Goede dag, slechte dag deel 5
vrijdag 19 augustus 2011 om 22:37
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)
Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.
Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.
Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.
Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:
Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.
Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers
Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.
Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.
Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.
Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:
Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.
Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers
maandag 22 augustus 2011 om 08:27
maandag 22 augustus 2011 om 17:26
Ohja die auto! Niet meer aan gedacht
Hoop dat het je toch nog lukt ivm morgen
Zo, eerste les zit erop. Ben Excel 2007 aan het leren. Oefenprogramma is in het engels en het oefenen in het nederlands maar tot nu toe gaat het goed.
Zo ff eten maken he. Wat eten jullie?
Wij sperzieboontjes, aardappels, lekkerbekje pp en kibbeling. We eten nooit vis want ik ben allergisch voor bepaalde soorten maar had er zo'n trek in!
Nou tot straks maar he
Hoop dat het je toch nog lukt ivm morgen
Zo, eerste les zit erop. Ben Excel 2007 aan het leren. Oefenprogramma is in het engels en het oefenen in het nederlands maar tot nu toe gaat het goed.
Zo ff eten maken he. Wat eten jullie?
Wij sperzieboontjes, aardappels, lekkerbekje pp en kibbeling. We eten nooit vis want ik ben allergisch voor bepaalde soorten maar had er zo'n trek in!
Nou tot straks maar he
maandag 22 augustus 2011 om 17:46
afspraak bij de bank ging goed gelukkig. Heb voor elkaar wat ik wilde.
Auto is minder goed gegaan. De accu is echt enorm leeg en de remmen staan vast. De buurman gaat morgen kijken wat hij ermee kan doen maar de APK morgen kan niet door gaan.
Morgen dat teamuitje heb er zo geen zin in. Duurt ook zo enorm lang van 9.30 tot 20.30. bleh!
Ik eet rauwe ham met meloen is denk ik wel voldoende.
Chooc, we zijn ook you-tube vergeten
Auto is minder goed gegaan. De accu is echt enorm leeg en de remmen staan vast. De buurman gaat morgen kijken wat hij ermee kan doen maar de APK morgen kan niet door gaan.
Morgen dat teamuitje heb er zo geen zin in. Duurt ook zo enorm lang van 9.30 tot 20.30. bleh!
Ik eet rauwe ham met meloen is denk ik wel voldoende.
Chooc, we zijn ook you-tube vergeten
maandag 22 augustus 2011 om 18:58
Yellow, ik heb een heel lesprogramma gedownload en de meneer van pc les heeft mij geholpen iets te installeren om het te kunnen kijken. Lang leve internet
Haha Iebs, jij met je meloen. Geniet er van! En echt balen van de auto zeg.. Hoop dat buurman het nog kan fixen!
Pfff ik zit vol!!! Ga op de bank liggen en laat man de afwas doen en thee zetten. Sinds vandaag hebben we eindelijk een theepot! Een dubbelwandige nog wel
Ik ga dus lekker teevee kijken!
Haha Iebs, jij met je meloen. Geniet er van! En echt balen van de auto zeg.. Hoop dat buurman het nog kan fixen!
Pfff ik zit vol!!! Ga op de bank liggen en laat man de afwas doen en thee zetten. Sinds vandaag hebben we eindelijk een theepot! Een dubbelwandige nog wel
Ik ga dus lekker teevee kijken!