Forum Triviant!
maandag 29 oktober 2007 om 15:30
Ik gooi er eens even een spelletje tegenaan. Ik stel de eerste vraag en degene die het goede antwoord geeft, mag de volgende vraag neerzetten! De vragen mogen over vanalles gaan: techniek, kunst, geschiedenis, aardrijkskunde, maffe weetjes enz. enz. Enne: niet gelijk gaan Googelen, laten we het een beetje eerlijk houden! En weet je even geen nieuwe vraag? Zeg dat dan even, dan mag een ander gewoon een vraag neerzetten.
Ok, hierbij de eerste vraag:
De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ok, hierbij de eerste vraag:
De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 30 januari 2008 om 21:00
he jammer, dat weet ik dan weer niet.... krijg wel op de een of andere manier gedachten dat het een nieuwerwetse term is voor iets met sex, maar dat slaat waarschijnlijk helemaal nergens op.... tsja, ben nooit zo bij met dat soort dingen.... (doe niet aan theorie, hahaha) *hik*, sorry... ben een beetje in een vervelende bui
donderdag 31 januari 2008 om 22:25
K heb t maar ns ff opgezocht, want volgens mij geen paardenmeisjes (of jongens) hier:
Basculeren is een term die gebruikt wordt als een paard boven de hindernis zijn hoofd, hals en rug rond maakt. Het paard brengt zijn hoofd omlaag en de schoft is boven de sprong het hoogste punt. Met een beetje fantasie heeft het paard dan de vorm van een weegschaal, een 'bascule'.
Zal ik er dan maar meteen n nieuwe ingooien, vind nl dat ik er nog best n beetje in de buurt zat met mn 'springen'
Om vast in de carnavalsstemming te komen: Hoe heet Den Bosch met carnaval?
Basculeren is een term die gebruikt wordt als een paard boven de hindernis zijn hoofd, hals en rug rond maakt. Het paard brengt zijn hoofd omlaag en de schoft is boven de sprong het hoogste punt. Met een beetje fantasie heeft het paard dan de vorm van een weegschaal, een 'bascule'.
Zal ik er dan maar meteen n nieuwe ingooien, vind nl dat ik er nog best n beetje in de buurt zat met mn 'springen'
Om vast in de carnavalsstemming te komen: Hoe heet Den Bosch met carnaval?