Hoe komt het nou dat
maandag 22 augustus 2011 om 21:34
maandag 22 augustus 2011 om 21:38
quote:faalhaas schreef op 22 augustus 2011 @ 21:34:
Ik nog steeds aan een meisje denk die ik amper zie. Of eigenlijk bijna nooit. Ze woont namelijk aan de andere kant van Nederland.
Ik heb haar vorig jaar ontmoet in een cafe waar ze werkt.
Ze is echt blijven hangen zeg maar. Regelmatig droom ik ook over haar.
wat herkenbaar
iets met: je hebt als klein kind een kast vol speelgoed, maar aan 1 dingetje mag je niet aanzitten...
Ik nog steeds aan een meisje denk die ik amper zie. Of eigenlijk bijna nooit. Ze woont namelijk aan de andere kant van Nederland.
Ik heb haar vorig jaar ontmoet in een cafe waar ze werkt.
Ze is echt blijven hangen zeg maar. Regelmatig droom ik ook over haar.
wat herkenbaar
iets met: je hebt als klein kind een kast vol speelgoed, maar aan 1 dingetje mag je niet aanzitten...
maandag 22 augustus 2011 om 21:43
maandag 22 augustus 2011 om 22:12
maandag 22 augustus 2011 om 22:14
quote:madeliefje1970 schreef op 22 augustus 2011 @ 22:12:
je romantiseert het en maakt er een mooi verhaal omheen.
Ik ken een man die is voor mij van zijn vrouw gescheiden is, hij is smoor en smoorverliefd op mij. Ik zie de arme man een keer in het jaar en heb in mijn hele leven 5 minuten opgeteld met hem gepraat. Beetje sneu. Hij kent me helemaal niet.Dat is wel heel erg vreemd... Maar ze is verder gewoon een heel leuk meisje. Ik heb trouwens we langer dan 5 minuten met haar gepraat.
je romantiseert het en maakt er een mooi verhaal omheen.
Ik ken een man die is voor mij van zijn vrouw gescheiden is, hij is smoor en smoorverliefd op mij. Ik zie de arme man een keer in het jaar en heb in mijn hele leven 5 minuten opgeteld met hem gepraat. Beetje sneu. Hij kent me helemaal niet.Dat is wel heel erg vreemd... Maar ze is verder gewoon een heel leuk meisje. Ik heb trouwens we langer dan 5 minuten met haar gepraat.