nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog capucijners te koop eigenlijk? Hoor ik nooit iemand over....... (is mijn kindertrauma)
quote:groentsoep2 schreef op 21 augustus 2011 @ 14:58:

[...]

HALLOOOO! ISADORO'S LICHAAAAAAAAAAM!!! BETER WORDEN JOH!

Dank! Ik denk dat het helpt. Althans: Voel me al veel minder brak dan vanochtend. Dus morgen ben ik helemaal beter!

Vroeger dacht ik altijd dat je op je verjaardag niet ziek kon zijn. Want daar was het een veel te belangrijke dag voor.

En 'vroeger' waren witlof en spruitjes veel bitterder. Ze hebben ze werkelijk zoeter gekweekt! (Witlofsalade met appel, mandarijn en rozijnen, jummie)
tis hier vies benauwd....... was op fiets naar iemand toe, in totaal zo'n anderhalf uur gefietst. het plakte aan alle kanten toen ik thuis was dus mezelf maar ff onder de douche gesmeten......

aangezien het hier binnen een stuk koeler is dan buiten heb ik alles potdicht zitten......

vraag me af of dit nutteloos genoeg is.
Ja, hier (Amsterdam) is het ook vies weer. Ik hoop dat het snel gaat regenen (of dat wonderbaarlijkerwijs op een andere manier de luchtvochtigheid verlaagd wordt)
@Isa: als we nou eens allemaal een pak rijst op ons stoepje leeggooien? Rijst neemt heel veel vocht op!
quote:Ookeentheeleut schreef op 21 augustus 2011 @ 15:26:

Zijn er nog capucijners te koop eigenlijk? Hoor ik nooit iemand over....... (is mijn kindertrauma)Ja hoor. Ik vind ze wel lekker met spekkies en zelfgemaakte piccalily.
Goed idee van dat pak rijst!

(ben bij mijn ouders dus wel de lusten niet de lasten)
Heb hier nog wel een vijf kilo zak rijst staan!

Capucijners aten wij vroeger ook regelmatig, met een speklapje erbij, gebakken ui (ik niet trouwens) en slasaus erover.

Nu eet ik dat nooit meer, denk er gewoon niet aan...

Missphoebe, had het gisteren ook al even gevraagd (of eergisteren? weet het al niet eens meer), maar is die kat in je avatar je eigen kat?
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
quote:Soezie81 schreef op 21 augustus 2011 @ 16:17:

Capucijners aten wij vroeger ook regelmatig, met een speklapje erbij, gebakken ui (ik niet trouwens) en slasaus erover.

Nu eet ik dat nooit meer, denk er gewoon niet aan...

Capucijners met slasaus? Daar denk ik eigenlijk ook liever niet aan
Groentsoep, net als piccalilly is slasaus een beetje zurig. Past prima bij capucijners!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
hihi nee soezie, dat is niet mijn kat.

heb er overigens wel een paar.
Ik vind het echt zo'n geinig plaatje, heb me regelmatig zitten afvragen wat ie nou op zijn kop heeft... My best guess: een uitgeholde meloen?
Zit iedereen aan zijn eten? Wat eten jullie? Hier staan de boontjes op en gaan er zo twee hamburgers de pan in. Aardappeltjes met jus, allemaal lekker Hollands. Kids krijgen strakjes lekkere verse boontjes en aardappeltjes. Knagen nu op een soepstengel...
Tartaartje ligt nu in de pan. En als hoofdgerecht uiensoep met groene sla.

Wanneer gaat het nou eens regenen?! Luchtvochtigheid in huis is opgelopen tot 75%
Zat al vroeg aan de uiensoep bij mijn ouders, ben inmiddels weer thuis. Ga maar eens kijken of ik nog crackers heb ofzo.....
Wat hebben jullie lekker gegeten!

Ik heb verse pasta gegeten (in de bonus bij de appie) met gehakt, kastanjechampignons, paprika, bleekselderij, wortel en tomatensaus. Meteen groot gekookt, dus heb nu nog 5 porties saus in de vriezer zitten.
anoniem_111542 wijzigde dit bericht op 21-08-2011 20:29
Reden: Suffe spelfout
% gewijzigd
Nelletje, jouw maaltijd klinkt ook heel goed! Verse pasta in de aanbieding was een goede actie van de Appie. Heb ook meteen een paar pakken in huis gehaald. Maar was er vandaag wel een beetje klaar mee

Heb nog een ijsmars als toetje
Ja, vooral die tortelini met walnoot is lekker!! Gewoon met een beetje parmezaanse kaas en een salade. Wat is jouw favoriet?

Oeh, ijsmarsen.....Denk dat ik toch morgen maar even naar de ap moet.
Rijst met sperziebonen, bloemkool, uien en tofu. Voor de liefhebbers satesaus. En een ijsje toe.

Nu zit ik aan de zwarte koffie.
Ik vind de dikke pasta (tagliatelle?) met kaassaus of carbonara heel erg lekker. Of met groene pesto. Ik neem er vaak een maaltijdsalade bij voor de gezond (zónder saus!). Ik weet dat ik die net zo makkelijk en veel goedkoper zelf kan maken, maar ik ben lui...

Koffie is eigenlijk wel een heel goed idee.

Nog iets leuks op tv vanavond of moet ik weer dvd gaan kijken?
Oeh jullie maaltijden klinken ook wel erg goed! Zit nu aan een kop 'tension tamer' thee, niet dat ik veel last heb van tension op dit moment hoor. Net de kids een voor een in bad gehad, lekker geknuffeld en gepoedeld.
Tension tamer is zoooooooo lekker!

Maar ik heb net een kop minty maroc op.
Ooo, minty maroc is ook heerlijk idd!
Ahhhh, kindjes in bad zijn zooooo lief! (ik heb neefjes en nichtjes om alle positieve moedergevoelens aan over te dragen. Opvoeden laat ik over aan hun ouders :-))

Tension Tamer is toch met die prinses op een draak? Ik wil altijd die prinses zijn...
volgens mij is het een limoen op zn koppie.....

ik heb gegeten: gamba's, salade, een paar stukjes foccacia, en watzelfgemaakte sushi, gemaakt door de koning van de sushi (mijn vriend).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven