. kus
Phoenix gefeliciteerd!!! Geniet ze!

Ciao ciao
Phoenix, man en Sjoerd, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Maaike!

Je wilde niet op de 31e, nou dat is je dus gelukt! De eerste echte februaribaby. Wat heerlijk voor jullie.

Oei, nu ben ik echt de volgende op het lijstje... Maar ach, daar houden die kleintjes zich toch niet aan. Niets veranderd hier vannacht.

We wachten het maar af...

Groetjes, san
Phoenix en man: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Toch nog februari! Geniet lekker van elkaar!

Liefs,

Mango (januari-topic)
aah Phoenix, t is gelukt!!! Fantastisch. Gefeliciteerd met jullie dochter Maaike (ook weer leuke naam).

Klonk als een goeie lancering in 6 min....;-) T is dan toch allemaal snel gegaan he, volgens mij postte je nog rond een uur of 10 dat de weeen weer wat onregelmatig waren, maar volgens mij ben je in een weeenstorm belandt als het zo heftig was. Nou, als je weer bent bijgekomen, lezen we het verhaal wel.

Grappig dat er nu allemaal vroege posters zijn, allemaal nieuwsgierig denk ik!

Enne, Ukse, voor jou ook spannend!

San: jij de volgende nu he!!

Ciao Ciao: was jij ook niet de slijmprop verloren een tijd terug, of ben ik nu helemaal in de war??
Phoenix, van harte!

(en wat een bikkel zeg, nog geen 2,5 uur na je bevalling al achter de computer!)

Geniet ervan, gr Leeuwtje (augustus 07 topic)
Phoenix en man, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Maaike.

Een koningswens; een zoon en een dochter.

Wat een korte perssessie zeg. Wauw. En dan inderdaad geen januari baby.

Geniet er lekker van. Ben erg benieuwd hoe Sjoerd gaat reageren.

Jouw meisje heeft wel naar je geluisterd. Toen ik de 13e werd ingeleid, zei ik nog: ik wil niet de 13e bevallen, en het leek erop dat het de 14e zou gaan worden, maar om 23:35 kwam Nina toch. Die van jou is al wat beter opgevoed, haha.
Hoera voor Phoenix!!! Gefeliciteerd met jullie dochter en Sjoerd gefeliciteerd met je zusje! Klinkt heftig, maar het was het vast waard! Geniet lekker samen!
En weer een vrij snelle bevalling. Wie nu? hier brakke nacht met zoon die gisteravond ziek was dus vandaag maar rustig aan...
Jeee Phoenix!!! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!! Wat geweldig, inderdaad 6 min februari en de 1e 'echte' februaribaby Super hoor, geniet ervan met z'n 4en!!!
haha, toch een feb. meisje! Van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter.

Geweldig!!
Er is toch niet iemand nog even bevallen in die 6 minuten februari nvoor Phoenix?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven