Telefoon gewassen.
zondag 21 augustus 2011 om 09:15
Ik wilde net de was gaan ophangen zie ik opeens dat ik vriend zijn telefoon heb mee gewassen
Zou die het nog doen of is de kans heel klein??
Ik heb het hem net voorzichtig mee gedeeld maar geloof niet dat het door drong (hij sliep nog)
Ik baal er zo van ben echt geen huisvrouw hoe hard ik ook mijn best doe
Iemand wel ooit een telefoon gehad die het gewoon nog deed na wasbeurtje?
Zou die het nog doen of is de kans heel klein??
Ik heb het hem net voorzichtig mee gedeeld maar geloof niet dat het door drong (hij sliep nog)
Ik baal er zo van ben echt geen huisvrouw hoe hard ik ook mijn best doe
Iemand wel ooit een telefoon gehad die het gewoon nog deed na wasbeurtje?
zondag 21 augustus 2011 om 09:58
zondag 21 augustus 2011 om 10:50
quote:Ratteke schreef op 21 augustus 2011 @ 09:36:
Neemt hij het jou kwalijk dan? Leuke vent...
Ik heb mijn vriend gezegd toen we gingen samenwonen dat ik géén zakken nakijk. Het is zijn verantwoordelijkheid om de was zonder persoonlijke eigendommen aan te leveren. Tot nu toe alleen maar pennen meegewassen.Hier zou ik toch maar mee uitkijken. Voor je het weet was je papieren zakdoekjes mee waarvan manlief/vriend zegt: 'geen persoonlijk eigendom en anders was ik er toch niet aan gehecht'. Maar heb je wel de was vol met pluisjes....
Neemt hij het jou kwalijk dan? Leuke vent...
Ik heb mijn vriend gezegd toen we gingen samenwonen dat ik géén zakken nakijk. Het is zijn verantwoordelijkheid om de was zonder persoonlijke eigendommen aan te leveren. Tot nu toe alleen maar pennen meegewassen.Hier zou ik toch maar mee uitkijken. Voor je het weet was je papieren zakdoekjes mee waarvan manlief/vriend zegt: 'geen persoonlijk eigendom en anders was ik er toch niet aan gehecht'. Maar heb je wel de was vol met pluisjes....
zondag 21 augustus 2011 om 11:03
zondag 21 augustus 2011 om 11:09
zondag 21 augustus 2011 om 12:28
ik heb laatst m'n blackberry op 90 graden gewassen. (lag in bed en ik ging de lakens even goed uitwassen) heeft drie kwartier in de wasmachine gelegen voor ik het ontdekte. was een beetje verbogen, door de hitte denk ik, en ziet er een beetje verfomfaaid uit...maar zoveel mogelijk uit elkaar gehaald en met haardroge aan de slag gegaan en hij doet het!!
zondag 21 augustus 2011 om 18:59
In de rijst ja En NIET meer aan proberen te zetten voor de komende 48 uur (minimaal). Dan heb je kans dat je de chipjes frituurt zeg maar..
Mijn telefoon kwam laatst druppend uit mijn zak na een Grote Regenbui. 2 dagen in de rijst en na wat liefdevolle aandacht van (technische) vriend die hem te lijf ging met een mini schroevendraaiertje, een wattenstaafje en contactspray deed hij het weer! de watervlekken achter het touchscreen droogden goed op nadat ik de instellingen van de schermverlichting had veranderd (Omdat het licht langer aanbleef werd het scherm warmer > water verdampt.) Nu zie je er niets meer van
Mijn telefoon kwam laatst druppend uit mijn zak na een Grote Regenbui. 2 dagen in de rijst en na wat liefdevolle aandacht van (technische) vriend die hem te lijf ging met een mini schroevendraaiertje, een wattenstaafje en contactspray deed hij het weer! de watervlekken achter het touchscreen droogden goed op nadat ik de instellingen van de schermverlichting had veranderd (Omdat het licht langer aanbleef werd het scherm warmer > water verdampt.) Nu zie je er niets meer van