doorgeefvraag

donderdag 31 januari 2008 om 22:45
Op speciaal verzoek van een vriend die ik ken van de fun en zo (ex-gigolo) naar een dorpje in Twente gereden, afgesproken op een parkeerplaats. Daarna naar huis van een van zijn SVtjes gegaan.
Ik wachtte in de auto terwijl hij vast naar binnen ging. Hij kwam me halen en we gingen direct naar de slaapkamer. Zijn SV lag naakt op bed, ze droeg alleen kousen, zwarte pumps en een leren blinddoekje.
Ze was al aardig opgewonden, of ze door hem was opgewarmd of dat het door de spanning kwam weet ik niet. Ik ging naast haar op bed zitten en legde mijn hand tussen haar benen en mijn andere hand ging over haar borsten. Toen fluisterde ik pas hallo in haar oor
Zij knoopte mijn pantalon los en nam direct mijn pik in haar hand. Ze zei nog netjes dankjewel voor de service tegen haar vriend en daarna hebben we een spetterende trio gehad.
Na afloop had ze nog steeds haar blinddoek om en mij dus nog niet gezien.
Ik heb me gedoucht en toen gevraagd of ze me wilde zien.
Het was echter haar grootste fantasie om het eens met een volslagen onbekende man te doen. We hebben het dus zo gelaten.
Het was haar fantasie maar ik denk er nog steeds met veel genoegen aan terug, het was vorig voorjaar.
M. als je dit leest: kiekeboe
Zou jij het ook echt durven? Als je de kans had om je ultieme fantasie uit te voeren?
Ik wachtte in de auto terwijl hij vast naar binnen ging. Hij kwam me halen en we gingen direct naar de slaapkamer. Zijn SV lag naakt op bed, ze droeg alleen kousen, zwarte pumps en een leren blinddoekje.
Ze was al aardig opgewonden, of ze door hem was opgewarmd of dat het door de spanning kwam weet ik niet. Ik ging naast haar op bed zitten en legde mijn hand tussen haar benen en mijn andere hand ging over haar borsten. Toen fluisterde ik pas hallo in haar oor
Zij knoopte mijn pantalon los en nam direct mijn pik in haar hand. Ze zei nog netjes dankjewel voor de service tegen haar vriend en daarna hebben we een spetterende trio gehad.
Na afloop had ze nog steeds haar blinddoek om en mij dus nog niet gezien.
Ik heb me gedoucht en toen gevraagd of ze me wilde zien.
Het was echter haar grootste fantasie om het eens met een volslagen onbekende man te doen. We hebben het dus zo gelaten.
Het was haar fantasie maar ik denk er nog steeds met veel genoegen aan terug, het was vorig voorjaar.
M. als je dit leest: kiekeboe
Zou jij het ook echt durven? Als je de kans had om je ultieme fantasie uit te voeren?
vrijdag 1 februari 2008 om 04:31
Hmm, dat is een interessante vraag. Want soms is een fantasie juist zo 'lekker' omdat je ergens weet dat het niet 'kan' (hangt een beetje van je fantasie af natuurlijk). Op het juiste moment, met de juiste personen op de juiste plek zou ik mijn fantasie wel durven uit te voeren ja (m.a.w. ik ben een watje, ahahahha)
Heb je naaktfoto's van jezelf?
vrijdag 1 februari 2008 om 10:07
vrijdag 1 februari 2008 om 10:13
vrijdag 1 februari 2008 om 15:47
Ervoor wel en ook erna maar nooit tijdens ...
[ik heb niet alles gelezen, dus als volgende vraag al gesteld werd, gewoon negeren hoor]
Stel, je bent wel wat gewend op sexueel vlak : pc, triootjes,sv-tjes
Maar op een dag kom je haar/hem tegen.
De liefde is wederzijds.
Alles dus dik ok, maar zij/hij wil je voor haar/hem alleen : compleet monogaam dus, zonder slippertjes, zonder uitspattingen, kan dat en hou je dat vol ?
[ik heb niet alles gelezen, dus als volgende vraag al gesteld werd, gewoon negeren hoor]
Stel, je bent wel wat gewend op sexueel vlak : pc, triootjes,sv-tjes
Maar op een dag kom je haar/hem tegen.
De liefde is wederzijds.
Alles dus dik ok, maar zij/hij wil je voor haar/hem alleen : compleet monogaam dus, zonder slippertjes, zonder uitspattingen, kan dat en hou je dat vol ?
vrijdag 1 februari 2008 om 16:25
vrijdag 1 februari 2008 om 17:20
quote:stout1975 schreef op 01 februari 2008 @ 16:20:
Ik niet, nooit gekund, zal ook nooit lukken.
waarom vinden veel mensen monogamie zo belangrijk?
Omdat seks voor sommige mensen, zoals mijzelf, een uiting van liefde is en zonder liefde weinig waard is. Ik heb 29 jaar gewacht tot ik een meid tegenkwam waarmee ik seks wilde hebben. Terwijl er wel 100 kansen zijn geweest dat ik het gedaan zou kunnen hebben.
Wedervraag: waarom vinden mensen seks zo belangrijk dat ze hun relatie ervoor op het spel zouden zetten?
Ik niet, nooit gekund, zal ook nooit lukken.
waarom vinden veel mensen monogamie zo belangrijk?
Omdat seks voor sommige mensen, zoals mijzelf, een uiting van liefde is en zonder liefde weinig waard is. Ik heb 29 jaar gewacht tot ik een meid tegenkwam waarmee ik seks wilde hebben. Terwijl er wel 100 kansen zijn geweest dat ik het gedaan zou kunnen hebben.
Wedervraag: waarom vinden mensen seks zo belangrijk dat ze hun relatie ervoor op het spel zouden zetten?