Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
Iets met een ezel enzo! Ene onderdeel mee, weer een ander vergeten.
quote:Rozerood schreef op 23 augustus 2011 @ 13:05:

Iets met een ezel enzo! Ene onderdeel mee, weer een ander vergeten.

Kun je wel weer op tijd naar huis vandaag

Heeft niemand wat te melden vandaag? Misschien moeten we het 's over het weer gaan hebben
Sanne Zal ik dan maar ff wat schrijven??

Janets, welkom thuis!!! Leuke vakantie gehad zo te lezen. Nu weer in het pokke nederlandse weer.

RR, oeps! En nu? Knap dat je nog kolft. Petje af hoor!

Tim was gister op de camping bij mijn ouders weer volledig zindelijk en vandaag thuis weer niet. Ben op de makkelijke toer gegaan, wil jij een luier om de hele dag? Prima. Niets hielp dus dan maar weer volledig op de luiers. Waarschijnlijk is hij met 4 pas echt zindelijk Ipv alleen als hij het wil.

Sanne, heb je alles al gepakt? Heerlijk om nu weg te gaan. En fijn dat Tess zo gezellig is. Wij hadden zondag en maandag ook weer een gezellig kind, voor het eerst in 2 weken ofzo, maar vandaag weer helemaal over. Jammer. Is er een sprong ofzo?
Dog

Alles goed?

Lastig toch wel dat je niet zo goed weet of Tim zindelijk is die dag of niet. Gek he dat het per dag zo verschilt bij hem. Dus als je een luier omdoet bij hem vind ie het ook geen probleem?

Ik moet me er ook 's in gaan verdiepen want heb geen idee hoe ik het hier aan moet/ga pakken. Ze wilt wel op het potje maar heeft er nu 3x op geplast (alweer 3 wk geleden) en ze wilt af en toe ook op het potje poepen, als ze zit merk ik dat ze wel perst, maar behalve wat geluid en lucht komt er niks in het potje.

Wilde haar eigenlijk op de vakantie zonder luier laten lopen maarja, daar heb ik natuurlijk geen potje en geen brilverkleiner.

Neeeee nog niks gepakt hoor. Gaan volgende week maandag pas vliegen om half 5 's middags dus dat doe ik zondag. Alles wat ik meeneem heb ik hier toch niet aan met dit weer dus hangt schoon in de kast en leg ik zo in de koffers.

Morgenochtend komt er een arts langs die Tess een vaccinatie geeft tegen Hepatitus A+B. Ben benieuwd hoe ze reageert, vooral omdat ze thuis wordt geprikt.

Heb wel een kadootje gekocht voor daarna > een HK barbiepop + mobieltje. Was eigenlijk voor in het vliegtuig maar heb van collega alle afleveringen van Dora gekregen op dvd (en dat zijn er een heleboel) dus die vermaakt d'r wel met haar dvd speler onderweg...en d'r magisch tekenbord gaat mee, die wordt hier veel gebruikt.

Hoop wel dat die gezellig fase nog even doorzet dan in de vakantie anders gaat ze op het 1e de beste vliegtuig terug
ik ben er ook (lukt totaal niet wat ik moet doen op mijn werk, dsu ben even gefrustreerd aan het internetten )

Zullen we het niet over het weer hebben Sanne? Ik moet vanmiddag sporten in de buitenlucht!!! Hoe gaat het met jouw rennen trouwens?

Ik hoop ook voor je dat Tess gezellig blijft op vakantie anders inderdaad gewoon terugsturen (en je komt maar terug als je weer normaal kan doen!) Laat ze het maar niet lezen hier op het viva forum voor je het weet heb je een ban aan je broek....

Het magisch tekenbord is bij ons ook een hit trouwens. Wij hebben zo'n kleintje ideaal voor op vakantie.

Gek hoor Doggie, dat Tim er geen zin in heeft. Ik denk dat de manier waarop je het nu aanpakt (dus niet moeilijk om doen en gewoon weer die luier om) dat dat het best is. Je kan wel boos worden, maar daar schiet je ook niets mee op. Denk ik, maar ik heb er echt geen verstand van.
anoniem_50114 wijzigde dit bericht op 23-08-2011 15:31
Reden: ik wilde een zwaai smiley geen klap smiley grrrr
% gewijzigd
ik heb ook een zwaaismiley!

Tja maak gewoon niet zoveel mee voor mijn gevoel. ...behalve in de trein naar het werk...waar dus niemand voor je wil opstaan. vooral die keurige meneer in zijn keurige pak, die net wat sneller kan lopen in de coupe en het laatste plekje bemachtigd en je dan ook nog smalend aankijkt....grmbllll

RR: haha....niet slim van je..pak jij s ochtends pas je spullen in? ach driemaal is scheepsrecht heerlijk naar Amelisweerd, vind het daar erg leuk! heft chris al tandjes??? vlakbij loods 5 zit een hele goede gordijnenwinkel, weet niet of ze ook goed zijn met kindergordijnen maar mss is dat iets voor je!

en nee, ik heb een ander klusje gevonden om te doen, dus geen tekst geschreven...hanteer momenteel het piep-systeem...zolang niemand piept is mijn naam....

Doggie; tim dist je!!! haha...je kan niet anders dan loslaten vrees ik. jij kan willen maar hij moet ook willen...nou ja makkelijk als je ergens heen gaat ,en dat hij dan zindelijk is..

Sanne; een prik in eigen huis..weet niet of dat extra erg is...mss dat ze geen vreemde mannen straks vertrouwd, maar daar is natuurlijk niets mis mee

een hk barbie...wat moet ik mij daar bijvoorstellen, barbie in een kittig pakje ?

Alle afleveringen van Dora..tjonge...hoelang is het vliegen toch maar een paar uur? heerlijk nog even werken...hoop eigenlijk dat het vanaf 1 september mooi weer word, gewoon een extreem lange nazomer...die k-regen ook!

Was bij mijn ouders, en een vriendin van mijn moeder ws daar, emily klimt zo op schoot om naast haar te gaa nzitten, terwijl ze het hele mens niet kende...mevrouw vond het prachtig! emily ging uitgebreid haar haar aaien, mevrouw had ook een jurkje aan, en als toppunt zei ze nog, mooie benen! haha..dag gemaakt van deze mevrouw!
Pfff, krijg ik net nog een spoedje tussendoor! Maar ik ben er weer...

Ik wil vanavond ook weer gaan lopen Juul, volgens mij blijft het nu droog toch? Ik was net even buiten en het is wel vreselijk plakkerig...niet echt weer om te lopen maar er hangt nog een vetrol over mijn bikinibroekje dus die moet er nog vanaf

Wat ga jij doen vanavond dan? Jij loopt toch niet meer, of ben je weer begonnen?

Haha Kos, het is maar 4 uurtjes vliegen geloof ik maar het is ook voor daar he....even een relax momentje na een dagje strand. Normaal had ik 2 dvdtjes meegenomen maar ik heb zo'n hele cd map vol gekregen van collega...zijn dochters vinden het opeens te kinderachtig. Tess vind Dora helemaal geweldig dus ik pik er een paar leuke uit...neem niet alles mee hoor.

Ja barbie is in een HK pakje, dat is het wel eigenlijk Misschien vind ze er niks aan maar ik vond hem zelf wel leuk Ik vond Barbies vroeger echt stom dus als ze mijn genen heeft...

Oh Tess is ook zo makkelijk met vreemden...eigenlijk nog nooit eénkennig geweest. Schijnt toch wel goed te zijn als ze af en toe wel eénkennig zijn voor de ontwikkeling heb ik ergens gelezen.

Whahahaha, dat Em dat zei van die mooie benen...kinderen spreken de waarheid dus die mevrouw helemaal gelukkig denk ik.

Zo, ff opruimen en dan richting kdv.
Ff snel van ons balkon in de zon :-) heel fijn hier! Prachtig uitzicht en sunset. Joy gaat als een speer, goed ritme, slaapt tot een uur of 10 'smorgens, weer rond 4 uur zodat we rond 20:00 lekker kunnen gaan eten. Zwembad is favo, ze zwemt zelf met haar bandjes!

Sanne, ik begreep van vriend dat hep B een pittige is en dat je er 3 moet krijgen waarvan de laatste een bloedprik is, je krijgt het via sex en bloed.. Dus misschien is alleen A nodig? Is het vragen waard toch?

Versed niet echt gelezen lieverds
Ohhhh Elza, klinkt echt heerlijk bij jullie!! En lekker zeg dat Joy zo lang uitslaapt...echt vakantie dus! Veel plezier nog hoor! X

Over die prikjes...ik ga er maar niet vanuit dat Tess al sex heeft deze vakantie

Had ook alleen voor A gevraagd maar kreeg dit als advies en is een combinatieprik dus 1 spuit voor A+B (als ik het goed heb begrepen). Wij vonden B ook eigenlijk niet nodig dus als het geen combinatieprik is dan skip ik die ter plekke....thanx!

By the way vond ik die hele prik onnodig want als ze het krijgt dan wordt ze er zelf niet ziek van op deze leeftijd....maar het is wel heel erg besmettelijk dus voor het geval ze opa en oma besmet na de vakantie en die het loodje leggen of het hele kdv straks besmet is...toch maar even doen.
Ben een beetje jaloers Elza ! Geniet er maar van !

Wat een rare dag hier weer vandaag. Vanmorgen 18 graden en de hele morgen regen, 's middags strakblauw en bloedheet en om 18 uur heeft het even gegoten.

Kos, Ik maak voor mijn gevoel ook erg weinig mee nu en dus weinig inspiratie om te schrijven hier. Maar ik lees wel mee hoor ! Komt straks wel weer als ik aan het werk ben

Zo, Em heeft een goede indruk gemaakt Hahaha mooie benen, wat grappig !

Dog, mss helpt het idd wel om er thuis geen probleem van te maken en het te negeren. Hij kan het wel, maar heeft er dan kennelijk geen zin in. Sofie geeft nu wel aan dat ze heeft geplast of gepoept en wil soms op het potje zitten, maar daar blijft het nog bij. Ach, komt vanzelf !

Sanne, fijn hoor dat Tess zo lekker in d'r vel zit momenteel. Ik herken dat bij Sofie nu ook. Ze is zo lief en grappig en kletst honderduit. En ze is achter elkaar liedjes aan het zingen, vind het best knap eigenlijk.

Was vroeger dol op Barbies ! En mijn middelste nichtje ook, die heeft er wel een stuk of 15 geloof ik

RR, wat voor kolfapparaat heb jij ? Zal me er toch ook binnenkort eens in moeten verdiepen als ik N. wil leren uit een flesje te drinken.

Heb me ingeschreven voor een proefles bootcamp in Rdam half september. Pfff moet er nu nog niet aan denken, mijn conditie is echt helemaal weg. Maar ga samen met een vriendinnetje, dus dat is wel gezellig.
Bootcamp? Juul, dat doe jij toch ook?

Ik kom net terug van een uurtje hardlopen....dat is wel heerlijk met dit weer....zit er veel zuurstof in de lucht.

Op een gegeven moment werd het al donker, dus ben maar teruggegaan...liep net zo lekker. Nu lekker douchen.
Kos> Nee, meestal 's avonds al hoor! Had het missende onderdeel er dus ingedaan, maar vandaag bleek dat er nóg een onderdeel miste. Gelukkig geen essentiéle, dus uiteindelijk met even nadenken alsnog kunnen tappen. Ga jij eigenlijk BV geven? En Emily kan dus ook al lekker kletsen! Supergrappige opmerking. Bedankt trouwens voor de gordijnentip. Misschien donderdag daar eens kijken. En nee, nog geen tandjes voor Chris hoor.

Bobbie> Ik heb een Avent-kolf. Maar ik zou nu, wetende dat ik wel een tijd zou kolven, een andere keus maken. Mijn zus heeft deze. Ik heb hem ook een paar keer gebruikt en die is echt fijn! Hoe oud is Niels nu? Het is inderdaad wel handig om vast te gaan oefenen. Ik was trouwens erg blij dat ik dat ding al had na mijn bevalling; mén wat had ik een stuwing. Zo kon ik de druk er een beetje afkolven. Enfin, het zal niet mijn hobby worden, maar ik heb het er wel voor over. Het is maar zó kort eigenlijk. Chris is al weer bijna een half jaar. En ik ga ervan uit dat het net als bij Tirza voor hij een jaar wordt wel bekeken is. Ik hoor jou trouwens nooit over de nachtvoedingen. Doet Nielsje het al zo goed 's nachts?

Sanne> Goed bezig met dat geren. Hier was het helemaal niet lekker. Noodweer was het toen ik bij mijn paarden was net! En daarna stond de rijbak blank. We hebben een eb- en vloedbak, maar het was duidelijk vloed. Heb je Tess al verteld dat ze een prik krijgt? Of ga je voor de overval-techniek? Hebben ze hier geen bijwerkingen van? Niet dat je een ziek kind mee in het vliegtuig moet ofzo. Het is wel kort vantevoren.

Elza> Lekker genieten!!! Klinkt echt heerlijk daar!

Doggie> Balen dat je trucs niet werken mbt zindelijke Tim. Dan maar ff niet inderdaad... Komt vast wel weer straks!
Hier alles goed verder trouwens. Lange werkdag, dus geen leuk kindernieuws; ze konden bijna meteen naar bed na het dagje camping met opa en oma vandaag.

Ben verder wel bezig met een vakantie naar Zuid-Tirol (Noord-Italië). Hopelijk krijg ik het rond. Ben ook wel aan vakantie toe!
Gordijnenwinkel

RR; deze bedoel ik!
Sanne; ik was een echt barbie meisje, zie het nu ook bij emily, die nu al dol op my little pony!leker gerend, tja zou het door het slechte weer komen dat het zo vroeg donker is? prikken ik heb er (gelukkig) geen verstand van,

Bobbie; bootcamp...klinkt al vermoeiend maar met een vriendin is het vast te doen. Ja dat thuis zitten is ook niet alles. je wil toch wat mee maken...lijkt mij ergens wel lastig om thuismoeder te zijn.

Man laat steeds vaker doorschemeren dat hij het stiekem best fijn zou vinden als ik zou stoppen. Ja, slaapt niels al door? heb wel eens gelzen dat je idd bijtijds moet beginnen met flesje geven.

Elz;a heerlijk Zelfs joy in het vakantie ritme..las op FB je vluchtervaring haha wat een giller~geniet ervan!

RR: opvang is geregeld, de kids gaan naar een KDV in een dorp verderop. ben er nog niet 100% tevreden mee, maar weet je er ligt momenteel genoeg op mijn bordje. Als straks er wat meer rust is, wil ik gaan kijken voor opvang aan huis, iets van een poets/oppas in een ofzo. BV tja ik weet het nog niet...bij Emily is het mislukt, na drie dagen kolven, geen druppel. wil het wel proberen om mee te maken, maar ergens voel ik mij geen bv moeder...lijkt mij ook een gedoe

lange dag, voor jullie dus, heb je je kids nog wel gezien dan?

Volgens mij krijg ik een voetballertje...wat een druk kind, en het doet ook best pijn, alsof hij (of zij) niet genoeg ruimte heeft. Kon vanavond amper lopen...geloof eigenlijk niets van de gyn, met zijn kleine baby...don weer een echo.

nu maar eens bijtijds naar bed, morgen drukke dag, en em loopt ook al dagen te spoken nachts
goodmorning!

RR chris een half jaar alweer. Echt geen kleine baby meer dus! Goed van je hoor dat kolven. Ik heb het zelf nooit gedaan. In totaal denk ik 3 maanden bv gegeven.

Ze zeggen idd dat je rond de 6 weken met een fles moet beginnen anders kunnen ze die soms weigeren. jouw kids hebben dus IN de caravan gezeten gisteren bij je ouders want het gooot!!

Kos, druktemakertje dus...... Ben benieuwd wat de echo weer uit zal wijzen donderdag.

bobbie, ja nachtvoeding nog nooit gehoord bij jou nee! En bootcamp wow goed hoor.

Sanne komen ze nou vandaag voor de prikken? Mijn kinderen hebben ook heb B gekregen omdat het in amerika verplicht is. Sommige dingen kun je dan nog wel onderuit komen (zoals waterpokken - dat vond ik zo'n onzin) maar dit niet en het zijn er idd 3 met steeds een bepaalde tijd er tussen. Als het niet echt hoeft zou ik het niet doen. Ze worden niet ziek van de prik van wat ik me herinner. Heerlijk dat jouw tess zo gezellig is. Hier ook eigenlijk wel momenteel.

Elza, heerlijk!!! Hier is het weer grijs......

Tess weer weggebracht vanochtend dit keer zonder huilen hoera. Toch weer even wennen dus na 3 weken vakantie. Er waren vandaag heeeel weinig kindjes ivm de vakantie.

Verder ook niet veel te melden op dit moment. STraks weer naar de orthodontist hoera.
Yep Hip, de prikkenmevrouw is net weg. Ze had een combinatiespuit met A+B bij zich dus heb hem toch maar laten zetten. Zal nog 's nalezen maar volgens mij zei ze dat de herhaling na een half jaartje moest en ze dan 25 jr beschermt is? Mss toch wel makkelijk, vriend en ik hebben ook alle vaccinaties en we willen toch als Tess wat groter is weer wat verder weg gaan reizen.

Tess vond de mevrouw wel aardig en toen de spuit erin ging ook nog geen kik maar het duurt best lang want er moet aardig wat vloeistof in dus begon ze wel te huilen op een gegeven moment. Daarna meteen het kadootje gegeven wat ze al op tafel had zien liggen en toen was het meteen goed. Hoewel ze nu Pipi Langkous kijkt en arme barbie buiten ergens op de tegels ligt

Heb je Tess dan thuisgehouden afgelopen maandag Hip? Was ze toch nog niet helemaal lekker? Hier ook rustig op het kdv, 7 kindjes van de 14. Doen ze wel leuke dingen hoor nu het zo rustig is...met de bolderkar op pad, naar de speeltuin, hutten bouwen, ijsje halen of naar de bakker voor krentebollen...Succes bij de orthodonist...wordt de boel weer aangedraaid?

RR, had wel aangegeven hoor dat ze een prikje kreeg en dat ze daarna het kadootje kreeg wat op tafel lag. Ze vond het prima. En ze hebben er daarna geen last van, hoogstens beetje pijnlijke arm. Chris alweer bijna een half jaar, jemig wat gaat het toch snel. Heb je vandaag alle onderdelen bij je of is het je vrije dag vandaag? En succes met de vakantievoorbereidingen, lekker vooruitzicht!

Bobbie, ik zal 's kijken maar ik moet hier ook nog ergens een kolfapp. hebben liggen van Medela....wel een enkele. Kan hem nu zo gauw niet vinden maar hij moet volgens mij nog ergens zijn. Ik had ook vreselijke stuwing net als RR dus was blij dat ik hem meteen had na de bevalling. Ik ben ook ongeveer na 6 wk met flesjes begonnen...dat heb je meteen wat meer vrijheid. Maar toen ik weer ben gaan werken na 3 mnd ben ik sowieso gestopt....dat werd me teveel gedoe.

Vind het overigens wel knap van diegene die wel zo lang borstvoeding geven hoor!!!

Kos, fijn dat de opvang geregeld is maar een poets/oppas lijkt me ook wel heel erg fijn met meerdere kinderen. Brengt toch wat meer rust. Stoppen met werken zou mij niks lijken eerlijk gezegd maar misschien als er nog meer kinderen komen het dan wel even lekker is voor een poosje?

Haha een voetballertje....misschien gek maar ik zie jullie dan allebei niet zo gauw langs de lijn staan

Hoe staat het met de buikfoto?

Zo, ga even een paar boodschapjes halen en dan hier maar 's aan de schoonmaak...
Hahaha RR Niels doet het goed maar komt gewoon 's nachts voor een voeding hoor ergens tussen 2 en 4 Hij drinkt voor het laatst tussen 21 en 22 of zo, best goed toch ? En dan is het 's morgens tuseen 6 en 7. Gisteren en vandaag is ie echter zo onrustig. Ik denk dat ie last heeft van de warmte, hij trapt de hele tijd de dekentjes van zich af.

Ik heb zelf een handkolf van Avent maar dat gaat natuurlijk veel te langzaam. Ik zal eens kijken naar de klof van je zus !

Dat zou echt ideaal zij n Kos een oppas en poets tegelijk. Ik heb er een voor een dag, mijn schoonmoeder hahaah Nee hoor, zij past alleen op maar doet vaak ook nog wat in het huishouden (zonder dat wij het vragen overigens).

Beetje laat, maar leuke kleertjes trouwens van Jubel. Ik vind het ook een erg leuk merk, niet al te duur en goed spul en niet overal te koop.

Sanne, nog 1 dagje werken joehoe !!!!!!

Zo ff rust hier in de tent. Opa en oma zijn er en oma is buiten aan het spelen met Sofie. Het regent wel, maar madame wilde per se laarzen en regenjas aan en met de paraplu, gek kind Het zou vanmiddag droog worden hier, ik hoop het want wil met de kleine man nog even naar buiten.
Ow en Kos, Sofie heeft ook pas een paar nachten lopen spoken. Vriend heeft haar de eerste keer uit bed gehaald en tussen ons in gelegd. Dat was voor Sofie een groot succes, maar voor ons minder. Ze heeft 2 uur liggen keten voordat ze in slaap viel. Ik dacht daar begin ik dus niet meer aan. De dag er na heb ik haar gewoon laten liggen. Ze huilde wel, maar het was niet echt hysterisch of zo. Het was echt een manier om aandacht te vragen.

Sanne, stoere meid hoor die Tess van jou !

Ahh, daar komt Sofie weer aan, ze druipt aan alle kanten
Wat gaan jullie hard! (of lees ik nou zo weinig?)

Oe leuk Bobbie Bootcamp doe ik inderdaad ook succes er mee ik vind het heftig, maar ik heb dan ook de conditie van een bejaarde luiaard...

Doe je het via de Bootcampclub?

Sanne, wat hebben jullie toch een leuk kinderdagverblijf. Ik verbaas me iedere keer weer over die leuke dingen die ze doen. Als ik bij je in de buurt zou wonen zou ik Eline er zeker ook op willen hebben!

(ondanks je akkefietje van een tijdje terug)

Elza, je vakantie klinkt heerlijk.

Hip, wat fijn dat het zo goed ging met het wegbrengen naar het kdv. Lekker als er weinig kindjes zijn dan krijgen ze toch meer aandacht.

Eline had zich maandag behoorlijk misdragen. Ik moest even "op het matje komen" toen ik haar kwam halen. Ze luistert voor geen meter en had een ander kindje gebeten en geslagen. Toen ze moest slapen had ze ook nog het een en ander gedaan wat niet door de beugel kon. Dus DRAAK is back....

Vandaag is ze wel heel lief, maar ze heeft echt een luister probleem. Eigenlijk luistert ze gewoon helemaal niet. Ik ben van plan toch wat harder op te gaan treden (dus eerder in de hoek of op de mat), want ik word er af en toe echt moedeloos van.

Laten jullie die kleintjes trouwens al zelf de trap op lopen zonder begeleiding? Ik niet, maar ik zag dat mijn buurvrouw haar zoontje die twee maanden jonger is wel gewoon de trap op en af laat lopen (het is haar tweede misschien ben je dan wat minder voorzichtig?)
Bobbie, alles lekker op de rit dus zo te lezen....ook een beetje saai thuis? Verlang je weer naar je werk of toch nog maar niet? Wel makkelijk een (schoon)moeder die oppast en ook nog wat in huis doet, scheelt toch. MIjn schoonmoeder past toevallig as vrijdagochtend op zodat ik even mijn nagels kan laten doen en mijn handen even een ochtendje vrij heb voor wat dingen die ik nog moet regelen....denk niet dat ze hier wat in huis gaat doen, hoeft ook niet hoor..ze werkt zelf ook nog 4 dg.

Tess wilde net ook naar buiten in de regen, ze had haar laarzen al aan (want Barbie had ook laarzen ), ze trekt dan een jas van de kapstok met moets (muts) en haar HK plu uit de schuur.

Juul, ik had niet zo'n goed gevoel toen Tess nog op de babygroep zat als nu hoor. Ik vond de juffen (op eén na) vaak een beetje sloom en overkomen alsof alles teveel voor ze was. Ik kreeg wel altijd te horen als Tess niet in d'r hum was geweest maar de leuke dingen vertelden ze bijna nooit.

Nu op de peutergroep heeft ze 2 hele lieve en vlotte meiden die er duidelijk echt zin in hebben dus verzinnen ze iedere keer wel wat leuks bij mooi weer of juist slecht weer. Als ik Tess kom halen komt er altijd meteen een juf naar je toe om enthousiast te vertellen hoe de dag is gegaan.

En weer of geen weer, ze proberen iedere dag naar buiten te gaan...vind ik ook belangrijk.

Wat doet Eline dan op zo'n kdvdag? Wordt er wel iets ondernomen met de kinderen of moeten ze zelf maar kijken wat ze de hele dag doen?

Misschien is het niet luisteren even een fase want ik herken het wel van Tess ook (ook op het kdv stond in haar schriftje dat ze veel moeite had met luisteren)...het gekke is dat ze nu juist de laatste paar weken opvallend goed luistert, snel onder de indruk is als ik boos ben en heel erg lief is. Valt echt op!

Tess gaat hier niet alleen de trap op en af! Ik loop er altijd achter als ze naar boven gaat. Ze maakt af en toe nog wel's een misstap en zolang ze nog niet goed bij de trapleuning kan blijf ik dat voorlopig nog doen.

Doe trouwens ook de ramen dicht tegenwoordig als ik ga douchen...vorige week had ze een krukje gepakt en voor het open raam gezet en zat gezellig met de buurvrouw te kletsen die beneden stond.
quote:sanne069 schreef op 24 augustus 2011 @ 15:22:

Doe trouwens ook de ramen dicht tegenwoordig als ik ga douchen...vorige week had ze een krukje gepakt en voor het open raam gezet en zat gezellig met de buurvrouw te kletsen die beneden stond.
Juul, Tim loopt wel zelf de trap op en af. Is ineens zo gegaan zeg maar.

Wij hebben een huis met veel trappen en als ik in de keuken ben, loopt hij zelf naar de woonkamer om te spelen. Of gaat nog een verdieping hoger om beer te halen. Hij loopt heel goed trap, maak me eigenlijk geen zorgen. Kan natuurlijk ook goed bij de leuning.
alleen traplopen zou ik doodeng vinden ookal is tess mijn 3e

Ze kan het ineens wel heel goed vind ik en ze is natuurlijk wel de kleinste zo'n beetje hier.

Zo sanne dat raam!! WAt eng!!!! Kreeg je geen hartverzakking toen je het zag? pffff

Ik ga mijn tess zo lekker ophalen. We gingen net bowlen met een vriendin en haar 2 kids (zeflde leeftijd als mijn oudste 2) en zitten nu lekker een filmpje te kijken. Daar is het echt zo'n dagje voor en oudste is niet helemaal lekker maar ze houdt zich stoer..! Net als bij tess een dagje koorts en daarna gaat het wel weer.
Ships net heel verhaal getyp, word ik er uit gegooid.

Sofie loopt ook de trap zelf op en af. Wel ben ik er meestal nog bij.

Ja Juul thebootcampclub ! Ben benieuwd, heb me aangemeld voor proefles !

Het regent hier trouwens al de HELE dag !!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven