Ibiza
zaterdag 20 augustus 2011 om 20:40
Ja ik!
Playa den Bossa heeft leuke strandtenten, voor een echt feestje ga je naar ushuiaia, voor meer family ga je naar cocos beach. Reserveren aanbevolen.
KM 5 is leuk om te eten of een drankje te drinken.
In het stadje zit een top tapas tent: bodega.
Ook leuk in de oude stad is El Olivio.
Verder is augustus mega druk, dus beter is o
Vanuit NL al te reserveren, je kan altijd nog afbellen.
In San Antonio wil je echt niet zitten, alleen maar dronken Engelsen.
Huur een auto en ga naar Sa Caleta, heel mooi! En op zondag is Blue Marlin leuk, strand tent, veel Nederlanders, maar goede muziek en leuke sfeer!
Ook leuk is om een dagje naar Formentera te gaan met de boot! Super mooi!
Box 7 voor lekkere lunch (in de nieuwe haven) en verder gewoon om je heen kijken wat je leuk vindt!!
Playa den Bossa heeft leuke strandtenten, voor een echt feestje ga je naar ushuiaia, voor meer family ga je naar cocos beach. Reserveren aanbevolen.
KM 5 is leuk om te eten of een drankje te drinken.
In het stadje zit een top tapas tent: bodega.
Ook leuk in de oude stad is El Olivio.
Verder is augustus mega druk, dus beter is o
Vanuit NL al te reserveren, je kan altijd nog afbellen.
In San Antonio wil je echt niet zitten, alleen maar dronken Engelsen.
Huur een auto en ga naar Sa Caleta, heel mooi! En op zondag is Blue Marlin leuk, strand tent, veel Nederlanders, maar goede muziek en leuke sfeer!
Ook leuk is om een dagje naar Formentera te gaan met de boot! Super mooi!
Box 7 voor lekkere lunch (in de nieuwe haven) en verder gewoon om je heen kijken wat je leuk vindt!!
zaterdag 20 augustus 2011 om 22:26
Ik vond Ibiza juist wel goedkoop. Ligt eraan wanneer je gaat, wanneer je boekt en wat je wil doen. Wij (gezin met 2 kinderen) waren in de meivakantie iets meer dan 1000 euro kwijt voor een uitstekend appartementenhotel incl. ontbijt in Figueritas, 4 vliegtickets Weeze-Ibiza en een week autohuur. Liddl zat om de hoek (al aten we vooral in restaurantjes). Er waren in die week nog goedkopere hotels boekbaar, maar die spraken ons minder aan.
zaterdag 20 augustus 2011 om 23:29
quote:namibenzo schreef op 20 augustus 2011 @ 22:26:
Ik vond Ibiza juist wel goedkoop. Ligt eraan wanneer je gaat, wanneer je boekt en wat je wil doen. Wij (gezin met 2 kinderen) waren in de meivakantie iets meer dan 1000 euro kwijt voor een uitstekend appartementenhotel incl. ontbijt in Figueritas, 4 vliegtickets Weeze-Ibiza en een week autohuur. Liddl zat om de hoek (al aten we vooral in restaurantjes). Er waren in die week nog goedkopere hotels boekbaar, maar die spraken ons minder aan.
Is het in de meivakantie daar wel leuk? Ook gezien het weer dat
Je op het strand kunt liggen?
En geen last gehad dat de restaurants nog gesloten waren?
Is het in de meivakantie daar wel leuk? Ook gezien het weer dat
Je op het strand kunt liggen?
En geen last gehad dat de restaurants nog gesloten waren?
zondag 21 augustus 2011 om 00:48
Wij hebben 530 euro moeten betalen valt nog wel mee toch?? Voor 11 dagen we zitten in onbiza stad appartement mary playa 1,2, En ik kom er ook om te stappen maar niet alleen daarvoor...weet dat het duur is maar daar ben ik zelf bij natuurlijk...ga er niet vanuit dat ik in de kroegen zoveel kwijt ben in ieder geval niet meer dan normale kroegen...we willen ook graag auto huren en de mooie van het eiland bekijken!
zondag 21 augustus 2011 om 08:58
Leuke locatie Marjolina(Is figueretas,net voor ibizastad.)
Drankje op terrassen hebben normale prijzen,clubs kosten net zoveel,of zelfs minder,aan entree als hier,alleen de drankjes binnen zijn héél duur,vanaf 10 euro voor een frisje.
Ibiza is super,ik ga nooit terug naar dezelfde plek,behalve naar Ibiza.Loop hier nu al te drammen voor volgend jaar! (wij waren er begin juni,vorig jaar)
Drankje op terrassen hebben normale prijzen,clubs kosten net zoveel,of zelfs minder,aan entree als hier,alleen de drankjes binnen zijn héél duur,vanaf 10 euro voor een frisje.
Ibiza is super,ik ga nooit terug naar dezelfde plek,behalve naar Ibiza.Loop hier nu al te drammen voor volgend jaar! (wij waren er begin juni,vorig jaar)
zondag 21 augustus 2011 om 09:06
Goed vervangen door hip gaat soms misschien op... maar echt goed eten is duur. En uiteraard zijn er kleine strandjes of leuke restaurantjes waar je prima calamaris en een salade kan eten voor weinig.
Mei is over het algemeen heel goed qua weer. Wij gaan al jaren die kant op in mei of september en het is altijd lekker.
Mei is over het algemeen heel goed qua weer. Wij gaan al jaren die kant op in mei of september en het is altijd lekker.
zondag 21 augustus 2011 om 10:51
Wij gaan al voor de vierde keer naar Ibiza. Niet voor de hippe tenten of het feestgedoe, maar voor de rust. Zitten ook vlakbij Ibiza stad, maar in een rustig hotel.
Het is heel leuk om met een auto alle strandjes af te gaan. En je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. Ik ga niet voor het eten, maar voor de zee, het uitzicht en het strand en Ibiza stad.
In mei zijn we ook een paar keer naar de Balearen geweest, maar het is niet altijd goed weer begin met. Dat is een gok.
Het is heel leuk om met een auto alle strandjes af te gaan. En je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. Ik ga niet voor het eten, maar voor de zee, het uitzicht en het strand en Ibiza stad.
In mei zijn we ook een paar keer naar de Balearen geweest, maar het is niet altijd goed weer begin met. Dat is een gok.
zondag 21 augustus 2011 om 11:02
Ik ben ook in app. MarYPlaya geweest, prima appartement met heel mooi zeezicht, je kan de zee bijna aanraken vanaf je balkon. Het zit alleen niet in Ibiza stad maar in Figuretas, naar Ibiza stad is het ongeveer 15 min. lopen, is echt heel leuk stadje, heerlijk shoppen en eten. Restaurant Oliva in de oude stad (omhoog) is echt top.
San Antonio is alleen leuk om de zonsondergang te zien. Voor de rest gewoon lekker het eilandje rondrijden en mooie strandjes opzoeken.
Veel plezier
San Antonio is alleen leuk om de zonsondergang te zien. Voor de rest gewoon lekker het eilandje rondrijden en mooie strandjes opzoeken.
Veel plezier
zondag 21 augustus 2011 om 12:44
Van de 7 dagen in mei hadden we 5,5 dag strandweer. De regenachtige anderhalve dag hebben we besteed in Ibiza stad en de grotten bij Benirras.
Mar y playa is idd Figueritas. Wij zaten in Llobet, vlakbij Mar y Playa. Geboekt bij Booking.com. Het bijbehorende restaurant ALL serveert erg goede menu's del dia bij de lunch.
Niet alle restaurants waren al open in mei in Figueretas, uiteraard wel in Ibiza stad en strandtenten ook gewoon open.
Wij hebben vooral genoten van de prachtige baaien en strandjes. Cala Bassa, Cala d' Hort (erg goed restaurant dat op zondag vol locals zat. Konden nog net een tafel krijgen), Cala Comte, enz... In mei nog niet afgeladen met toeristen. Bij de Turismo kun je een gratis kaart krijgen. Op de achterzijde staan fotootjes van de verschillende stranden.
Auto hadden we via internet gehuurd bij Centauro.
Leuke vakantie!
Mar y playa is idd Figueritas. Wij zaten in Llobet, vlakbij Mar y Playa. Geboekt bij Booking.com. Het bijbehorende restaurant ALL serveert erg goede menu's del dia bij de lunch.
Niet alle restaurants waren al open in mei in Figueretas, uiteraard wel in Ibiza stad en strandtenten ook gewoon open.
Wij hebben vooral genoten van de prachtige baaien en strandjes. Cala Bassa, Cala d' Hort (erg goed restaurant dat op zondag vol locals zat. Konden nog net een tafel krijgen), Cala Comte, enz... In mei nog niet afgeladen met toeristen. Bij de Turismo kun je een gratis kaart krijgen. Op de achterzijde staan fotootjes van de verschillende stranden.
Auto hadden we via internet gehuurd bij Centauro.
Leuke vakantie!