Wordt 2008 ons jaar?

31-12-2007 15:06 13438 berichten
Alle reacties Link kopieren
mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Hills Hills boy! 22 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009

mama uitger j/m opmerkingen Mimpje27 mrt ? VERLOF! Jobje1 juni ? 18 mrt vlos Missc18 aug 19 mrt vlos WIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Rossianov 0729 mrt22 maart 1e prik Floortjejan 0831 mrtnog even geen MMM Ann17 aprGorgijan 071e IVF poging, 27 mrt echo
Hoi Ellein en Missc

Leuk dat ik mee mag schrijven.

Ik hoop wel dat ik vooral gewoon een wanna-be zwangere mag zijn en niet teveel verloskundige hoor :-)

Het is idd gek om nu zelf aan de andere kant te staan, ik vraag me dus ook echt van alles af, terwijl ik daar normaal vrouwen over adviseer. Maar dit schijnt erg herkenbaar te zijn weet ik van vriendinnen die ook verloskundige zijn en al een kindje hebben.

Heb ik het trouwens goed gezien en is er 1 schrijfster zwanger nu? Of zijn het er inmiddels meer?

Over ongesteld zijn, vandaag weer helemaal geen bloedverlies, snap er niks van. Krijg beetje het idee dat mijn lijf me te grazen neemt voor 4.5 jaar niet ongesteld zijn ofzo. Hoop gewoon dat het snel lukt want dat ongesteld zijn vind ik maar niks!

Groetjes Floortje
quote:Ellein schreef op 01 februari 2008 @ 12:29:

(De vlos is binnen dus de stop kan erop )?

hahahahaha!

Tja, je hebt wss gelijk. Ik voelde me ook wel een beetje dubbel bij mijn verzoek, maar vind het zelf niet zo leuk om met zoveel mensen te kletsen dat ik niet meer weet wie wat schreef. Maar zoals ik al zei: da's p'soonlijk!
Missc, hier nog een controlfreak! Manlief en ik gaan dit weekend nog maar eens bespreken of we alles niet wat meer op zijn beloop moeten laten, denk ik. Je kunt inderdaad toch niet alles maar plannen, al wil je dat nog zo graag. Msischien moeten wij er ook maar gewoon voor gaan i.p.v. nog een paar maanden te wachten. Best een lastige beslissing, zeker als je dus zo'n controlfreak bent als ik!

Ellein, mamadeb en andere klussers: heel veel succes dit weekend!

En een ledenstop: tja, misschien komt die er inderdaad vanzelf wel op den duur. Maar ik vind de groep ook wel een beetje groot en onoverzichtelijk worden. Zeker als je een paar dagen geen tijd hebt gehad om bij te lezen.

Allemaal een heel fijn weekend gewenst!
Welkom Floortje! Als we dan zwanger zijn kan jij onze baby's ter wereld brengen... Dat was een grapje natuurlijk, maar wel reuze handig. Kun jij hier je verhalen vertellen en stoom afblazen en wij kunnen je bestoken met vragen

Ellein, ik hou het zelf ook bijna niet meer, maar wil echt voorkomen dat ik te vroeg test. Probeer het echt vol te houden tot zondagochtend.... Ga er ook vanuit dat de wintersporters morgen terugkomen en dat ze gelijk melding maken wie onder MissB gezet kan worden. Al hoop ik natuurlijk vurig dat ik dat zelf ben.... In ieder geval nog geen . Ik hou de spanning er nog even op! Wordt vervolgd en jullie zijn 1 van de eerst die het weet!

Ledenstop: Ik had er ook al aan gedacht Missc. Aan de andere kant, hoe meer zielen hoe meer vreugd en je kunt weer van elkaar leren. En niet iedereen is een hele fanatieker poster....
quote:Rossia schreef op 01 februari 2008 @ 12:43:

En niet iedereen is een hele fanatieker poster....Nee, niet iedereen zit zo vastgebonden op zijn toetsenbord als wij Rossia

ehm Ellein,

Leuk dat ik in het schema sta, alleen ik heb nog geen kindje hoor, of gaat het over het kindje dat dit moet worden, oftewel het wordt mijn eerste?
Floortje, dat betekent inderdaad dat je voor je eerste kindje gaat proberen. Beginnen jullie meteen? Heb nl ook al ronde 1 ingevuld. Gokte ik zomaar....

Hey dames!

Ik denk dat ik me wel bij het standpunt van Ellein kan aansluiten over de ledenstop. Uiteindelijk gaat denk ik niemand nieuw meer meeschrijven, omdat de groep idd al zo groot is......denk ik tenminste.

Zeg en die klusmarathon dit weekend komt er denk ik niet van. Ben namelijk helemaal kapot van de verzorging van mijn zieke zoontje......en dan vieren we morgen ook nog eens uitgebreid zijn verjaardag, moet maar eens ff kijken of dat wat wordt.....zzzzzzzzzzzzzzzz
Ellein,

ja wij beginnen meteen, had eerst het idee nog 2 maanden condooms te gaan gebruiken maar vroeg me daarna af waarom eigenlijk... :-)

Dus geen idee wanneer ik echt ongesteld word, of ik het überhaupt word en wanneer ik een eisprong heb ed. Ik merk het allemaal wel, ga uit van een half jaar alles eerder is mooi meegenomen toch.
ik kan dit weekend ook niet echt klussen hoor. Ik heb dienst en vind het dan nooit heel prettig om te vrijen. Ben altijd bang dat de telefoon gaat als we net lekker bezig zijn :-)
Hee Meiden!

Wat word er druk doorgekletst gezellig

De ene dag voel ik niets..dan denk ik er is niets.. de andere dag ben ik moe.. voel mijn buik en dan denk ik weer zou het toch waar zijn

Ik ben net begonnen met een nieuwe baan bij mijn baas, met best veel plannen. Dat is best moeilijk, ook omdat ik heel veel al inplan terwijl ik in mijn achterhoofd denk.. dan kan ik ook op verlof zijn maar dat hoort erbij.. iedere baas weet dat als hij een vrouw in dienst heeft deze de wens kan hebben kindjes te krijgen.. dus daar leg ik me maar bij neer...

Eillein.. lekker aan het klussen.. ga dr weer voor meid!

Floortje, welkom wat leuk om er een verloskundige bij te hebben, maar vooral iemand die ook lekker meekletst over kindjes krijgen

Bijna weekend .. heerlijk lekker rustig weekend

Doei!!!
oww.. nog een raar dingetje.. ik heb de laatste tijd soms het idee alsof mijn hart in mijn keel klopt zeg maar.. maar niet op momenten dat ik gespannen ben.. Is dit weer iets raars van mij of hebben jullie dit ook wel s gehad?

Liefs Maki
quote:Ellein schreef op 01 februari 2008 @ 12:50:

[...]

Nee, niet iedereen zit zo vastgebonden op zijn toetsenbord als wij Rossia

Maki, nou je bent echt heel raar hoor ! We delen met elkaar de raarste kwaaltes, dus deze kan er ook bij! Volgens mij voel je een hele hoop, waar je straks aan denkt, was dat een teken? Als ik op een site kijk waar je alle zwangerschapsverschijnselen kan lezen, nou dan hebben we nog heeeeel wat kwaaltjes voor de boeg! Om je vraag nog even te beantwoorden, ik persoonlijk heb er geen last van gehad, maar misschien ben ik dan wel raar

Zo ik ga nu even uitbuiken van mijn lunch...

Ps: Nog geen hier....

Hebben jullie ook dat jullie dan vaker naar de wc gaan om te kijken??
Welkom Floortje! Heb je alles een beetje gelezen? Heel verhaal al he?

Ik heb de laatste dagen niet zo veel geschreven. Had het idee dat ik er te veel mee bezig was, dus ik heb geprobeerd het een beetje los te laten en ook even niet op het forum te kijken. Maar helemal niet gelukt natuurlijk Dus ik ga weer lekker mee schrijven en jullie alles laten weten van alle vage dingen die ik voel, haha.

Wij hebben de klusmarathon er weer op zitten. Gisteravond na het klussen voelde ik een soort steek aan de rechterkant van mijn buik. Daarna een beetje lichte kramp. Vandaag de hele dag buikkramp gehad. Precies vier weken geleden had ik dat ook, dus ik ga er van uit dat dit mijn eisprong is. Als mijn man thuis komt, dan nog maar een keer klussen voor het geval het eitje nog niet helemaal is gesprongen... En dan begint het afwachten weer.

Vanavond lekker op de bank tv kijken. Morgen heb ik een dagje shoppen op het programma staan. Heerlijk! Jullie nog plannen???

Liefs Maxx
@maki, ik heb dat idd ook gehad. Veel last van hartkloppingen.. Gejaagd gevoel ver achter in de keel.. Maar ik heb ondertussen twee testjes gedaan die allebei negatief waren. Maar nog steeds niet ongesteld. Ben ondertussen maar opgehouden met het tellen van de dagen.. volgens mij ergens in dag 53 ofzo.... Niet te geloven toch! Volgende week toch maar even vragen aan de gyn hoe dat nu toch zo komt.

Heb mijn agenda er even op nagekeken maar mijn cyclus varieert van 35, 31, 32, 27, 43, 34, 40, en nu dan dus ergens in de 50!

De dagen kunnen mij niet snel genoeg gaan want wil nu wel erg graag naar die gyn, ook al vind ik hem erg onpersoonlijk. Prik ik dan wel doorheen. Ben ook erg benieuwd naar de uitslagen van het bloed en van het sperma.

lfs
quote:Rossia schreef op 01 februari 2008 @ 13:46:

[...]

Ps: Nog geen hier....

Hebben jullie ook dat jullie dan vaker naar de wc gaan om te kijken??Ja dat had ik bij mijn vorige NOD ook! Ik voelde steeds "iets", dus maar weer naar de wc om te kijken. Weer niets natuurlijk! Heeft bij mij wel een paar dagen geduurd, haha
@Floortje, welkom hier en klets maar lekker van je af. Doen wij ook allemaal
@Ellein, persoonlijk vind ik een ledenstop niet nodig. Heb dat al eens eerder gezien bij een ander topic, en toen ik dat las voelde dat erg onpersoonlijk aan. Wat mij betreft mag iedereen hier zijn verhaal kwijt.

Ook ik weet soms niet meer bij wie welk verhaal hoort, maar dan lees ik gewoon even terug. Maar goed dit natuurlijk mijn mening en ik ben hier natuurlijk niet de enige. Dus misschien moeten we overleggen en dan stemmen of zoiets?? Is maar een idee hoor.

xx
@maxx, misschien toch een eisprong?? Ik duim voor je!
Hey Lelie, een cross!

Wat vervelend dat je nog steeds niet ongesteld bent en toch ook niet zwanger blijkt te zijn! Nu je zwanger wilt worden is een onregelmatige cyclus echt irritant!

Wanneer moet je naar de gyn? Ik kan me voorstellen dat iedere dag dan een dag te lang is. Dus dan krijg je ook gelijk de uitslagen? Spannend hoor! In ieder geval heel veel sterkte! En anders voor de afleiding maar even klussen, haha
@Ellein: voor mij hoeft een ledenstop ook niet. Het is lastig om alles van iedereen bij te houden, maar de belangrijkste dingen staan in het schema toch? Ik vind het wel gezellig dat er zo veel mensen mee schrijven. En ik verwacht eigenlijk dat er vanzelf ook weer mensen stoppen of minder gaan schrijven...
He Maxx, hopen dat je je ei goed hebt benut. Echt wel fijn dat je je eisprong voelt dan.

Lelie, de nachtjes tot 6 feb zijn op 1 hand te tellen.... En laat je niet op de kop zitten door die onpersoonlijke gyn! Maar dat doe je ook vast niet. Je bent nu al voorbereid dat het een botte kerel is!

Maki, ik had de vorige ronde 4/5 dagen na de eisprong een zeurderig gevoel in mijn hals. Ik linkte dat direct aan mijn schildklier omdat die een beetje raar is van vorm en waarschijnlijk ook wel een keer raar gaat werken. Schildklier, hormonen, zwanger.... ik zat in die hoek te denken. Maarrrrr ik was niet zwanger, dus ik weet het ook niet.

Floortje, tja, als het op condooms aankomt........ dan kun je beter maar meteen beginnen! Kan me voorstellen dat je niet relaxed sext als je weet dat je telefoon weleens kan gaan. Maar wie weet gooi je dat wel over boort! Alles voor het goede doel niet waar?

Mamadeb, is je zoontje weer beter? Veel plezier met zijn verjaardag dit weekend.

Ik denk dat we het maar even op zijn beloop moeten laten. Er zullen zich vast niet veel mensen meer aanmelden denk ik (zeker niet als ze deze pagina lezen). En er zullen ook vast nog wel wat mensen afvallen, dus we zien het wel toch?

Goedemorgen!

Even ons topic uppen, want hij stond bijna onderaan! Hier weinig nieuws nog geen (6)! Als het vandaag wegblijft ga ik morgenochtend testen, SPANNEND!!

Vera TT, hoe was de wintersport en en en en en..... Goed nieuws?????

Ben zooooo benieuwd!

Nou meiden, ik ga even een ontbijtje scoren. Had gehoopt om een lading sneeuw te zijn, maar het valt zwaar tegen. Alleen een natte boel!
Goeimorgen!

Jullie hebben gelijk.. alles wat je nu voelt ga ik direct linken aan dingen haha.. na ja ik ben er nog niet helemaal gek van dus ik ga nog even lekker door ;)

Ik denk we al aardig van start zijn met ons forum, wie er dan nog bij wil is welkom denk ik. Met mensen die niet meer schrijven houd zich dat wel aardig in evenwicht uiteindelijk denk ik

Hier sneeuwt het aardig!... dus wintersporters.. hoe was het? hoe is het???

@lelie wat balen dat je zo schommelt met die cyclus en nog niet ongesteld bent. Laat je niet gek maken door een stomme gyn hoor, Ben heel benieuwd wat je te horen krijgt!

@Rossia.... heb ik ook hoor... continu denk je.. zou ik het nu zijn.. weer naar de wc.. al is het maar om even te checken... hoort er gewoon bij hoor dus ren nog maar lekker een dagje heen en weer en dan mag je morgen testen.. ik duim voor je meis!!
Hoi hoi,

Rossia wat spannend joh, ik hoop voor je dat het goed nieuws is hoor.

Hier is het bloedverlies nu toch echt gestopt, weet alleen niet of ik dan nu als dag 1 moet gaan tellen ofzo. Ik zal denk ik maar eerst even wachten voor cyclus een beetje op orde komt voordat ik daarop ga letten.

Maki hartkloppingen komen wel vaker voor in de zwangerschap maar is niet echt een teken geloof ik. Het is in ieder geval wel onschuldig.

Verder vannacht een bevalling gehad, helaas op het eind toch nog de gyn in moeten schakelen maar wel een gezond kindje geboren. Moet wel zeggen dat ik nu een beetje moe ben denk dus niet dat ik vandaag nog veel ga schrijven.

Fijn weekend dus allemaal

groetjes Floortje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven