nutteloos geouwehoertopic
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:11
zondag 21 augustus 2011 om 22:09
Heeeeee, nu zie ik weer een elfje! Heb niet op F5 gedrukt trouwens, maar wat doet F5 dan? Vernieuwen? Ik druk namelijk steeds op de vernieuwknop, maar je bleef een bloemetje houden...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
zondag 21 augustus 2011 om 22:15
Ik denk dat ik vanavond maar eens vroeg mijn bedje induik. Sta er morgen weer alleen voor met de twins, en als ik nog naar het CJG wil zal ik de ochtend niet al te langzaam van start moeten gaan... Ook nog wat thuiswerk te doen.
Dus een vroege welterusten dit keer! Met de groeten aan Koffieman en Sarkozy de koelvries-combi...
Dus een vroege welterusten dit keer! Met de groeten aan Koffieman en Sarkozy de koelvries-combi...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
maandag 22 augustus 2011 om 10:13
maandag 22 augustus 2011 om 10:57
Ja, luiers verschonen, hahaha, zit er hier eentje 'as we speak' op mijn schoot zijn luier vol te kleien.
En vanmiddag naar het CJG. Van te voren even oefenen met dochterlief op mijn rug binden...
En ik moet nog wat werken (thuis)
O jee... Zoon perst zo hard dat ik word ondergekotst!
En vanmiddag naar het CJG. Van te voren even oefenen met dochterlief op mijn rug binden...
En ik moet nog wat werken (thuis)
O jee... Zoon perst zo hard dat ik word ondergekotst!
maandag 22 augustus 2011 om 11:26
Ik heb een draagdoek idd, maar ook een bondolino. Bondolino vind ik makkelijker om mee op de rug te dragen, maar met de draagdoek heb je eventueel de mogelijkheid om er eentje op de rug en eentje op de buik te dragen. Heb een draagdoekconsult gedaan om te leren een kind op de rug te dragen (in mijn eentje idd!), maar dat moet ik wel weer even oefenen...
Hoe laat moet je werken?
Hoe laat moet je werken?
maandag 22 augustus 2011 om 12:38