Misselijk van Nuvaring?
maandag 22 augustus 2011 om 11:15
Ik zit al jáááren aan de Nuvaring, en eigenlijk ben ik al jaren misselijk en de laatste tijd wordt het steeds erger. Opeens schoot het door me heen 'Van de ring misschien wel!'. Maar, vaak zijn bijwerkingen van anticonceptie toch maar tijdelijk?
Zou het kunnen zijn dat ik (nu nog) misselijk van de nuvaring ben?
Zou het kunnen zijn dat ik (nu nog) misselijk van de nuvaring ben?
maandag 22 augustus 2011 om 11:19
Ik heb de Nuvaring 3 weken in gehad en had zoveel bijwerkingen, dat ik hem er toen alweer uit heb gehaald. Misschien had ik doorgezet had het minder geworden, maar ik voelde me neerslachtig, boos, opgezwollen...ik was er snel klaar mee.
Goed mogelijk dat die misselijkheid van de Nuvaring komt.
Ze zeggen idd vaak dat bijwerkingen tijdelijk zijn, maar ik heb heel wat anti-conceptimiddelen geprobeerd en mijn ervaring is dat de bijwerkingen juist verergerden.
Goed mogelijk dat die misselijkheid van de Nuvaring komt.
Ze zeggen idd vaak dat bijwerkingen tijdelijk zijn, maar ik heb heel wat anti-conceptimiddelen geprobeerd en mijn ervaring is dat de bijwerkingen juist verergerden.
maandag 22 augustus 2011 om 11:32
Ik zit ook ook al bijna 2 jaar aan de nuvaring en nu opeens de laatste maanden ontzettende migraine in de stopweek. Die migraine zwakt dan af tegen het einde van de week en krijgt weer een piek zodra ik een nieuwe ring in doe. Ik ring nu drie maanden door, want als ik me om de twee weken zo moet voelen is de keus snel gemaakt.
Voorheen trouwens nooit last van migraine gehad.
Voorheen trouwens nooit last van migraine gehad.
maandag 22 augustus 2011 om 12:18
quote:LaVerie schreef op 22 augustus 2011 @ 11:32:
Ik zit ook ook al bijna 2 jaar aan de nuvaring en nu opeens de laatste maanden ontzettende migraine in de stopweek. Die migraine zwakt dan af tegen het einde van de week en krijgt weer een piek zodra ik een nieuwe ring in doe. Ik ring nu drie maanden door, want als ik me om de twee weken zo moet voelen is de keus snel gemaakt.
Voorheen trouwens nooit last van migraine gehad.Zou mijn verhaal kunnen zijn, alleen had ik vantevoren ook wel last van migraine.....
Voorheen trouwens nooit last van migraine gehad.Zou mijn verhaal kunnen zijn, alleen had ik vantevoren ook wel last van migraine.....
maandag 22 augustus 2011 om 12:29
Strikt gezien komt het dan door de hormonen in de ring, niet de ring zelf. Even mierenneuken, sorry. Ik had geen bijwerkingen van de nuvaring, alleen voelde ik de ring te veel zitten tijdens het vrijen. Dan moest ik hem er steeds uitpielen en dat vond ik geen prettige situatie. Daarom ben ik ermee gestopt.
maandag 22 augustus 2011 om 12:48