Telefoon gewassen.
zondag 21 augustus 2011 om 09:15
Ik wilde net de was gaan ophangen zie ik opeens dat ik vriend zijn telefoon heb mee gewassen
Zou die het nog doen of is de kans heel klein??
Ik heb het hem net voorzichtig mee gedeeld maar geloof niet dat het door drong (hij sliep nog)
Ik baal er zo van ben echt geen huisvrouw hoe hard ik ook mijn best doe
Iemand wel ooit een telefoon gehad die het gewoon nog deed na wasbeurtje?
Zou die het nog doen of is de kans heel klein??
Ik heb het hem net voorzichtig mee gedeeld maar geloof niet dat het door drong (hij sliep nog)
Ik baal er zo van ben echt geen huisvrouw hoe hard ik ook mijn best doe
Iemand wel ooit een telefoon gehad die het gewoon nog deed na wasbeurtje?
zondag 21 augustus 2011 om 09:19
zondag 21 augustus 2011 om 09:26
Nou het is wel mijn schuld hoor,ik pakte zijn ochtendjas en vond dat die wel een wasbeurtje kon gebruiken...zakken vergeten te voelen dus..ben echt benieuwd of hij het nog gaat doen..zag iets knipperen maar zitten ook hele grote vreemde vlekken op het scherm.En hij is niet in de droger geweest hoor.
zondag 21 augustus 2011 om 09:27
Ik was vaker afstandsbedieningen en telefoons mee. (Ik ben ook doos in huishouden). De vorige keer deed mijn telefoon het 2 weken niet meer, maar nu als een zonnetje. En de AB's doen het allemaal nog goed.
En het is niet jouw schuld!!! Tenzij jij hem een mes op de keel hebt gezet om NU zijn broek uit te doen met mobiel daarin en met grof geweld zijn broek in de wasmachine hebt gestopt en die op extra heet hebt gezet!
Moet hij maar zelf gaan wassen. Maar ik snap toch waarom je je rot voelt. Ik hoop dat mob het redt.
En het is niet jouw schuld!!! Tenzij jij hem een mes op de keel hebt gezet om NU zijn broek uit te doen met mobiel daarin en met grof geweld zijn broek in de wasmachine hebt gestopt en die op extra heet hebt gezet!
Moet hij maar zelf gaan wassen. Maar ik snap toch waarom je je rot voelt. Ik hoop dat mob het redt.
zondag 21 augustus 2011 om 09:29
quote:mizuki schreef op 21 augustus 2011 @ 09:19:
Vriend hoort zijn eigen zakken leeg te maken voordat hij zijn broek in de was gooit (of nog beter, zelf zijn was doen). Niet jouw schuld dus.
Telefoon laten drogen en dan hopen dat ie het nog doet.
Mee eens! Het is niet jou schuld!
Ik hoop voor je vriend dat hij het straks of na een paar dagen weer doet!
Vriend hoort zijn eigen zakken leeg te maken voordat hij zijn broek in de was gooit (of nog beter, zelf zijn was doen). Niet jouw schuld dus.
Telefoon laten drogen en dan hopen dat ie het nog doet.
Mee eens! Het is niet jou schuld!
Ik hoop voor je vriend dat hij het straks of na een paar dagen weer doet!
zondag 21 augustus 2011 om 09:30
zondag 21 augustus 2011 om 09:34
Ik hoop dat hij het nog doet na het drogen. Even in de droger doen?
We hebben een keer een topic gehad over een mobiel die in de wc was gevallen, of was het een glas wijn? Nou het was iig hilarisch.
Succes, wel fijn dat vriend niet kwaad was.
We hebben een keer een topic gehad over een mobiel die in de wc was gevallen, of was het een glas wijn? Nou het was iig hilarisch.
Succes, wel fijn dat vriend niet kwaad was.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 21 augustus 2011 om 09:35
[quote]xsxaxmx schreef op 21 augustus 2011 @ 09:30:
Bij mij is het al 3 keer gelukt hoor, de 4e keer was het over.
Gewoon alles uit elkaar en rustig laten drogen, dus niet in zon, met fohn, op verwarming enz.
Heb alleen het idee dat telefoons steeds minder kunnen hebben. Mijn eerste tel was niet stuk te krijgen, daarna werd het steeds meer ellende![/quote]
Klopt! Bij mij ook,mijn eerste nokia...die kon overal tegen..liet je vallen,waste je mee...en hij bleef het doen,ook de batterij ging weken mee..
Bij mij is het al 3 keer gelukt hoor, de 4e keer was het over.
Gewoon alles uit elkaar en rustig laten drogen, dus niet in zon, met fohn, op verwarming enz.
Heb alleen het idee dat telefoons steeds minder kunnen hebben. Mijn eerste tel was niet stuk te krijgen, daarna werd het steeds meer ellende![/quote]
Klopt! Bij mij ook,mijn eerste nokia...die kon overal tegen..liet je vallen,waste je mee...en hij bleef het doen,ook de batterij ging weken mee..
zondag 21 augustus 2011 om 09:44
Nee hij is niet boos ofzo om telefoon hoor.Loopt al dagen niet lekker hier dus dit kon er ook wel bij.Hij heeft even naar telefoon gekeken en zal hem straks uit elkaar halen om te drogen.we zullen zien.Als ik de was ga doen dan grijp ik alles wat ik tegen kom mee en stop ik erbij.(ookal is het soms nog niet gedragen!)Hij wil best zelf de was doen maar dat wil ik niet omdat ik denk dat hij nog erger is dan ik met dit soort dingen..hahah
zondag 21 augustus 2011 om 09:49
quote:astrape schreef op 21 augustus 2011 @ 09:43:
Kunnen jullie niet lezen? TO had zelf bedacht zijn badjas te wassen, zonder vervolgens de zakken na te kijken.
Wat een bitch! Ik had daar inderdaad overheen gelezen! Ze heeft het gewoon expres gedaan! Je hebt haar door!
Gelukkig ben je de enige. Ik denk dat ze een ongelukje heeft gehad dat simpel op te lossen is.
Kunnen jullie niet lezen? TO had zelf bedacht zijn badjas te wassen, zonder vervolgens de zakken na te kijken.
Wat een bitch! Ik had daar inderdaad overheen gelezen! Ze heeft het gewoon expres gedaan! Je hebt haar door!
Gelukkig ben je de enige. Ik denk dat ze een ongelukje heeft gehad dat simpel op te lossen is.
zondag 21 augustus 2011 om 09:51
quote:Demissionair schreef op 21 augustus 2011 @ 09:49:
[...]
Wat een bitch! Ik had daar inderdaad overheen gelezen! Ze heeft het gewoon expres gedaan! Je hebt haar door! .
Eh?
Ik vind als je de was doet, dat je ook de zakken na moet kijken. Dus als er wordt gesproken over "schuld", dan vind ik dat die bij TO ligt. Ik zeg toch niet dat ze het expres doet?
[...]
Wat een bitch! Ik had daar inderdaad overheen gelezen! Ze heeft het gewoon expres gedaan! Je hebt haar door! .
Eh?
Ik vind als je de was doet, dat je ook de zakken na moet kijken. Dus als er wordt gesproken over "schuld", dan vind ik dat die bij TO ligt. Ik zeg toch niet dat ze het expres doet?