nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Wij hebben ons brood al weer op, met koffie natuurlijk. Ik zwart, man met suiker en melk. Straks kinderen ophalen en boodschappen doen. Saai he?
Theeleut, wat had jij op de bammetjes? Ik smeerkaas en gebraden gehakt.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemiddag!

De koelkast is er Ga net als jij, Groentsoep, maar even boodschappen doen. Heb je een leuk lijstje?
Gefeliciteerd met je koelkast! Nee, ik heb nog geen lijstje, we zijn een beetje sloom vandaag.
Dankje

Hier ook erg sloom, maar moet zo toch echt gaan.
Goh, wij waren erg snel vandaag, rond het middageten de boodschappen alweer binnen. En dat terwijl er 5 winkels bezocht moesten worden. Kids in de bakfiets, en gaan met die banaan! Ennuh, inderdaad, ik voel me stukken beter dan gisteren! Joepie!!! Kan eindelijk zeggen dat ik aan de beterende hand ben. Komt vast door de ontspanning op dit nutteloze topic.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
O ja, de invriesijsjes zijn ook weer present. Alleen nog niet bevroren helaas...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Fijn dat je begint op te knappen!

Hier boodschappen ook binnen. Viel met mijn neus in de 35% stickers boter Heb van alles in de nieuwe vriezer gegooid! Ga nu een lekkere salade maken. Yum
En Nelletje, was de salade lekker?
Groentsoep (nu in snelcorrectie als veie takel), op brood had ik palingworst, pindakaas met stukjes noot en een cracker met appelstroop.

Nelletje, can harte gefeliciteerd met de nieuwe koelkast. Hoe gaan jullie hem noemen? En ik ben natuurlijk erg benieuwd wat voor soort ijs er in de vriezer ligt. En of de 35% stickers wel goed bleven plakken op diepvriesartikelen....

Soezie, fijn dat je opknapt. Lust je alweer koffie?
Joehoeoeoeoe!? Waar zijn jullie? Ik verveel me......
Haihai!

Ik lust alweer koffie, zelfs met een lekkere bonbon erbij...

Pindakaas met stukjes noot... bah! Liever zonder stukjes...
Dat is interessante materie Soezie...

Hoe sta je dan tegenover stukje noot in een bonbon?
Ja, dat mag natuurlijk weer wel. Maar van pinda's in mijn bonbon sta ik ook niet te springen eerlijk gezegd. Alhoewel ik een snickers dan wel weer lust. Heb alleen liever een mars (ijs dan wel geen ijs )
Ik ben een beetje vreemd: ik hou enorm van pindakaas, maar absoluut niet van satesaus. Theeman heeft het omgekeerde overigens,
Salade was heerlijk!

Nog geen naam voor de koelkast. Hebben jullie een suggestie? Hij is groot en zilver

Er liggen ijssticks in de vriezer. Ander ijs moet ik nog halen. De stickers blijven prima zitten. Heb vooral vlees, brood en vegadingen in de vriezer gedaan.

Wat is palingworst? Nog nooit van gehoord.

Soez, wat goed dat je alweer aan de koffie zit.
Big Silver? Klinkt dan een beetje als een stoere indiaan.

Ik las dat je vergaderingen in de vriezer bewaarde. Kom je wel tot coole besluiten denk ik.

Palingworst is vette, goedkope worst die beetje op Gelderse worst lijkt.
Goedenavond!

Er werd voor mij gekookt vandaag. Lekker eten in goed gezelschap, hoera!

Misschien moet ik ook een kopje koffie zetten...
Ik ben meer van de lieve meisjesnamen, maar die passen er eigenlijk niet bij.

Vergaderingen

Oeh, gelderse worst is lekker! Palingworst dan ook maar eens proberen. Heb hier wel leverworst en ossenworst in plakjes. Ook errugh lekker.

Wat lekker Isadoro. Wat is er voor je gemaakt?
Hahaha, was dus niet de enige die vergaderingen las...
Verse tomatensoep met foccacia (nu ben ik wel heel herkenbaar voor die vriendin, hahahahaha). Heerlijk was het!

Palingworst vind ik heel lekker. Ossenworst en leverworst zijn niets voor mij...

Vergaderingen in de vriezer? Gaat het dan nog langer duren!
Oeh, verse tomatensoep met foccacia! Jummie!
Silvy de grote zilveren koelkast?
Of is dat heel erg fout?
Oeh, lekker!!

Vegadingen = maisdriehoekjes van tival

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven