Oehhh de harde kern #19

15-01-2008 15:11 1999 berichten
.
.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat iedereen dat wel wist? Nouikweetgeennnaam? Ik zeg het nog altijd hardop als ik NIWGN typ, anders maak ik er geheid een keer NWGIN van ofzo

Lekbekers, drama he! En zo'n drinkpakjehouder dan? Werkt hier goed. En de Nubyflessenmetrietje doen het hier ook prima.
quote:NIWGN schreef op 01 februari 2008 @ 12:11:

Ga nog een keer de senseo aandoen. Ik ben zo moe, dat ik dat ding al vier keer heb aangedaan, zonder een kopje koffie te pakken.

Of iedere nacht: denken dat de kleine vent nog naast me ligt en dat ie van bed is gerold, terwijl hij al lang weer in zijn bedje ligt.

Twee herkenbare dingen!!
Wat goed, nouikweetgeennaam!

Nee, toen wassik nog niet oeh he, toen was ik alleen een stopperT
.
Op een speciale manier!

Met een gedichtje!

Getuige is beste vriendin en wist op dat moment nog niet van ons voornemen om te trouwen af. Toen heb ik dr een gedichtje gemaakt waarin stond dat ik het mooi vond om twee jaar geleden voor haar te getuigen en dat het nu háár beurt was om iets terug te doen!

Ha, zij in traantjes :-) Helemaal vereerd!
In onze gemeente is het zo dat je minimaal twee (totaal van man én vrouw) en maximaal vier getuigen mag hebben. Bij jullie ook?
.
.
Ja het klinkt gelijk zo fout "gedichtje" haha! Maar ik bedoelde even dat het dubbelop verrassing was, omdat zij tussen de regels door informatie moest oppikken.
Ik had toen gelijk een probleem. Ik heb een broertje en een zus. En had vriendin al gevraagd en toen dacht ik: uh-oooh, wie moet ik er nu bij doen? Heb toen wel even met broertje overlegd of hij het gek zou vinden als ik zus ging vragen.
(mail?)
En kan je al iets meer wegstrepen? En doe je de Dr. Martens?
.
.
.
Gelezen!
Goed weekend allen!
Zien we u het aanstaande weekend helegaar niet?

Waar ik vanmorgen nog geen plannen had, krijg ik het nu ineens druk. Morgenmiddag komen paps en mams en zondagochtend krijg ik vorige collegaatjes op visite met hun kinders. Dus gezellig allemaal!

En dan ook nog beetje poetsen en wassen enzo. En naar de kinderboerderietus, als we niet uit onze verschoning waaien.

Gisteren is hier vlakbij de bliksem ingeslagen. Een knal jongens!!! Nah, echt niet normaal. Ik lag al te slapen, maar ik zat van schrik recht op in bed. Vent zei dat de ramen hadden getrild door de knal. En vanmorgen bij de gastouder hoorde ik dat die Vent uitgerukt was met de brandweer. Oeh, ben blij dat ik half slaapdronken weer ben gaan liggen, want als ik er teveel over nagedacht had, had ik echt niet meer durven slapen.
.
.
even afmelden voor vandaag en morgen!! Tot maandag!!

Luna. bedankt alvast voor je kaartje!!

lees maandag verder, ga nu taart maken!!
Verhipperdepip .... kaartje komt er aan hoor NIWGN!

Taartbakze en fijne verjaardag van Bo morgen!!

Top dat je een mooie jurk heb gevonden Punkertje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven