Schop nodig
donderdag 25 augustus 2011 om 09:47
Oke, ik MOET nu dus écht gaan leren voor mijn tentamen morgen. De grote lijnen zitten er al wel in, het is nu echt nog details en wat 'valkuilen'.
Maar ik merk dus dat ik al bijna 2 uur zit te forummen, kranten zit te lezen, telefoontje hier, oh nog niet ontbeten, etc.
Wie wil er zo vriendelijk zijn om mij een maatje 36-42 onder m'n hol te geven? Liefst met stalen neuzen, die werken het best bij mij...
Maar ik merk dus dat ik al bijna 2 uur zit te forummen, kranten zit te lezen, telefoontje hier, oh nog niet ontbeten, etc.
Wie wil er zo vriendelijk zijn om mij een maatje 36-42 onder m'n hol te geven? Liefst met stalen neuzen, die werken het best bij mij...
donderdag 25 augustus 2011 om 09:54
donderdag 25 augustus 2011 om 11:00
quote:perseph0ne schreef op 25 augustus 2011 @ 10:57:
Ik was gisteren bij de opticien en mijn ogen zijn 2x zo slecht geworden.. De oorzaak? Te veel en te vaak achter elkaar studeren.. Ik had meer rust moeten nemen om ff in de verte te kijken ..Je moet je studieboeken gewoon op groot scherm aan de andere kant van een weiland projecteren!
Ik was gisteren bij de opticien en mijn ogen zijn 2x zo slecht geworden.. De oorzaak? Te veel en te vaak achter elkaar studeren.. Ik had meer rust moeten nemen om ff in de verte te kijken ..Je moet je studieboeken gewoon op groot scherm aan de andere kant van een weiland projecteren!
donderdag 25 augustus 2011 om 11:22
Gewoon je lekker bezighouden met allerlei andere dingen joh.
Zak je lekker straks en dan geen papiertje. Vervolgens loop je te zuchten en te miepen dat je moet solliciteren naar een baan onder je Nivo want die leuke baan, daar heb je geen diploma voor.
Maar wel 1 voordeel, je kunt uit verveling dan ook lekker uitgebreid en hele dagen forummen.
Ook gedurende de vakanties want dan blijf je thuis aangezien je van het miezerige salaris dat je met dit baantje verdient net je vaste lasten kunt betalen.
Goed zo doorgaan hoor
Zak je lekker straks en dan geen papiertje. Vervolgens loop je te zuchten en te miepen dat je moet solliciteren naar een baan onder je Nivo want die leuke baan, daar heb je geen diploma voor.
Maar wel 1 voordeel, je kunt uit verveling dan ook lekker uitgebreid en hele dagen forummen.
Ook gedurende de vakanties want dan blijf je thuis aangezien je van het miezerige salaris dat je met dit baantje verdient net je vaste lasten kunt betalen.
Goed zo doorgaan hoor
donderdag 25 augustus 2011 om 11:51
donderdag 25 augustus 2011 om 12:09
quote:driewieler schreef op 25 augustus 2011 @ 11:22:
Goed zo doorgaan hoor
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Zonde, je verpest er alleen je eigen dag mee
Goed zo doorgaan hoor
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Zonde, je verpest er alleen je eigen dag mee
donderdag 25 augustus 2011 om 12:10
quote:Cateautje schreef op 25 augustus 2011 @ 11:47:
Nou, ze zit lekker te studeren. De wereld is even weg voor haar. Goed teken.
Zeker! Heb van 1 uurtje gelijk 2 uurtjes gemaakt!
En guess what! Ik ben zo goed als klaar!
Moet nog even wat plakkertjes/markeringen in mijn wettenbundels maken, en dan zit het er op! Vanavond en morgenochtend nog even wat dingen nalopen, en gaan met die spreekwoordelijke banaan!
Nou, ze zit lekker te studeren. De wereld is even weg voor haar. Goed teken.
Moet nog even wat plakkertjes/markeringen in mijn wettenbundels maken, en dan zit het er op! Vanavond en morgenochtend nog even wat dingen nalopen, en gaan met die spreekwoordelijke banaan!
donderdag 25 augustus 2011 om 12:13
quote:Fiet schreef op 25 augustus 2011 @ 11:51:
Je bent vast hard bezig nu, goed zo TO!
Neem straks even pauze, ga even naar buiten voor een frisse neus, eet een lekker broodje en dan kan je er vanmiddag nog een paar uurtjes tegen aan!
Als je nog meer schoppen nodig hebt, horen we het wel
Kijk, daar word ik nu dus he-le-maal blij van, zulke reacties!
Heb nu een middagje pauze, want ik mag voor de tweede keer in "mijn" appartementje gaan kijken, even kijken of ik het nog vers in het geheugen heb, en of ik een bod kan/wil doen (spannend!).
Niet zo moeilijk dat ik mn gedachten er niet bij kan houden dan he, haha!
Nu gauw een broodje maken voor mezelf en manlief die zo thuis komt, en dan vanavond en morgen nog even nalopen. Het zit er gewoon IN!
Je bent vast hard bezig nu, goed zo TO!
Neem straks even pauze, ga even naar buiten voor een frisse neus, eet een lekker broodje en dan kan je er vanmiddag nog een paar uurtjes tegen aan!
Als je nog meer schoppen nodig hebt, horen we het wel
Kijk, daar word ik nu dus he-le-maal blij van, zulke reacties!
Heb nu een middagje pauze, want ik mag voor de tweede keer in "mijn" appartementje gaan kijken, even kijken of ik het nog vers in het geheugen heb, en of ik een bod kan/wil doen (spannend!).
Niet zo moeilijk dat ik mn gedachten er niet bij kan houden dan he, haha!
Nu gauw een broodje maken voor mezelf en manlief die zo thuis komt, en dan vanavond en morgen nog even nalopen. Het zit er gewoon IN!
donderdag 25 augustus 2011 om 12:15
quote:jaimee21 schreef op 25 augustus 2011 @ 12:10:
[...]
Moet nog even wat plakkertjes/markeringen in mijn wettenbundels maken, en dan zit het er op! Vanavond en morgenochtend nog even wat dingen nalopen, en gaan met die spreekwoordelijke banaan!Geweldig!
[...]
Moet nog even wat plakkertjes/markeringen in mijn wettenbundels maken, en dan zit het er op! Vanavond en morgenochtend nog even wat dingen nalopen, en gaan met die spreekwoordelijke banaan!Geweldig!
donderdag 25 augustus 2011 om 12:15