Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
Alle reacties Link kopieren
Hieperdepiep hoera voor chat! Hoop dat je een leuke dag hebt.

En ibi, hoop dat jij nog wat hebt kunnen slapen.
Lieve CHat, gefeliciteerd met je verjaardag!

Ibi

Ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen

CHat, de familieopstellingen, ik heb het gelezen, maar ik begrijp het niet helemaal. Misschien is het iets wat je moet 'doen' of 'ervaren' ? Ik zal nog eens wat meer erover opzoeken.
Morning hier.

Chat, van harte! En ook je man!

Hoop dat jullie een fijne dag zullen hebben!

Yellow ik bedoelde een kop thee.

Iebs het zat er aan te komen he Hoop dat je toch nog geslapen hebt

Ik ga zo naar computerles. Ben benieuwd!
Uiteindelijk redelijk geslapen. Nu de hele morgen al aan het huilen. Ik voel me zo waardeloos. Vanmiddag afspraak met de bank en ik moet mijn auto nog aan de praat krijgen. Ik zie overal zo tegen op.
Ohja die auto! Niet meer aan gedacht

Hoop dat het je toch nog lukt ivm morgen

Zo, eerste les zit erop. Ben Excel 2007 aan het leren. Oefenprogramma is in het engels en het oefenen in het nederlands maar tot nu toe gaat het goed.

Zo ff eten maken he. Wat eten jullie?

Wij sperzieboontjes, aardappels, lekkerbekje pp en kibbeling. We eten nooit vis want ik ben allergisch voor bepaalde soorten maar had er zo'n trek in!

Nou tot straks maar he
Nou je mag mij ook wel een lesje geven Chooc als je klaar bent met je cursus, ik snap echt geen hond van excell.

Eet smakelijk lieverd.

ibi Hoe is het gegaan met de auto?
afspraak bij de bank ging goed gelukkig. Heb voor elkaar wat ik wilde.

Auto is minder goed gegaan. De accu is echt enorm leeg en de remmen staan vast. De buurman gaat morgen kijken wat hij ermee kan doen maar de APK morgen kan niet door gaan.

Morgen dat teamuitje heb er zo geen zin in. Duurt ook zo enorm lang van 9.30 tot 20.30. bleh!

Ik eet rauwe ham met meloen is denk ik wel voldoende.

Chooc, we zijn ook you-tube vergeten
Shit van de APK zeg iebs.. Ik weet echt niks van auto's maar hoop da thet snel weer gemaakt kan worden.

Hoop ook dat je teamuitje nog meevalt en toch best ok wordt
Yellow, ik heb een heel lesprogramma gedownload en de meneer van pc les heeft mij geholpen iets te installeren om het te kunnen kijken. Lang leve internet

Haha Iebs, jij met je meloen. Geniet er van! En echt balen van de auto zeg.. Hoop dat buurman het nog kan fixen!

Pfff ik zit vol!!! Ga op de bank liggen en laat man de afwas doen en thee zetten. Sinds vandaag hebben we eindelijk een theepot! Een dubbelwandige nog wel

Ik ga dus lekker teevee kijken!
chooc, ik zal zo you-tube kijken, heb de oplader gevonden trouwens. Kwam ik tegen toen ik een mug achterna zat met mijn nieuwe electrische muggenmepper

Ik blij want Ipod moest opgeladen worden.
Ik weet ook wel wat van excell, mocht iemand er iets aan hebben. Net terug van de sportschool. Daarna altijd zo'n lekkere trek...

Waarom heb je geen zin in t uitje ibi?
Goed hoor dat je zo braaf gaat sporten sanne.

Ik heb net een mueslireep gegeten, ik dacht dat ik muesli chocola had gekocht, is het chocola banaan. Echt heeeel erg chemisch :puke:
is gewoon een erg lange dag dat ik vrolijk moet spelen. En suffe dingen we gaan met een bus en ben bang dat niemand naast me wil zitten en dat soort dingen.
iebsje toch, je bent een topper, tuurlijk willen mensen met jou kletsen en naast jou zitten in de bus

En als het even niet gaat, dan gaat het even niet, ik denk dat ze dat heus wel begrijpen toch?
ik hoop het yellow. En mezelf kenende laat ik niet merken als het niet gaat dus dan duurt zo dag vrees ik lang. Nou ja ik ga er wat van proberen te maken.
Misschien kun je proberen het soms wel eruit te laten. Anders krop je het zo op?
ja dat is ook zo en dat probeer ik ook wel maar het lukt me gewoon echt niet. Zelfs Patrick heeft me haast nooit zien huilen of dat er me iets dwars zat.

Ga zo richting bed. Wekker zetten en morgen vroeg op stap.

Alvast welterusten!
Misschien wat simpele korte zinnen met een vetrouwenspersoon afspreken ibi? Dat je makkelijk kunt aangeven hoe je je voelt zonder dat iedereen het weet. Succes! En slaap lekker.
Elke maandag is hier een slechte dag.
Ik hoop dat het morgen een beetje zal gaan Ibi
Zal aan je denken norgen Iebs.

Ik was film kijken en ga nu lekker slapen. Trusten!
The party is over! en dat op een maandag. Druk geweest maar heel gezellig. Wel mn dagelijkse rummi gemist

Ieb ik hoop dat je een fijne dag hebt morgen.

Slaap lekker allemaal
Slaap lekker CHat, vertel je morgen wat je allemaal gead hebt voor je verjaardag?
Hmm... Wekker is weer gegaan. Geloof dat dat betekent dat ik op moet staan. Jammer..

Hoop dat je toch een leuke dag hebt ibi! En de rest natuurlijk ook.
zo even douchen en aankleden en dan vertrekken. Wat is het vroeg ineens weer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven