Werk & Studie alle pijlers

Schop nodig

25-08-2011 09:47 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik MOET nu dus écht gaan leren voor mijn tentamen morgen. De grote lijnen zitten er al wel in, het is nu echt nog details en wat 'valkuilen'.

Maar ik merk dus dat ik al bijna 2 uur zit te forummen, kranten zit te lezen, telefoontje hier, oh nog niet ontbeten, etc.

Wie wil er zo vriendelijk zijn om mij een maatje 36-42 onder m'n hol te geven? Liefst met stalen neuzen, die werken het best bij mij...

Geen stalen neuzen hier, maar wel naaldhakken. Werkt dat ook denk je?

*geeft TO een liefdevolle doch flinke schop onder haar bevallige achterste*

Zet 'm op, je kan het heus!
Sunlight over me no matter what I do
Et voila...heb een klein schopje gegeven. Wanneer is dat tentamen? Als dat vandaag of morgen is trap ik wat harder. Ah morgen dus. Nou, bukken dan maar! Kom op, ff doorbijten. Met je neus in de boeken.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Schop! maatje 40

En helpt het?
Nope
*schop*

En nu hup, internet uit en gaan studeren! Succes!
Hihihi!

Het tentamen is morgen Djin, dus hij mag wel een tandje harder

Fiet, dankjewel! Naaldhakken lukken prima, merk ik!

Over drie minuten ga ik precies een uurtje doen, en dan kijk ik even hoe ver ik kom. Update volgt!
Nou, rot nou een keertje op.

Ga aan de slag, muts.

Opgehoepeld.
Jaimme aan de slag! Uurtje studeren en dan mag je even lezen wat er hier geschreven is Breng je ons op de hoogte hoe het gaat en dan ga je weer
*schop* hoppa! dikke vette maat 41 voor je.

Nee, even serieus: Ga er lekker voor zitten, kopje thee erbij (of koffie of red bull) en de puntjes op de I. De grote lijnen zitten er al in schrijf je dus je bent goed op weg.

Succes en leer ze!
*geeft TO een flinke schop* Zo nu heb je ook een maatje 43 gehad ;) Aan de slag jij!
*SCHOPPERDESCHOPSCHOP*

Zet 'm op joh! 2 uurtjes leren, half uurtje pauze, enz. Het is maar 1 dag!

Succes.
quote:Cateautje schreef op 25 augustus 2011 @ 09:58:

Nou, rot nou een keertje op.

Ga aan de slag, muts.

Opgehoepeld.
Ik was gisteren bij de opticien en mijn ogen zijn 2x zo slecht geworden.. De oorzaak? Te veel en te vaak achter elkaar studeren.. Ik had meer rust moeten nemen om ff in de verte te kijken ..
quote:perseph0ne schreef op 25 augustus 2011 @ 10:57:

Ik was gisteren bij de opticien en mijn ogen zijn 2x zo slecht geworden.. De oorzaak? Te veel en te vaak achter elkaar studeren.. Ik had meer rust moeten nemen om ff in de verte te kijken ..Je moet je studieboeken gewoon op groot scherm aan de andere kant van een weiland projecteren!
Hee, je uurtje zit erop! Is het gelukt?

Hier nog een tip waarmee ik mezelf door tentamenweken heen sleur:

Elk feitje wat je vandaag leert, kan je morgen een punt opleveren als ze er net een vraag over stellen. Dus hup, gauw nog wat feitjes meepikken!
Gewoon je lekker bezighouden met allerlei andere dingen joh.

Zak je lekker straks en dan geen papiertje. Vervolgens loop je te zuchten en te miepen dat je moet solliciteren naar een baan onder je Nivo want die leuke baan, daar heb je geen diploma voor.

Maar wel 1 voordeel, je kunt uit verveling dan ook lekker uitgebreid en hele dagen forummen.

Ook gedurende de vakanties want dan blijf je thuis aangezien je van het miezerige salaris dat je met dit baantje verdient net je vaste lasten kunt betalen.

Goed zo doorgaan hoor
Nou, ze zit lekker te studeren. De wereld is even weg voor haar. Goed teken.
Je bent vast hard bezig nu, goed zo TO!

Neem straks even pauze, ga even naar buiten voor een frisse neus, eet een lekker broodje en dan kan je er vanmiddag nog een paar uurtjes tegen aan!

Als je nog meer schoppen nodig hebt, horen we het wel
quote:driewieler schreef op 25 augustus 2011 @ 11:22:

Gewoon je lekker bezighouden met allerlei andere dingen joh.

Zak je lekker straks en dan geen papiertje. Vervolgens loop je te zuchten en te miepen dat je moet solliciteren naar een baan onder je Nivo want die leuke baan, daar heb je geen diploma voor.

Maar wel 1 voordeel, je kunt uit verveling dan ook lekker uitgebreid en hele dagen forummen.

Ook gedurende de vakanties want dan blijf je thuis aangezien je van het miezerige salaris dat je met dit baantje verdient net je vaste lasten kunt betalen.

Goed zo doorgaan hoor

Met het verkeerde been uit bed gestapt?

Zonde, je verpest er alleen je eigen dag mee
quote:Cateautje schreef op 25 augustus 2011 @ 11:47:

Nou, ze zit lekker te studeren. De wereld is even weg voor haar. Goed teken.

Zeker! Heb van 1 uurtje gelijk 2 uurtjes gemaakt!

En guess what! Ik ben zo goed als klaar!

Moet nog even wat plakkertjes/markeringen in mijn wettenbundels maken, en dan zit het er op! Vanavond en morgenochtend nog even wat dingen nalopen, en gaan met die spreekwoordelijke banaan!
quote:Fiet schreef op 25 augustus 2011 @ 11:51:

Je bent vast hard bezig nu, goed zo TO!

Neem straks even pauze, ga even naar buiten voor een frisse neus, eet een lekker broodje en dan kan je er vanmiddag nog een paar uurtjes tegen aan!

Als je nog meer schoppen nodig hebt, horen we het wel

Kijk, daar word ik nu dus he-le-maal blij van, zulke reacties!

Heb nu een middagje pauze, want ik mag voor de tweede keer in "mijn" appartementje gaan kijken, even kijken of ik het nog vers in het geheugen heb, en of ik een bod kan/wil doen (spannend!).

Niet zo moeilijk dat ik mn gedachten er niet bij kan houden dan he, haha!

Nu gauw een broodje maken voor mezelf en manlief die zo thuis komt, en dan vanavond en morgen nog even nalopen. Het zit er gewoon IN!
quote:jaimee21 schreef op 25 augustus 2011 @ 12:10:

[...]

Zeker! Heb van 1 uurtje gelijk 2 uurtjes gemaakt!

En guess what! Ik ben zo goed als klaar!

Moet nog even wat plakkertjes/markeringen in mijn wettenbundels maken, en dan zit het er op! Vanavond en morgenochtend nog even wat dingen nalopen, en gaan met die spreekwoordelijke banaan!Geweldig!
Goed zo!!

En iets juridisch morgen dus! Leuk! Ik had altijd hele kleurensystemen in mijn wetboeken omdat bijschrijven niet mag. Plakkertjes kun je ook niet genoeg hebben

Vast veel succes voor morgen!!
Eh? Jaimee, dat was de schop onder de kont...

Daar heb je notabene zelf om gevraagd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven