marktplaats doet het niet
donderdag 18 augustus 2011 om 13:27
Net wilde ik een bod plaatsen en kreeg ik een rare melding, zie onderstaande.. En krijg de melding ook als ik wil inloggen?
Mijn Marktplaats Inloggen niet beschikbaar
Om onze gebruikers te beschermen nemen wij in bepaalde gevallen extra veiligheidsmaatregelen.
Daarom is deze functionaliteit vanaf uw locatie niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
Hebben er meer mensen last van? Of ben ik de enige en moet ik vraag tekens boven mijn hoofd gaan zetten? Ik wou mijn advertentie er op nieuw op zetten omdat hij nog niet verkocht was.. Maar dat gaat dus niet.
Mijn Marktplaats Inloggen niet beschikbaar
Om onze gebruikers te beschermen nemen wij in bepaalde gevallen extra veiligheidsmaatregelen.
Daarom is deze functionaliteit vanaf uw locatie niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
Hebben er meer mensen last van? Of ben ik de enige en moet ik vraag tekens boven mijn hoofd gaan zetten? Ik wou mijn advertentie er op nieuw op zetten omdat hij nog niet verkocht was.. Maar dat gaat dus niet.
donderdag 18 augustus 2011 om 13:42
Ik had ook traag internet. Op www.ING.nl/cleaner daar staat een scan op. Misschien die even doen? En toen het virus er bij mij af was moest ik wel een nieuwwachtwoord aan vragen. Dit werkt denk ik ook zo op marktplaats.
Ze blokkeren je hele account.
Ze blokkeren je hele account.
donderdag 18 augustus 2011 om 14:14
Ik zou haast denken, heb geen ervaring met Marktplaats, dat er in het verleden verdachte of ontoelaatbare transacties, handelingen mbt. advertenties zijn geweest namens jou of jouw ip adres door een ander. Of je gegevens zijn door een onverlaat gehacked of ergens gekopiëerd danwel ge-phist (phising).
In ieder geval veel succes en hoop dat de scan resultaat heeft.
Anders zou je kunnen proberen of het via een proxyservice wel lukt. (En dan meteen inloggegevens wijzigen)
In ieder geval veel succes en hoop dat de scan resultaat heeft.
Anders zou je kunnen proberen of het via een proxyservice wel lukt. (En dan meteen inloggegevens wijzigen)
donderdag 18 augustus 2011 om 14:24
Ik krijg de scan helaas niet geopend. (Edit: Alleen staat er bij downloads getallen achter die hij steeds veranderd zijn er 8 meestal en dan een ( 2 ) . Maar downloaden doet hij niet.. Ook niet als ik op opnieuw druk.. )
Heb laatst wel een paar andere scans gedaan. (Door andere 2 topics..)
Nou dat zal het niet zijn. Dus dat snap ik niet. Niemand anders zit op mijn laptop. Ik heb zelf niets raars gedaan, alleen een advertentie op marktplaats staan. Of die er nu nog staat geen idee.
Heb laatst wel een paar andere scans gedaan. (Door andere 2 topics..)
Nou dat zal het niet zijn. Dus dat snap ik niet. Niemand anders zit op mijn laptop. Ik heb zelf niets raars gedaan, alleen een advertentie op marktplaats staan. Of die er nu nog staat geen idee.
dinsdag 23 augustus 2011 om 16:51
oh dat is raar maaique. Ik kan ok nog steeds niet inloggen. Heel raar, maar vriend kon het wel op zijn laptop, en heeft advertentie er op gezet.. Op mailtjes kan ik beantwoorden ook als er staat beantwoord via marktplaats..
Maar inloggen gaat niet.
Is om veiligheidsredenen geblokkeerd :S ik heb geprobeerd contact op te nemen met marktplaats maar kreeg geen mail adres gevonden die het deed..
Maar inloggen gaat niet.
Is om veiligheidsredenen geblokkeerd :S ik heb geprobeerd contact op te nemen met marktplaats maar kreeg geen mail adres gevonden die het deed..