Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
Goedemorgen meisjes. Ik ben weer bij mn positieven

Regen komt met bakken uit de lucht. Wat was er ook weer zo leuk aan een hond?

Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Geef mij het hondje maar chat ja toeeeee

Ik ben naar psycholoog. Met de bus
Morning!

Iebs hoop dat de dag je meevalt!

Chat fijn dat het leuk was, heppie nog iets gekregen/gedaan?

Yellow ik snap dat je niet bent gaan fietsen haha!

Sanne hopelijk heb je goed gewerkt

Mika kweeni, kus voor Mika

Ik had vanacht buikpijn, heb gespuugd en ben nu gaar. Mag ik een dag in bed blijven?
Jij mag zeker een dag in bed blijven chooc

ja chat vertel over de presentjes.

Ging wel ok bij psycholoog vandaag, maar ze vond dat het echt tijd was om mijn levendna maar een tijdje geheel uit te plannen om me uit t huis enzo te halen. Ik zit nu op de UvA, ga me zo inschrijven voor de sportschool van UvA (kan pas om 1300) dat is stap 1
Wat zeg je nou yellow? Snap het niet
Het is takkenweer, blijf maar lekker in bed chooc!

Goed zo yellow. Stapje voor stapje. Nr 1 is gezet

Ik ben verwend gisteren. Natuurlijk De E-reader, die had ik een week geleden al ingepikt. Ik met mijn stoornis heb geen geduld Ik heb cadeaubonnen gekregen van Douglas. Bloemen, Rituals spulletjes. Tijdschrift abonnement naar keuze. Heerlijke theeen van Simon Lévelt. Mooie zilveren oorbellen. Ben ik verwend of niet!
Waar is mika. Heb al terruggelezen, gisteren was ze er ook niet!
Oh klinkt goed Chat! Lekker verwend dus!
Chat wat heb je leuke cadeaus gekregen. Onweer komt eraan mensen ik denk dat ik de pc maar ff uitzet. Ben ik ook nog alleen thuis brr brrr eng eng. Tis hier echt donker in de lucht.
daar ben ik weer. Dag is voorbij gevlogen, dus vanaaf ook nog wat werk verzetten.

Chat, klink als een goede verjaardag. Yellow, ik snap t ook niet... Choco, jij hebt t recht verdient om in bed te blijven. Mika, hier schijnt de zon al weer volop, hopelijk ook bij jou. Ibi, hoop dat het uitje toch leuk is.
Soo ik ben hier een tijdje niet meer geweest.

Alle jarigen alsnog een fijne verjaardag!

Voor zover dat mogelijk is/was dan.

Vandaag een mail gestuurd naar een oud psycholoog waar ik vroeger een keer mee gepraat heb. Na lang dubben. Ik vind het wel spannend. Eens kijken of hij nog zin heeft in mij. Nou ja we zien wel.

Yellow, ik heb een verzoek gestuurd voor de viva rummikub groep. Ik weet nog niet of ik het leuk vind. Ik heb in mijn leven nog nooit gerummikubt. Het is toch zo iets als jokeren of niet?

Maar ik wil het wel graag een keertje proberen.

suc6 allen.
He sabrina, idd lang niet gesproken!

Ik ga naar bed. Trusten
Trusten choco!
Ik ga ook. Slaap lekker allemaal! Hoop dat ik morgen van iedereen lees hoe haar dag was.
Hallo allemaal

Heys Sabrina dat klinkt wel spannend zeg . Weet je ook over welke zaken je wilt spreken? hoop dat het mogelijk is.

Chat, ik had niet door dat die e-reader eigenlijk een verjaardagscadeau was Je bent verwend hoor met al je presentjes, nu lekker nagenieten

Chooc, ik zeg zoveel terwijl ik niks zeg, niet opletten HOop dat je je weer fit en fruitig voelt

Tante Mika, ik hoop dat het niet al te lang nog geonweerd heeft , en Drenthe weer de zonnige plek is die k gezien heb

Iebs, hoe was je uitje?

Sanne, hoe is het nu met vriend enzo, omdat jullie laatst een conflict hadden? Gaat het weer beter?
Yellow later werd het droog en kon ik naar de winkel

Hoe was je uitje vanavond? Heb je het gezellig gehad?
Ja het was gezellig, we hebben Kolonisten van Catan gespeeld (bordspel) ik had wel heel dik verloren, en je weet hoe slecht ik tegen mijn verlies kan..

Fijn dat het lekker droog is geworden, en geen onweer meer. Duimen dat het zo blijft he.

Heb jij nog dingen op de planning staan verder?

Ik ga morgen sporten
Oh enneh, potje Rummi?
goedemorgen!

Uitje was gisteren best leuk. Alleen het uit eten gaan had van mij niet gehoeven. Ik was moe van het vrolijk spelen de hele dag en zag het eigenlijk niet zitten.

Het eten was matig van kwaliteit en waar ik al bang voor was klopte (ik weet inmiddels aardig in te schatten in welke restaurants het gebeurd) ik ging met buikkrampen weg en heb de wc als goede vriend gehad vannacht. Nou heb ik dit probleem regelmatig, als ik uit eten ga. maar het blijft vervelend.

Maar al met al is het me 100% meegevallen. Ik ben naar huis gebracht door een collega wat ook erg fijn was.
Morning,

Iebs wat goed dat het meeviel!

He weet jij al meer over of je moet werken 24 sept? Als jij gaat meeten, ga ik er ook over nadenken nl

Had mozaiekles vanochtend maar mn slaap was belangrijker. Ga miss straks mog ff. Nu eerst douchen want wakker worden is hels vandaag..
ow heb het gisteren aan een collega gevraagd en die laat het me zo snel mogelijk weten! Zou wel erg leuk zijn als je ook kwam.

Ow vandaar dat je over mozaiek begon met dat buitenhanggeval. Inderdaad kijken over je later nog kan. Tot hoe laat kan je binnen komen dan?
Fijn iebs dat het meegevallen is. wel kut van de kampen zeg

Ben supermoe
Oh haha, nee dat wasgeheel toevallig! Ik zag er iets moois in haha Op les ben ik een elfje aan het maken, jouw ding ga ik thuis doen.

Tot half 5 is het dus tijd genoeg. Het is een soort inloopatelier voor mensen die psychisch niet in orde zijn maar mozaiekles klinkt wat leuler haha

Ben ook zo moe yellow. Stom he
Mozaieken lijkt me echt superleuk. Heb er ook al eens naar zitten kijken (om thuis zelf te klussen), maar ik vind het teveel gedoe met cement en zo. Jammer, anders had ik vast een heel mooi kunstwerk gemaakt :-)
Cement? Is niet met cement schat, met voegsel. En juist met het voegen ben je maar 10 minuten bezig hoor!

Mozaieken is leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven