Gezondheid alle pijlers

Laat ongesteld

24-08-2011 21:34 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi !

Ik heb een strip afgemaakt (daarin ben ik wel stuk of 3 vergeten) en toen heb ik gelijk erachteraan (zonder stopweek) nog een strip afgemaakt (waarin ik 4 pillen ben vergeten in te nemen). In heel die tijd heb ik het zonder condoom gedaan.

Normaal word ik ALTIJD na 2 dagen ongesteld, maar nu ben ik nog steeds niet ongesteld. Normaal krijg ik 1 of 2 dagen van te voren ook krampen en wat bruine vloeiing. Maar dat alles nog steeds niet. (laatste pil was zaterdagochtend) dus had eigenlijk maandag ongesteld moeten worden. Ik hoorde van een vriendin dat als je de pil een 2e strip door blijft slikken je daarna snel ongesteld word. En dat is bij mij meestal ook zo. Nu niet.

Ik heb wel veel last van hoofdpijn, misselijkheid, vermoeid zijn en vaak plassen.

Kan het zijn dat ik zwanger ben?
Hoi allemaal!

Hartelijk bedankt voor jullie reacties. Ik hoop dat aankomende week de menstruatie nog op gang komt, zo niet dan ga ik een test doen.

Ook bedankt voor jullie tips. Voortaan zit er een reserve strip in mijn tas met een wekker ;). Jullie mogen inderdaad zeggen dat het vergeten van de pil dom is, en je er dan om vraagt. Gelijk hebben jullie. Toch, was dit absoluut niet mijn bedoeling.

Overigens ben ik ook geboren door een condoom en de pil heen. Mede daarom was ik verontrust dat ik mogelijk zwanger zou kunnen zijn.

Toch bedankt !
Wacht nou niet te lang met testen, want je hebt dus 2 maanden de pil niet correct gebruikt en ook geen condooms (kunnen standaard in je tas als je die pilstrip perse thuis wilt laten) wat betekent dat je dus al langer zwange rkunt zijn.

(Hoe kan je nu zo dom zijn om onbeschermd te seksen, je begrijpt de werking van de pil toch wel? Waarom denk je dat je die IEDERE DAG MOET SLIKKEN?????
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Romyvs schreef op 24 augustus 2011 @ 23:47:

Overigens ben ik ook geboren door een condoom en de pil heen. Mede daarom was ik verontrust dat ik mogelijk zwanger zou kunnen zijn.

Toch bedankt ! Dan zou je helemaal beter moeten weten. Ik hoop voor je dat je niet zwanger bent en voortaan veel secuurder omgaat met zulke zaken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven