Een mooie zomerdag deel X

woensdag 10 augustus 2011 om 20:28
Deel X! Deel 10! Een jubileum!
Wat gaat de tijd toch snel. In deel I was er nog niemand zwanger, en nu hebben we 8 blozende, gezonde en lieve baby's. En 3 onderweg! Waarvan we zeker weten dat er eentje in deel X geboren wordt!
Natuurlijk draait het niet alleen om zwangeren en mama's, maar is er ook ruimte voor zij die helaas nog niet zwanger zijn, of dat hopen te worden via een andere weg.
Dit wordt het 10de topic waarin we naar elkaar luisteren, elkaar advies geven, met elkaar meeleven, elkaar de les lezen, elkaar pesten, en met elkaar lachen!
Naamstand van zakenNieuwsFedeuitgerekend april 2011, zoon Babyboy is geboren, en mama is zelfs al weer aan het werk! WishUitgerekend juni 2011Babygirl is geboren, mama weer aan het werk! Maar moet wel goed voor zichzelf zorgen!!! Lieke uitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren, en mama geniet van verlof, maar is lekker actief! Juniperuitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren, en mama kent haar mannetje door en door! Elisauitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren, en mama geniet er van! Earthuitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren, en is een relaxte baby met dito mama! Alleen nu een liesbreuk Floweruitgerekend augustus 2011, dochterBabygirl geboren! Mama is supermama en fiets al weer
Dochter doet het goed!! Kristinuitgerekend november 2011 Jongetje/meisje?? blijft een verrassing voor ons. Mama blijft beetje kwakkelen, maar einde is in zicht! (van de zwangerschap dan he...) Gerbera Uitgerekend eind februari / begin maartMeeleesmodus, maar is de blijde boodschap aan het verkondigen aan iedereen! De eerste 3 spannende maanden zitten er op! Iedereen mag het weten!!!! Elmie in de meeleesmodus Is GETROUWD! Gaat voor ICSI, prikinstructies gehad, Draaiorgelaltijd in voor een gesprekje en meetGaat voor eiceldonatie maar eerst afvallen. Counseling gesprekken lopen! Shain de meeleesmodus, maar vergeet niet dat ze hier alijd welkom is Kimmiein de meeleesmodus, want druk aan het klussen in haar huis, en genoeg familieperikelen.Lang genoeg gewacht! Als het niet gaat zoals het moet... dan maar..... Precies! Miekiein de meeleesmodusZWANGER!!!!!!
Vorige topic: Een mooie zomerdag deel IX
Wat gaat de tijd toch snel. In deel I was er nog niemand zwanger, en nu hebben we 8 blozende, gezonde en lieve baby's. En 3 onderweg! Waarvan we zeker weten dat er eentje in deel X geboren wordt!
Natuurlijk draait het niet alleen om zwangeren en mama's, maar is er ook ruimte voor zij die helaas nog niet zwanger zijn, of dat hopen te worden via een andere weg.
Dit wordt het 10de topic waarin we naar elkaar luisteren, elkaar advies geven, met elkaar meeleven, elkaar de les lezen, elkaar pesten, en met elkaar lachen!
Naamstand van zakenNieuwsFedeuitgerekend april 2011, zoon Babyboy is geboren, en mama is zelfs al weer aan het werk! WishUitgerekend juni 2011Babygirl is geboren, mama weer aan het werk! Maar moet wel goed voor zichzelf zorgen!!! Lieke uitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren, en mama geniet van verlof, maar is lekker actief! Juniperuitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren, en mama kent haar mannetje door en door! Elisauitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren, en mama geniet er van! Earthuitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren, en is een relaxte baby met dito mama! Alleen nu een liesbreuk Floweruitgerekend augustus 2011, dochterBabygirl geboren! Mama is supermama en fiets al weer

Vorige topic: Een mooie zomerdag deel IX
maandag 22 augustus 2011 om 18:38
Rustig hier!
Wat een verhalen hier, hè met die huidhongerige mannen en babies, haha!
Bij ons is net de huisarts geweest voor een kennismaking met haar nieuwe patiëntje. Wist niet dat ze dat deed, maar is wel leuk!
R slaapt inmiddels weer. Het was vandaag echt rustiger dan anders! Hopelijk blijft het zo!
Hij is ook meer uitgerust en minder driftig geweest.
Draai hoe is het nu? Nog niet doorgezet?
Om gek van te worden...
Wat een verhalen hier, hè met die huidhongerige mannen en babies, haha!
Bij ons is net de huisarts geweest voor een kennismaking met haar nieuwe patiëntje. Wist niet dat ze dat deed, maar is wel leuk!
R slaapt inmiddels weer. Het was vandaag echt rustiger dan anders! Hopelijk blijft het zo!
Hij is ook meer uitgerust en minder driftig geweest.
Draai hoe is het nu? Nog niet doorgezet?
Om gek van te worden...
maandag 22 augustus 2011 om 19:38
Kan jij geen broeken aan Elisa? Ik wel al gelukkig, maar heb dan wel een blubje over de rand hangen als ik zit. moet echt minder snaaien
Fijn dat de rust wedergekeerd in Elisa! N. is ook over zijn sprongetje heen en was vandaag heel gezellig. Heeft ook lekker geslapen. Fijn. Op naar de 8 weken, dan komt er weer een sprong.
Leuk dat jullie huisarts langskomt, geloof niet dat dat bij ons gebeurt..
Morgen naar cb voor checkup bij kinderarts. Moet ik me hier nog geestelijk op voorbereiden? Zijn er do's or don'ts? Heb gehoord dat zo'n indruk best belangrijk is want de dingen die ze over je opschrijven komen tot in lengte van jaren weer terug op je bordje,
En morgen de auto APK laten keuren Zal wel een dure dag worden vrees ik.
Wij zijn een weekendje weg aan het boeken Vanavond ff kijken waar naartoe.
Fijn dat de rust wedergekeerd in Elisa! N. is ook over zijn sprongetje heen en was vandaag heel gezellig. Heeft ook lekker geslapen. Fijn. Op naar de 8 weken, dan komt er weer een sprong.
Leuk dat jullie huisarts langskomt, geloof niet dat dat bij ons gebeurt..
Morgen naar cb voor checkup bij kinderarts. Moet ik me hier nog geestelijk op voorbereiden? Zijn er do's or don'ts? Heb gehoord dat zo'n indruk best belangrijk is want de dingen die ze over je opschrijven komen tot in lengte van jaren weer terug op je bordje,
En morgen de auto APK laten keuren Zal wel een dure dag worden vrees ik.
Wij zijn een weekendje weg aan het boeken Vanavond ff kijken waar naartoe.
Schuin spaan en Zee gras planten potjes

maandag 22 augustus 2011 om 20:47
Hier even een kort berichtje vanaf de pfoon. WB was de hele dag erg onrustig. Morgen maar even HET patroon van om d 4 uur eten weer invoeren.
We hebben wel lekker met zijn drietjes in het bos gewandeld.
Draai, hoe ging het lopen?
Elisa, fijn dat R. rustiger was.
Juun, leuk een weekendje weg. Onze omgeving is er mooi! Gaat ennetje ook mee?
Morgen kom ik weer uitgebreider reageren.
We hebben wel lekker met zijn drietjes in het bos gewandeld.
Draai, hoe ging het lopen?
Elisa, fijn dat R. rustiger was.
Juun, leuk een weekendje weg. Onze omgeving is er mooi! Gaat ennetje ook mee?
Morgen kom ik weer uitgebreider reageren.

maandag 22 augustus 2011 om 21:16
Doel was sneller lopen dan normaal, as vrijdag namelijk een 5 km loopje!! Doel gehaald, maar te snel na het eten, en ongesteld. Maar: het is gelukt. Inclusief de zware klimmen!
Trots!!
Earth: lekker wandelen! Dat ritme, ja, gewoon uitproberen he!
Jun!! Zie je: Earth vind ook dat je hier moet komen!!!
Trots!!
Earth: lekker wandelen! Dat ritme, ja, gewoon uitproberen he!
Jun!! Zie je: Earth vind ook dat je hier moet komen!!!
maandag 22 augustus 2011 om 21:18
Nee, het wordt een weekendje met z'n twee. Waarschijnlijk als een blok in slaap vallen en 12 uur achter elkaar slapen. Oppas is al geregeld
Het wordt het eerste weekend van oktober.
Helaas kan ik niet naar jullie stadje. We hebben een bon met een arrangement gekregen en daarmee kunnen we uit een paar steden kiezen, maar die van jullie zit er niet bij.
Op basis van de recensies van de hotels twijfelen we nog tussen Sneek en Amersfoort.
Dadelijk ff checken wat er in Sneek te beleven is.
oh, was WB nu aan de beurt om onrustig te zijn? Hopelijk morgen weer beter.
Ennetje was net zo leuk in de box aan het 'spelen'! Hij is echt ineens weer zo anders. Alles bestuderen en proberen aan te raken. Heel gefrustreerd raken omdat de knuffel van zijn affectie buiten bereik lag
Nu is ie alleen wel wat overprikkeld lijkt wel, is heel moe maar kan alleen maar huilen. Gelukkig is Juno de babyfluisteraar hier en die kan hem dus echt goed laten ontspannen. Ik kan dat zo niet hoor.
Heb je nog gelopen Do? Hier regende het net heel hard, hoop dat je het droog gehouden hebt.
Vraag aan bevallen dames. Op zich ben ik redelijk genezen down under. Alleen heb ik als ik een stuk gewandeld heb of uberhaupt aan het einde van de dag steeds weer zo'n beurs gevoel rond mijn vagina. Zelf mijn omaonderbroeken irriteren dan en het liefst wil ik alleen maar liggen ipv zitten. Is dat normaal? het voelt 's avonds opgezwollen en beurs, maar er is niks te zien. Ik ben maar weer begonnen met spoelen met een fles water ipv afvegen na het plassen, dat verkoelt ietsje..

Helaas kan ik niet naar jullie stadje. We hebben een bon met een arrangement gekregen en daarmee kunnen we uit een paar steden kiezen, maar die van jullie zit er niet bij.
Op basis van de recensies van de hotels twijfelen we nog tussen Sneek en Amersfoort.
Dadelijk ff checken wat er in Sneek te beleven is.
oh, was WB nu aan de beurt om onrustig te zijn? Hopelijk morgen weer beter.
Ennetje was net zo leuk in de box aan het 'spelen'! Hij is echt ineens weer zo anders. Alles bestuderen en proberen aan te raken. Heel gefrustreerd raken omdat de knuffel van zijn affectie buiten bereik lag
Nu is ie alleen wel wat overprikkeld lijkt wel, is heel moe maar kan alleen maar huilen. Gelukkig is Juno de babyfluisteraar hier en die kan hem dus echt goed laten ontspannen. Ik kan dat zo niet hoor.
Heb je nog gelopen Do? Hier regende het net heel hard, hoop dat je het droog gehouden hebt.
Vraag aan bevallen dames. Op zich ben ik redelijk genezen down under. Alleen heb ik als ik een stuk gewandeld heb of uberhaupt aan het einde van de dag steeds weer zo'n beurs gevoel rond mijn vagina. Zelf mijn omaonderbroeken irriteren dan en het liefst wil ik alleen maar liggen ipv zitten. Is dat normaal? het voelt 's avonds opgezwollen en beurs, maar er is niks te zien. Ik ben maar weer begonnen met spoelen met een fles water ipv afvegen na het plassen, dat verkoelt ietsje..

maandag 22 augustus 2011 om 22:24
Juun, fijn zo'n weekend samen weg! Wie gaat er op passen? Ik zou ook best wel een nachtje samen wegwillen, maar durf het eigenlijk nog niemand te vragen. Ben dan een beetje te bang dat ik iemand teveel belast (hoewel dat natuurlijk onzin is).
Amersfoort is leuk hoor! Je kan een rondvaart doen door de grachten in het centrum. Of naar de dierentuin. Bioscoop hebben we ook nog . Verder heb je een aantal leuke adresjes voor een hightea. Ook heb ik wel wat leuke restaurant tips.
Ik herken de pijn 'downunder' eerlijk gezegd niet. Wel heb ik nog heel lang grote onderbroeken gedragen. Pas sinds dit weekend mijn kleinere modelletjes maar weer uit de kast gehaald . Misschien aankaarten bij de verloskundige? Heb je binnenkort trouwens al de nacontrole?
Earth, is je bestelling al binnen? Of had je niet meer voor 9 uur besteld?
Elisa, balen dat je broeken nog niet passen . Gaat het met rokjes en jurkjes wel goed? Ik lees dat R. soms ook zo onrustig is. Herkenbaar! D. kan soms heel gefrustreerd zijn en is dan zo boos. Hij slaat dan als een gek om zich heen en je moet echt dekking zoeken . Probeer dan zijn handjes vast te houden om hem weer rustig te krijgen, maar dit kan best lang duren. Ondertussen gromt hij dan...
Draai, super dat je je doel gehaald hebt! Doe je toch maar mooi even. Voor nu: slaap lekker!
Ik ga zo ook mijn bed in. Nog even lekker in mijn boek lezen. Heb de nieuwste van de schrijfster van 'Haar naam was Sarah' liggen.
Morgen naar het ziekenhuis voor een gesprek met de arts. Ben heel benieuwd!
Amersfoort is leuk hoor! Je kan een rondvaart doen door de grachten in het centrum. Of naar de dierentuin. Bioscoop hebben we ook nog . Verder heb je een aantal leuke adresjes voor een hightea. Ook heb ik wel wat leuke restaurant tips.
Ik herken de pijn 'downunder' eerlijk gezegd niet. Wel heb ik nog heel lang grote onderbroeken gedragen. Pas sinds dit weekend mijn kleinere modelletjes maar weer uit de kast gehaald . Misschien aankaarten bij de verloskundige? Heb je binnenkort trouwens al de nacontrole?
Earth, is je bestelling al binnen? Of had je niet meer voor 9 uur besteld?
Elisa, balen dat je broeken nog niet passen . Gaat het met rokjes en jurkjes wel goed? Ik lees dat R. soms ook zo onrustig is. Herkenbaar! D. kan soms heel gefrustreerd zijn en is dan zo boos. Hij slaat dan als een gek om zich heen en je moet echt dekking zoeken . Probeer dan zijn handjes vast te houden om hem weer rustig te krijgen, maar dit kan best lang duren. Ondertussen gromt hij dan...
Draai, super dat je je doel gehaald hebt! Doe je toch maar mooi even. Voor nu: slaap lekker!
Ik ga zo ook mijn bed in. Nog even lekker in mijn boek lezen. Heb de nieuwste van de schrijfster van 'Haar naam was Sarah' liggen.
Morgen naar het ziekenhuis voor een gesprek met de arts. Ben heel benieuwd!
dinsdag 23 augustus 2011 om 00:20

dinsdag 23 augustus 2011 om 08:10
Ahhhh, zit hier met een knorrend en niesend ventje. Hij heeft zijn eerste verkoudheid te pakken. Na de fles van vanacht kon hij moeilijk in slaap komen dus hij heeft lekker op mijn borst getukt.
Denk dat dat vandaag veel gaat gebeuren, dus ebook ligt klaar en pfoon is opgeladen. Zo kom ik de dag wel door met mijn zieke ventje.
Nu gs ik hem lekker in een warm badje doen.
Fijne dag allemaal!
(ik krijg vandaag oas het pakketje van de wehkamp ben benieuwd!)
Denk dat dat vandaag veel gaat gebeuren, dus ebook ligt klaar en pfoon is opgeladen. Zo kom ik de dag wel door met mijn zieke ventje.
Nu gs ik hem lekker in een warm badje doen.
Fijne dag allemaal!
(ik krijg vandaag oas het pakketje van de wehkamp ben benieuwd!)
dinsdag 23 augustus 2011 om 11:03
Goedemorgen!
Geen nieuws hier... *zucht*
Earth: wat sneu dat het kleine mannetje verkouden is... Sterkte ermee!
Kristin: vervelend nieuws? Bah...
Juun: lekker hoor zo'n weekendje met zijn tweeen! Wat is het geworden?
Hoe was het bij het CB?
Lieke: hoe ging het in het ziekenhuis?
Vandaag weer een sop-dag. Had alles zo mooi schoon, met dank aan de hulptroepen. Maar tja, als je dan niet bevalt wordt het vanzelf meer vies... En ga even langs de AH voor de luieraanbieding.
Geen nieuws hier... *zucht*
Earth: wat sneu dat het kleine mannetje verkouden is... Sterkte ermee!
Kristin: vervelend nieuws? Bah...
Juun: lekker hoor zo'n weekendje met zijn tweeen! Wat is het geworden?
Hoe was het bij het CB?
Lieke: hoe ging het in het ziekenhuis?
Vandaag weer een sop-dag. Had alles zo mooi schoon, met dank aan de hulptroepen. Maar tja, als je dan niet bevalt wordt het vanzelf meer vies... En ga even langs de AH voor de luieraanbieding.
dinsdag 23 augustus 2011 om 11:08
Oooow flower... Jouw geduld wordt op de proef gesteld.,. En die van ons...
Die aanbieding zag ik ook. Alleen hopen dat ze genoeg hebben, want bij de kruidvat actie was alles op!
Ik vraag me ook af hoelang hij deze maat draagt? Straks heb ik teveel!
Hier was de nacht weer een keertje normaal! En een slecht weer hier! Door de onweer ging ons autoalarm af zelfs.
Hoe is het bij jullie?
Die aanbieding zag ik ook. Alleen hopen dat ze genoeg hebben, want bij de kruidvat actie was alles op!
Ik vraag me ook af hoelang hij deze maat draagt? Straks heb ik teveel!
Hier was de nacht weer een keertje normaal! En een slecht weer hier! Door de onweer ging ons autoalarm af zelfs.
Hoe is het bij jullie?
dinsdag 23 augustus 2011 om 11:11
Oh, maar volgens mij zijn alle combinaties mogelijk hoor Elisa! Dus dan koop je toch gewoon een pak van een maatje groter erbij? Komt wel op!
Hier is het weer nog rustig, maar zag op buienradar dat het wel deze kant op trekt... Was volgens mij voor jouw regio ook een ''code oranje'' afgegeven.
Mwah, vind het ook niet zo erg. Koelt het weer een beetje af...
Hier is het weer nog rustig, maar zag op buienradar dat het wel deze kant op trekt... Was volgens mij voor jouw regio ook een ''code oranje'' afgegeven.
Mwah, vind het ook niet zo erg. Koelt het weer een beetje af...
dinsdag 23 augustus 2011 om 11:25
Wat een noodweer he! Ennetje (en ik) schrokken gewoon wakker van de harde knallen vannacht. Daarna niet veel meer geslapen. En ondertussen blijft het hier donker en bliksemen. Net giga hagelstenen.
Ik moet vanmiddag te voet naar het consultatiebureau, want auto staat bij garage voor APK, hopelijk is het dan wel droog
Flower ga eens bevallen ofzo
Trek je het nog een beetje?
Sorry Kristin, we gaan naar Amersfoort. We vonden bij nader inzien jouw stadje toch te ver rijden voor één overnachting. We moeten eerst N. nog wegbrengen etc, dus dan hebben we maar heel weinig tijd om iets leuks te gaan doen.
Lieke, het wordt waarschijnlijk shoppen en dagje dierentuin en evt. bioscoop 's avonds. Dus eigenlijk alles wat jij opperde
Earth, knuffel voor zielige WB. Ennetje was vorige week ook verkouden. Zielig he!
Hoop voor je dat de bestelling snel binnenkomt. Kun je lekker passen straks!
Oh, het wordt hier nu echt pikdonker
Het lijkt wel nacht....
Ik moet vanmiddag te voet naar het consultatiebureau, want auto staat bij garage voor APK, hopelijk is het dan wel droog
Flower ga eens bevallen ofzo
Trek je het nog een beetje?
Sorry Kristin, we gaan naar Amersfoort. We vonden bij nader inzien jouw stadje toch te ver rijden voor één overnachting. We moeten eerst N. nog wegbrengen etc, dus dan hebben we maar heel weinig tijd om iets leuks te gaan doen.
Lieke, het wordt waarschijnlijk shoppen en dagje dierentuin en evt. bioscoop 's avonds. Dus eigenlijk alles wat jij opperde
Earth, knuffel voor zielige WB. Ennetje was vorige week ook verkouden. Zielig he!
Hoop voor je dat de bestelling snel binnenkomt. Kun je lekker passen straks!
Oh, het wordt hier nu echt pikdonker
Het lijkt wel nacht....