Goede dag, slechte dag deel 5
vrijdag 19 augustus 2011 om 22:37
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)
Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.
Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.
Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.
Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:
Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.
Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers
Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.
Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.
Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.
Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:
Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.
Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers
woensdag 24 augustus 2011 om 13:50
oh voegsel...haha.
Ik las toen dat je het na het voegen met warm water moet afnemen en als dat niet lukt moet je een of ander eng spul gebruiken. Maar dat valt mee dan? Waar bestaat dat voegsel dan uit?
Wat voor een ondergrond gebruik je?
Ik las ook dat het niet op hout kan, ook al zo onhandig. Best een spiegel of een stuk glas.
Veel plezier met je neefjes
Ik las toen dat je het na het voegen met warm water moet afnemen en als dat niet lukt moet je een of ander eng spul gebruiken. Maar dat valt mee dan? Waar bestaat dat voegsel dan uit?
Ik las ook dat het niet op hout kan, ook al zo onhandig. Best een spiegel of een stuk glas.
woensdag 24 augustus 2011 om 15:28
bij ons op de wijkvereniging doen ze soms aan mozaïeken leek me idd. wel eens leuk om mee te doen.
Volgens mij was ik jullie trouwens vergeten te bedanken voor de lieve kaartjes die ik vorige week ontving. Oeps alsnog: heel erg bedankt!
Ik lig nog op bed, heb nergens zin in vandaag zeker niet met dit waardeloze weer.
Volgens mij was ik jullie trouwens vergeten te bedanken voor de lieve kaartjes die ik vorige week ontving. Oeps alsnog: heel erg bedankt!
Ik lig nog op bed, heb nergens zin in vandaag zeker niet met dit waardeloze weer.
woensdag 24 augustus 2011 om 16:18
Ibi, je hebt je portie gezelligheid gisteren wel gehad denk ik ?
Chat, ik heb laatst van iemand een quilt-deken gekregen (zelf gemaakt door diegene). Echt heel mooi! Ik durf heb alleen nergens neer te leggen want mijn katten maken alles stuk.
Maar ben er toch erg blij mee. Ik zou het zelf niet kunnen want ik ben bang van alles met motortjes.
Chat, ik heb laatst van iemand een quilt-deken gekregen (zelf gemaakt door diegene). Echt heel mooi! Ik durf heb alleen nergens neer te leggen want mijn katten maken alles stuk.
Maar ben er toch erg blij mee. Ik zou het zelf niet kunnen want ik ben bang van alles met motortjes.
woensdag 24 augustus 2011 om 16:50
Hallo allemaal!
Ik ben vrees ik totaal niet crea bea. Ik kan niet eens binnen de lijntjes kleuren, en ook niet knippen...
Dan valt er al heel veel af.
Maar klinkt leuk hoor wat jullie allemaal doen.
Iebs, ja dat kutweer geeft jeo ok nog echt een beter gevoel he
Ik heb vandaag
daar komt ie
jullie geloen het nooit
begrijp ik ook wel
GESPORT
Jawel, geeltje in de sportschool. Ik ben supertrots o pmezelf.
Ik ben vrees ik totaal niet crea bea. Ik kan niet eens binnen de lijntjes kleuren, en ook niet knippen...
Dan valt er al heel veel af.
Maar klinkt leuk hoor wat jullie allemaal doen.
Iebs, ja dat kutweer geeft jeo ok nog echt een beter gevoel he
Ik heb vandaag
daar komt ie
jullie geloen het nooit
begrijp ik ook wel
GESPORT
Jawel, geeltje in de sportschool. Ik ben supertrots o pmezelf.
woensdag 24 augustus 2011 om 18:00
woensdag 24 augustus 2011 om 18:19
sabrina73, 4 uur geleden
oh voegsel...haha.
Voegsel kun je zo kopen in de bouwmarkt. Is hetzelfde spul dat tussen de tegels in dr badkamer zit: voegen. Is heel simpel te maken, water erbij, mengen en klaar. En idd daarna afnemen met water of een doek.
En op hout gebruik je gewoon houtlijm. Doe ik ook.
Yellow wat goed!!
Ik lig met koppijn op de bank en man maakt herrie. Ben niet te genieten. Alweer
oh voegsel...haha.
Voegsel kun je zo kopen in de bouwmarkt. Is hetzelfde spul dat tussen de tegels in dr badkamer zit: voegen. Is heel simpel te maken, water erbij, mengen en klaar. En idd daarna afnemen met water of een doek.
En op hout gebruik je gewoon houtlijm. Doe ik ook.
Yellow wat goed!!
Ik lig met koppijn op de bank en man maakt herrie. Ben niet te genieten. Alweer
woensdag 24 augustus 2011 om 21:31
Yellow dat wil jij allemaal niet weten wat ik beleefd heb. Pfff weet niet waar ik beginnen moet, ten eerste was Muisje heel vervelend en toen kwam Gijsje er ook bij en blah blah blah Sorry ben vervelend, nee heb niets beleefd meid. Ik ga MIdsomer Murders kijken. Kijk later in de avond wel of je op FB zit te rummi spelen
woensdag 24 augustus 2011 om 23:08
Chat zou wel zin hebben in een meet maar ja kan bruintje niet trekken
Maar als je een pannenlap maakt ben je met 4 lapjes aan elkaar naaien al klaar Chat. Das niks. En naai je ze dan aan elkaar met de naaimachine of met de hand?
Ibi gelukkig dat de buurman het klaar heeft gekregen en lekker slapen voor straks
Das klote Yellow dat je die cd niet meer kunt vinden. Anders kijk je ff op internet voor misschien een andere oplossing
Maar als je een pannenlap maakt ben je met 4 lapjes aan elkaar naaien al klaar Chat. Das niks. En naai je ze dan aan elkaar met de naaimachine of met de hand?
Ibi gelukkig dat de buurman het klaar heeft gekregen en lekker slapen voor straks
Das klote Yellow dat je die cd niet meer kunt vinden. Anders kijk je ff op internet voor misschien een andere oplossing