Mode & Beauty alle pijlers

Gabor laarzen

23-08-2011 20:31 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Onlangs heb ik een paar gabor laarzen gezien, maar vind ze best prijzig, heeft iemand een idee wat de kwaliteit van deze laarzen is.
Ik vind de pasvorm uitstekend en verder een prima merk.
Nou, ik ben helemaal niet tevreden over dit merk.

Ik heb vorig jaar mijn winterlaarzen gekocht, voor ¤ 170,-

En al na een paar keer dragen (en ik was er heel zuinig op) liet de zool al los. Dus ik terug naar Ziengs. Daar zeiden ze dat dat niet zo hoorde bij deze laarzen. Als ik ze terug zou brengen zouden ze het op hun kosten bij de schoenmaker laten repareren. Ondertussen wilde ik mijn laarzen ook graag dragen dus ik heb ze uiteindelijk niet weggebracht..

Maar het is aan beide laarzen zo, en het 'stickertje' op de hak (om de hele hak heen) laat ook los..

Ik koop ze nooit meer! Dan maar een goedkopere laars. Ik dacht hiermee echt een kwaliteitslaars te kopen, maar dat bleek onzin.
Had er een paar jaar geleden een tas van, prijzig en het geld niet waard want snel stuk. Heb er geen schoenen van want die zijn voor mij te smal dus kan niet oordelen over laarzen/schoenen.
Ik heb recent een paar Gaborschoenen gekregen, maar kon er niet op lopen. Ik kreeg er rauwe hielen van (schuurde kapot). Ondanks pogingen van de schoenenzaak tot oprekken, soepeler maken, op de leest zetten en uitkloppen is het niet gelukt ze goed te krijgen.

Voor mij nooit geen schoenen meer van Gabor. Ik hou me wel bij Wolky.
Oh wat jammer van de nare ervaringen. Misschien had ik gewoon mazzel?
quote:Ikbenanoniem schreef op 23 augustus 2011 @ 20:51:

Voor mij nooit geen schoenen meer van Gabor. Ik hou me wel bij Wolky.Nooit geen = altijd Iebs
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik sta te kijken van de reacties. Ik koop alleen nog maar gabor schoenen. Ze lopen super. Sta
quote:Ikbenanoniem schreef op 23 augustus 2011 @ 20:51:

Ik heb recent een paar Gaborschoenen gekregen, maar kon er niet op lopen. Ik kreeg er rauwe hielen van (schuurde kapot). Ondanks pogingen van de schoenenzaak tot oprekken, soepeler maken, op de leest zetten en uitkloppen is het niet gelukt ze goed te krijgen.

Voor mij nooit geen schoenen meer van Gabor. Ik hou me wel bij Wolky.Exact dezelfde ervaring. Scheelt veel typen.
quote:ontdekster schreef op 23 augustus 2011 @ 20:44:

En al na een paar keer dragen (en ik was er heel zuinig op) liet de zool al los. Dus ik terug naar Ziengs. Daar zeiden ze dat dat niet zo hoorde bij deze laarzen. Als ik ze terug zou brengen zouden ze het op hun kosten bij de schoenmaker laten repareren. Ondertussen wilde ik mijn laarzen ook graag dragen dus ik heb ze uiteindelijk niet weggebracht..

Maar het is aan beide laarzen zo, en het 'stickertje' op de hak (om de hele hak heen) laat ook los..

Ik koop ze nooit meer! Dan maar een goedkopere laars. Ik dacht hiermee echt een kwaliteitslaars te kopen, maar dat bleek onzin.Dit vind ik dan een beetje raar. Je hebt een probleem, de schoenenzaak geeft direct aan dat dat niet zo hoort en wil ze repareren op hun kosten. Jij bent daar niet op ingegaan, en nu koop je ze nooit meer en vind je het geen kwaliteitslaarzen.
Ik heb hele goede ervaringen met Gabor-laarzen. Ik heb 2 paar, ik heb ze allebei al jaren. Ze lopen prima en ze zijn nog nooit stuk gegaan. Ik draag ze 's winters heel veel en hoef er alleen maar elk jaar even nieuwe zolen onder te laten zetten.

Hier dus alleen maar positieve ervaringen.
quote:ontdekster schreef op 23 augustus 2011 @ 20:44:

Nou, ik ben helemaal niet tevreden over dit merk.

Ik heb vorig jaar mijn winterlaarzen gekocht, voor ¤ 170,-

Ik koop ze nooit meer! Dan maar een goedkopere laars. Ik dacht hiermee echt een kwaliteitslaars te kopen, maar dat bleek onzin.Dus je koopt een dure laars, die gaat kapot, de schoenenzaak zegt: mevrouw ontdekster, dat hoort idd niet zo snel kapot te gaan, onze excuses en ze bieden aan om het gratis te laten repareren, maar jij kan die schoenen niet een weekje missen en kennelijk is het probleem ook niet zo groot dat je er niet mee door kan lopen, maar nu vind je het geen kwaliteitslaarzen omdat er wat loslaar? Beetje eigen schuld, dikke bult dan.
Ik heb één paar Gabor schoenen (al 2,5 jaar realiseer ik me) en ben er zeer tevreden over.

Ze hebben een kleine hak, lopen heerlijk en ik heb ze nog steeds graag aan. Zien er nog goed uit.

Nu loop ik uiteraard niet al 2,5 jaar dagelijks op die schoenen. Maar toch wel regelmatig.
Ik heb een paar laarzen en heb er heel veel op gelopen, zoiets van dagelijks. Mijn hakjes waren een beetje doorgesleten en de zool liet los (niet gek na elke dag dragen) heb ze laten repareren en ze zien er weer als nieuw uit. Denk dat deze slijtage bij ieder ander merk ook voor zou komen.

Ik vind het een mooi merk! Heb smalle kuiten en deze sluiten altijd mooi aan.
Ik heb zowel schoenen als laarzen van Gabor en ik ben heel tevreden over de kwaliteit. 1 paar laarzen heb ik al bijna 5 jaar en lopen na een paar keer nieuwe hakken en zolen nog steeds prima.
quote:himalaya schreef op 23 augustus 2011 @ 21:00:

[...]

Nooit geen = altijd Iebs En Gronings voor echt nooit weer!
Twee paar laarzen en een paar pumps waar ik zelfs op kan lopen. Ik ben zeer tevreden. Mijn eerste paar Gaborone laarzen is al zeker vier jaar oud en echt nog prima ondanks veelvuldig dragen. Wel een keer laten verzolen voor een tientje ofzo.
quote:Ikbenanoniem schreef op 23 augustus 2011 @ 22:00:

[...]

En Gronings voor echt nooit weer! Rare taal...
Schoenen en laarzen zijn wel erg persoonlijk natuurlijk. Een vriendin van me vindt Gabor een fantastisch merk en koopt al jaren laarzen in hetzelfde model. Voor mij werkt het echter gewoon niet.

Ik ben allang blij dat ik ze mocht retourneren en heb een paar Wolky's uitgezocht. Dat is een merk waar ik nooit problemen mee heb, maar dat kan voor een ander weer heel anders zijn.
quote:mardjen schreef op 23 augustus 2011 @ 22:02:

Twee paar laarzen en een paar pumps waar ik zelfs op kan lopen.

Da's toch leuk meegenomen voor een paar schoenen he?
quote:himalaya schreef op 23 augustus 2011 @ 22:02:

[...]

Rare taal...
Ik heb een Gabor tas, hartstikke goeie kwaliteit.
quote:himalaya schreef op 23 augustus 2011 @ 22:03:

[...]

Da's toch leuk meegenomen voor een paar schoenen he? Best wel handig, schoenen waar je daadwerkelijk op kunt lopen.
Kijk anders eens op de site van Omoda. Die hebben soms nog wat afgeprijsd staan. De modellen veranderen niet zo snel, maar ik weet natuurlijk niet wat je gezien hebt.

Ik heb er wel ooit een paar gewone schoenen van gehad en die bleven gewoon goed. Maar iedere dag door de modder baggeren dat houden zelfs die niet vol.
Mijn meeste schoenen zijn van Gabor. Altijd tevreden over.

Vorige winter laarzen van dat merk en zijn maar een kwartaal meegegaan. En toen was het weer voorjaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven