Oehhh de harde kern #19

15-01-2008 15:11 1999 berichten
.
.
Alle reacties Link kopieren
Bo is weer helemaal oké. Schattig, ze ging net op de bank liggen (nou ja, drie uur geleden) en toen zei ze: hee, hoofd niet meer au. Dus de bult is weg gelukkig. Arm kind.

Verven was leuk!! Ga de foto's even in mijn album zetten. Zo schattig!

Ik kan me dat carnaval gevoel (of in dit geval niet) wel voorstellen. Toen Bo er net was, kon ik me ook niet echt in de sfeer vinden van ons grote dorpsfeest. Het jaar erop was ik zwanger en zonder bier is er ook niks aan en dus hopen we op een stevig en gezellig feest dit jaar! Terwijl het eigenlijk al jaren hét feest is om lekker een week lang te vieren.

Maar goed, ben nu al tevreden met 1 zaterdag ofzo Vorig jaar ben ik wel zaterdag geweest, maar ben ik ziek naar huis gegaan. Balen!!

Ga even foto's uploaden. Doeg
Jeuj! Van harte met je nieuwe job Jac! Wat ga je doen? Hoe wat waar en wanneer? Hoeveel dagen? Leuk!

Fijn dat Bo ok is NIWGN. Ik vind hoofddingen ook altijd eng. En Daphne stuitert nog wel eens op haar hoofd. Af en toe is ze echt een beetje lomp.

Goedemorgen allen.

Koffie?

* koffie smailie *
"Af en toe is ze echt een beetje lomp"

(dat bedoel ik inderdaad ook, leuk als ze straks in badpakje moet van 't weekend)
Lekker trouwens, bakje koffie.

Ik neem nog eerst even een vitamine drankje, brrr. Maar hij helpt ontzettend, ben een stuk fitter. Eindelijk een reclame die wél waar is haha.
Hee gezelligheid hier!

*typt verder in nieuw bericht*
Hoe wat waar wanneer... ik heb aangegeven dat ik 3 x 8 wil, omdat ik Tris niet elke dag naar de opvang wil doen. En daar deed ie niet moeilijk over! Het is zo leuk daar, maar ik kan er niet teveel over kwijt hier.

We zijn nog in onderhandeling, heb nu al hoofdpijn, lekker dan, de dag is nog maar net begonnen. Me straks even verdiepen in CAO enzo.

En dan als we rond zijn, de kinderopvang als de sodemieter bellen wanneer Tris terecht kan voor een wendag. Armerd. En ik ook, armerd Ventje is zo verlegen en wordt ie tussen druk grut gedropt.
quote:NIWGN schreef op 04 februari 2008 @ 22:04:

Bo is weer helemaal oké. Schattig, ze ging net op de bank liggen (nou ja, drie uur geleden) en toen zei ze: hee, hoofd niet meer au.Awwww wat lief zeg, wat een bewustwording he!
Pffff weet niet waar ik beginnen moet vandaag. Eerst maar eens een to-dolijstje maken..

trouwens!! Mijn open solli was gestuurd naar hun oude pand, ze zijn sinds kort verhuisd. Was de huidige eigenaar zo aardig om te bellen met werkgever dat er een brief voor hem lag! *veegt over voorhoofd*

Ik meld me waarschijnlijk af voor vandaag (waarschijnlijk niet haha), doeii!
Zo. Het is gelukkig alweer dinsdag. Dan ben ik morgen en donderdag weer lekker thuis bij m'n grietje. Het gaat zo vreselijk hard op het moment, met de ontwikkeling. Niet bij te houden. Zoveel praten. Veel met 2 woordjes praten. Pappa djinke (drinken), mamma sjoenuh (schoenen aantrekken), Annuh (Daphne) eten. Echt zo cool. Zitten we zaterdag bij de Chinees, bestel ik voor haar een appelsap en ze zegt het me zo na. 'Appelsap'. Ik dacht dat ik van m'n stoel af viel. Ook 'pannekoek' zegt ze. Fantastisch. Gisteren kreeg ze een ballon bij de Gamma, roept ze vervolgens de hele dag 'bajon'.

Echt zo gaaf.

Jullie begrijpen, ik ben er vol van

Ik heb trouwens het idee dat wij met een potje moeten gaan beginnen. Ze staat steeds te jammeren als ze plast en roept dan poep poep poep en trekt aan haar broek en kijkt er heel smerig bij. Poep (alsin echt poep) roept ze ver van te voren en zegt bah als het gebeurd is. Dus heb Vent er vandaag op uitgestuurd om een potje te gaan halen. Proberen kunnen we altijd toch.

Hmm. Jeetje, wat ben ik vol van m'n kind.

Zo bijzonder. De periodes dat je je kind achter het behang kan plakken en de periodes dat je vol van ze bent volgen elkaar gewoon steeds op. Vorige week nog, had ik het even helemaal gehad. Met dat stomme slapen. Maar we hebben het weer helemaal onder de knie. En hoe! Ik hoef er niet eens meer naast te zitten. Ik lees een boekje, leg haar in bed, zing een paar liedjes en zeg weltrusten en als ik onder aan de trap ben, is ze al klaar met huilen. Echt fantastisch.

Ik weet niet wat ik met al m'n tijd aan moet joh

Dus ik kijk uit naar m'n woensdag en donderdag thuis!
Oeh DDDJ wat ben jij blij, wat mooi!

*en zenuwt weer verder*
.
.
Hai! Omdat hij me zo terug kan bellen... stel dat ie totaal niet akkoord gaat omdat dat niet uitkan. Niet dat ik hoog ben gaan zitten hoor.

Heh, stomme zenuwen ook. En zul je zien dat Tris het op een bleren zet.

Zo zoet, die zoete verhaaltjes van Punkielief! Mooiiii!
.
.
*nog wacht*
flauwerd gaat niet meer bellen denk...

Naja, dan zitten we toch gewoon gezellig morgen wéér in spanning, ik vinnnut best.
.
Nououou, ik was het vertrouwen wel even kwijt hoor! Vind het doodeng nu. Ach, snel slapen en dan morgen weer met goeie moed én een bakje espresso :-)

Als hij niet voor 11 uur heeft gebeld, bel ik. Wil graag weten waar ik aan toe ben.

En, nog goeie trouwideeen gescoord, Punkertje?
... espressoooo!
Boeoe, is er iemand? Ik krijg inenen steeds meer zo'n gevoel dat het waarschijnlijk niet meer doorgaat Ik ook altijd met mn champagne zo vroeg
Heej mop, je hebt het al over salaris gehad. Dat is de onderhandeling, dus ze willen je hebben. Jij zegt wat je wilt hebben, zij gaan daar mee akkoord of niet en dan bieden ze wat anders.

Niet gelijk opgeven! Kop op! Hij belt heus!

Ik ben * gloep * nét wakker! Daphne deed haar luikjes open om 9 uur. Terwijl ze toch echt voor achten sliep gisteren. Heerlijk hoor. Normaal heb ik er al een halve dag op zitten op dit tijdstip!

Dus, ik zeg, koffie!
Zou je denken? Begin ineens zo te twijfelen he! Hij heeft namelijk nooit gezegd van, oke, je mag hier wel werken. Maar hij heeft ook niet gezegd dat hij er nog niet uit was of dat ik er níet mocht werken. (ahum haha).

Wauw, jij uitslaperT! (geweldig, wie is daar ooit mee begonnen, met die hoofdletterT )

Dank voor je koffie! En neem er zelf ook nog een.

(pffff de kinderopvang int durp zit vol nu... ik had er al gevraagd en toe nwas er niets aan de hand, maar op het centrale kantoor wisten ze het beter ... vol dus. Nu moet ie naar stad X. Gelukkig komt man door stad X, kan hij hem meenemen, is mss nog gunstiger ook.)
Da ben ik: chickeeeen

anoniem_62165 wijzigde dit bericht op 06-02-2008 09:56
Reden: kleiner kippie geplakt
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven