nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Hmmmmm.....lekker!

Ik ga zo denk ik even de stad in. Veel te lekker weer dit, om binnen te zitten. Maar eerst wat Griekse yoghurt met honing. Yum.
O, ook lekker! Met wat extra noten is het ook heerlijk! Veel plezier in de stad!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Die zal ik straks even in de stad gaan halen. Vergeten bij de boodschappen dit weekend.

Jij ook nog een fijne dag! Geniet van het weer
Nou, dochter heeft zich prima vermaakt op mijn rug bij het CJG. Zoon is ook goedgekeurd. Groei zou normaal zijn op dit moment.

Lekker van het weer genoten in de stad Nelleke? Nootjes gehaald?
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Fijn Soezie! Hoeveel weegt je mannetje nu?

Ben na dag hard werken weer geïnstalleerd met kop Tension Tamer en ik probeer moed te verzamelen om mijn benen te epileren en nagels schoon te maken en te lakken......
Poeh, ben ik ook nog even. Net hardgelopen.

Theeleut, mijn mannetje weegt nu 8,5 kg. Maar hij is in anderhalve maand maar 2 ons gegroeid, en inmiddels wel 76cm groot. Vind het gewicht zelf dus wat weinig, maar blijkbaar past het bij hem... Tja, dochter is bijna 9 kg en een cm of 5-6 kleiner. Die is dus heel wat boller, en dat ga je toch vergelijken, al moet je dat niet doen. Hoe dan ook, ze doen het goed!

En nu ga ik voor een lekkere cornetto! Slecht man. Hardloopvoordeel meteen weer naar de haaien, haha!
zucht ik word een beetje chagrijnig van het volgende:

ik slaap al een paar maanden niet zo goed. heb nu een paar weken gehad dat ik savonds goed insliep, na een half uur weer wakker werd en niet door kon slapen.

is nu opgelost, maar nu word ik weer mega vroeg wakker.

ik ben zoiezo al een ochtendmens, maar 6 uur is een beetje overdreven. word er erg moe van (leuke woordkeuze )

dus ik ben een beetje zielig vind ik.....
Ooo missphoebe, en dan reageert er ook nog eens niemand! Das wel heel zielig... Nou, hier dan een dikke van mij.

Herken je probleem van niet in slaap komen wel, maar vroeg wakker? Neeuuuu... Ben het bed niet uit te slaan meestal... Moest vanochtend om half zeven op en dat is dan echt een crime!
quote:Soezie81 schreef op 22 augustus 2011 @ 17:02:

Nou, dochter heeft zich prima vermaakt op mijn rug bij het CJG. Zoon is ook goedgekeurd. Groei zou normaal zijn op dit moment.

Lekker van het weer genoten in de stad Nelleke? Nootjes gehaald?

Mooi dat het goed is gegaan met je dochter op je rug FIjn dat het ook goed is met het gewicht van je zoon. Kan me voorstellen dat je je zoon en dochter met elkaar vergelijkt.

Stad was heerlijk, nootjes ook.

MissP, wat vervelend dat je zoveel slaapproblemen hebt. Heb je enig idee waar het vandaan komt?
Wat vervelend MissP.

Ik heb juist enorme problemen om 's ochtends wakker te worden, het doet soms echt fysiek pijn. Dan heb ik wel genoeg geslapen, maar blijkbaar is het begin van de dag erg moeilijk voor mij.
Dat ken ik Isadoro! Ik vind het ook altijd zo moeilijk..... Heb altijd even nodig om helemaal bij te trekken. Is meestal tegen de pmiddag pas.
Rare is: Als ik vrij ben, word ik ALTIJD rond 9.30 makkelijk en uitgerust wakker. Of ik nou om 11 uur naar bed ga, of om 2 uur. Blijkbaar heb ik een biologische klok die heeft ingesteld wanneer ik wakker moet worden.

Ik ben gelukkig flexibel qua werk en hoef niet zo vaak vroeg te beginnen.
hihi ja ik weet het, ik ben zeldzaam als ochtendmens.

maar 6 uur is ook weer overdreven.

nou heel veel slaapproblemen is ook weer niet zo, maar loop al wel een tijdje te klooien ermee.

ik weet niet echt waar het vandaan komt. ik slik al wel een tijdje magnesium als natuurlijke Antidepressivum. werkt erg goed, maar ik slik het ook savonds. ben er dus net achter dat Taurine, wat er dus in zit juist energie geeft. ff kijken of het beter gaat als ik dat dus niet meer savonds slik.

verder denk ik dat het handig is dat ik een beetje probeer op vaste tijden te gaan en wat vroeger naar bed te gaan ivm het vroege wakker worden. later naar bed gaan helpt niet helaas, zal net als bij jou Isadodinges wel met de biologische klok te maken hebben....

bedankt voor jullie lieve reacties.
Had vanochtend rondje stad langs twee kov. Breng eerst dochter weg en daarna zoon. Slaapt al in maxicosi dus ik wil hem gelijk in bed leggen bij de kov. Maar hij heeft gepoept, dus eerst maar een schone luier. Vervolgens gaat daar het brandalarm af ivm een brandoefening. Sta ik daar 10 minuten met een knalharde sirene en een stuk of acht krijsende baby's om me heen zonder dat ik koffie op heb......

Het is wel een goede tip voor degenen die moeilijk wakker worden. Ik was klaarwakker....
Agossie, theeleut! Kon je luier verwisselen nog afmaken? Arme kindjes helemaal overstuur...

Mijn zus lacht me ook altijd uit als ik iets zeg over 'moeilijk wakker worden' en raadt me dan aan kinderen te nemen. Of ik mag die van haar even lenen als wekker.
Ja, luier zat weer schoon om zijn billen :-)

Grappige was dat ons mannetje geen kick gegeven heeft, het is zo'n relaxed ventje.

Heb vanavond zacht hardgelopen en heb nu enorm zin in lekker dingen, dus zit ik aan de rozijntjes van dochter..... Bij gebrek aan ijsmarsen.
Vanavond eet ik restje pasta met tuinbonen en pesto en daarna lasagne. Het is een beetje een restjesdag. Kan ik morgen weer gaan nadenken over boodschappen doen.
Hier was het avondeten twee boterhammen met ei... Was laat thuis, geen zin meer om te koken. Vanmiddag al een maaltijdsalade gehad. Zo nog even hardlopen!
Ben vandaag heeeeeeeeeeeel erg verkouden.
Vervelend theeleut!

Isadoro, ben jij nu helemaal beter?
Wat vervelend theeleut! Hoop dat je je snel weer beter voelt.

Isadoro hoe is het met jou?

Soezie, hoe was het hardlopen?

Ik ben ook ziek Buikvirusje ofzo en ik vind :puke: zo goor.
Nelletje, voor jou ook al zo vervelend! Ik heb ook echt een fobie voor :puke: ... Vreselijk vind ik dat. Hopelijk knap je snel weer op!

Hardlopen ging goed! Ik ben samen met mijn buurvrouw een schemaatje aan het lopen van de hardloopwinkel waar ik mijn schoenen heb gekocht, en ons schema was nu: 5 minuten rennen, 3 minuten wandelen, 5 minuten rennen, 3 minuten wandelen, 3 minuten rennen, 2 minuten wandelen, 3 minuten rennen. Best pittig, zo lang zijn we nog niet bezig, maar het viel ons niet tegen! Ben trots :-) !
O ja, familielid van mij was bij per seconde wijzer vanavond! Ben helemaal trots !
Is dat familielid nog verder gekomen dan? Ik vind per seconde wijzer altijd wel een intelligent spel. Niet zoals lingo :puke:
Nou zeg, als die overgevende poppetjes maken het scherm ook niet gezelliger...

Voor alle zieken: Heel veel beterschap!

Met mij gaat het gelukkig echt heel veel beter. Ik was ook verkouden, en heb echt de zakdoekenindustrie uit het slop gehaald afgelopen week. Ook dat is gelukkig wat minder nu. Ik heb alleen geen energie meer. En spierpijn in mijn benen en ik weet niet waarom.

Ik had trouwens nog leuke verrassing: Dacht dat mijn IJsmarsen op waren, maar vond er nog één in de vriezer! (en morgen ga ik echt, echt, echt sporten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven