nutteloos geouwehoertopic
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:11
zaterdag 20 augustus 2011 om 23:28
zaterdag 20 augustus 2011 om 23:30
zaterdag 20 augustus 2011 om 23:32
Ik ga echt mijn bedje opzoeken... Anders wordt het een korte nacht, en dat is zo zonde nu ik me net weer beter voel. Morgenochtend weer twee wekkertjes present om acht uur denk ik...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
zaterdag 20 augustus 2011 om 23:33
zaterdag 20 augustus 2011 om 23:46
Wij zouden vandaag spruitjes eten (witte bonen in tomatensaus voor de spruithaters), met krieltjes en vegadingen. Maar toen we de kinderen op gingen halen bleken die eigenlijk nog liever een dagje extra te logeren en toen zijn we toch maar blijven eten en dat werd een reuzebarbecue met gepofte aardappels, worstjes, heel veel kip, witlofsalade, zelfgemaakte frieten met schil, satesaus, knoflooksaus... kortom nu zijn man en ik weer thuis. Propvol en kinderloos. In geen tijden meer zo'n rustig weekend gehad!
zondag 21 augustus 2011 om 10:56
zondag 21 augustus 2011 om 14:18
Spruitjes vind ik wel lekker (o jee...mag ik nu nog meepraten?). Kort geblancheerd, gebakken met kaas en spekjes, in een ovenschotel. Doe mij maar spruiten. Maar niet in de zomer. Ik vind het typisch wintervoer, net als stamppotten. In de winter eet ik graag zuurkoolstamp-, bloemkoolstamp- of hutspot. Maar ik moet er nu niet aan denken.
Ik heb met mijzelf afgesproken dat dit de laatste dag is dat ik mij ziek voel. Morgen weer beter. Willen jullie mijn lichaam eraan herinneren dat we die afspraak hebben gemaakt?
Ik heb met mijzelf afgesproken dat dit de laatste dag is dat ik mij ziek voel. Morgen weer beter. Willen jullie mijn lichaam eraan herinneren dat we die afspraak hebben gemaakt?
zondag 21 augustus 2011 om 14:36
Ik had die afspraak ook al met mijn lijf op afgelopen woensdag gemaakt Isadoro... Helaas herinnerde mijn lichaam die pas gisteren. Ben dus niet de beste persoon om dat aan over te laten ben ik bang. Vervelend dat je je nog zo ziek voelt...
Hou wel erg veel van bloemkool, maar zuurkool alleen met die crème fraîche variant van knorr (of honig?). Wat vinden jullie van witlof? Manlief vond me niet zo aardig tegen de kids omdat ik witlof voor ze gekocht heb om eens te proeven... Ben wel van plan om deze te koken met een appeltje erdoor.
Hou wel erg veel van bloemkool, maar zuurkool alleen met die crème fraîche variant van knorr (of honig?). Wat vinden jullie van witlof? Manlief vond me niet zo aardig tegen de kids omdat ik witlof voor ze gekocht heb om eens te proeven... Ben wel van plan om deze te koken met een appeltje erdoor.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
zondag 21 augustus 2011 om 14:49
quote:Nelletje schreef op 21 augustus 2011 @ 14:38:
Witlof is lekker!!
Ik eet het met de maggimix voor witlofschotel met spekjes en gehakt, of met ham en kaas uit de oven of met gehaktsaus en aardappelpuree uit de oven. Heerlijk!
We witlof!
Nou ja, mijn man dan niet. Die lust eigenlijk alleen bonen. Witte bonen, groene bonen, snijbonen, kidneybonen, chilibonen... gek word je ervan. Maar voor hem kopen we dan dus gewoon een blikkie .
Witlof is lekker!!
Ik eet het met de maggimix voor witlofschotel met spekjes en gehakt, of met ham en kaas uit de oven of met gehaktsaus en aardappelpuree uit de oven. Heerlijk!
We witlof!
Nou ja, mijn man dan niet. Die lust eigenlijk alleen bonen. Witte bonen, groene bonen, snijbonen, kidneybonen, chilibonen... gek word je ervan. Maar voor hem kopen we dan dus gewoon een blikkie .
zondag 21 augustus 2011 om 14:58
zondag 21 augustus 2011 om 15:19