Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Vanavond is de avond

Gisteren de hele avond gesmst, klikt echt qua humor. En hij is groot, dat vind ik leuk . Ben benieuwd, voelt wel als iemand waar het echt mee zou kunnen klikken!
@ tierney: jaja, voor mij was het ook lang een droom, gelukkig komen sommige dromen ook uit.

@ VEO: klinkt goed, zo snel een sms-je betekent dat hij je leuk vindt.

@ mensen met een eerste date in het vooruitzicht: Succes!!!
Jee, wat een goede ontwikkelingen hier zeg. Verliefdenonzeker, bij jou ook al een succes dus, leuk!

Zou het daten via internet dan toch werken?

Ik voel me hier wel steeds zieliger worden na al jullie succesverhalen :(

vivaalcohol, veel plezier vanavond!
Nou het is bij iedereen nog heel pril he? Jouw eerste date was ook een succes. En misschien was dat gewoon niet de goede, misschien hangt er een nog leukere op internet rond

Wel grappig, mensen die hun geloof in ID verloren zijn moeten hier even meelezen haha!

Ik hoop echt dat mijn date net zo'n succes zal zijn.
op wat voor sites zijn jullie aangemeld?
Even kort nog een kleine update, vanavond reageer ik weer inhoudelijk op jullie!

Inmiddels ook vandaag alweer gesmst en ja we gaan nog wel een x afspreken hij wil dat ook!

Ik heb straks alleen een werk-logeer-kindje 2 weken in huis. Kan dus 's avonds niet weg...
Wat een succesverhalen allemaal. Leuk om te lezen, en ja, daten via internet kan volgens mij zeker, heb er zelf tenminste al leuke contacten aan over gehouden, zonder dat het meteen een relatie zal worden. (Maar stiekem hoop ik die ook nog een keer te vinden....is nog niet echt gelukt.)

Vandaag was trouwens super leuk. We hebben een flinke wandeling gemaakt, en hoewel we ook gezellig gekletst hebben, kun je tijdens het wandelen ook even stil zijn, zonder dat het meteen storend is. Als je in het café zit, en er valt een stilte, voelt dat toch net wat pijnlijker.

Hij was wel heel anders dan op de foto: op de foto stoer, maar hij was dus helemaal niet stoer, gewoon lief en onzeker. We willen elkaar nog wel zien, maar zal waarschijnlijk alleen vriendschappelijk zijn.
nelleke: fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad! En dat is toch ook leuk aan het internetdaten....nieuwe leuke mensen ontmoeten.

vivalaalcohol: ben je er klaar voor?

boebele: nog wat gehoord van je vorige man? of heb je helemaal zoiets van laat maar...

tierney: hopelijk is hij net zo leuk als in de mail! Ben benieuwd!

verliefdenonzeker: vandaag nog contact gehad? Leuk hoor ook een tweede date!

en vivaman: bij jullie klinkt het ook al zo leuk!

Ik ben nu weer thuis van een dagje werken. Vandaag een paar smsjes over en weer gestuurd. Ga hem straks maar oud en vertrouwd een mailtje sturen, vind het eigenlijk wel heel leuk dat ik nu een beeld van wie hij echt is. Het is dan toch wel anders om hem nu weer te mailen, dan toen hij nog voornamelijk uit mailtjes bestond
oooo kreeg een leuk mailtje van hem. Dat hij het idd gister ook spannend had gevonden, maar zich al heel snel op zijn gemak voelde, het erg leuk vond en zich er echt toe moest zetten een beetje op tijd afscheid te nemen.

Dat is toch wel een goed teken toch?
Roosje, dat klinkt wel goed. En het is inderdaad veel leuker om met iemand te mailen als je er een gezicht bij hebt. Dan bedoel ik niet van de foto, maar het totaalplaatje live. Dat het gewoon 'leeft'.

Ik werd straks gebeld door mijn date van gisteren: hij wil me snel weer zien, en dan langer.... Maar ik weet niet goed hoe ik ermee om wil/zal gaan. Volgens mij is hij al vele stappen verder dan ik (hij wilde mijn stem even horen....), lijkt alsof hij een relatie wil, maar voor mij houdt het op bij vriendschap. Kijken of ik dat bij de volgende date zeg, als ik hem weer gezien heb, of dat ik daar eerder al duidelijkheid over moet geven. Ik vind het moeilijk hem dat te zeggen, en misschien heel erg te kwetsen.... Hahaha, heb dit nog niet eerder aan de hand gehad.
roosje, dat klinkt wel erg positief inderdaad! Leuk hoor, dat het zo geslaagd was.

nelleke, dat is ook lastig, om dan te zeggen dat het niet wederzijds is. Ik zou het wel zo snel mogelijk doen als ik jou was, om hem geen valse hoop te geven.

Is wel een compliment voor jou trouwens!

tierney, voor jou komt De Dag ook steeds dichterbij!

Ik zit er zelf over te denken om het internetdaten even op een laag pitje te zetten. Op de site waar ik mijn date ontmoette kom ik hem iedere keer '" tegen" en dat vind ik lastig. Ik kan ook precies zien wanneer hij online is. Ik merk dat ik toch nog teveel met hem bezig ben, en mezelf van de site afhalen zou wel helpen om me er overheen te zetten.

Wie weet moet ik eens een andere site proberen, ik krijg hier ook niet zoveel reacties meer.

En nee, ik heb niets meer gehoord maar dat had ik ook niet verwacht. Hij zei iets over nog een keer ergens een biertje drinken, maar dat we tegelijkertijd niet op de site staan om een vriendschap te zoeken. Dat kon ik alleen maar beamen en bovendien weet ik niet of ik "gewoon" bevriend met hem zou kunnen zijn. Heb dat dus meteen afgekapt, maar heb daar nu wel een beetje spijt van. Hij was aardig en we hadden toch een klik, dat heb ik niet met zo heel veel mensen.

Naja, misschien komen we elkaar nog wel een keertje tegen. We wonen op een steenworp afstand van elkaar...
hij stuurde vanmorgen alweer een berichtje. Gisteravond stuurde hij nog een berichtje om slaap lekker te zeggen. :-) Leuk leuk dus!

We hebben nog niet concreet wanneer we weer gaan afspreken, stiekem hoop ik dat hij daar initiatief toe zal nemen. Aan de andere kant heb ik hier dus straks 2 weken een kindje in huis, en is het enige wat mogelijk is dat hij hier een avondje komt. Ik kan niet zo makkelijk weg. Dus wellicht is het dan 'meer aan mij' om hem uit te nodigen.

Het voelt iig erg positief allemaal! (en ook een beetje heel voorzichtige kriebeltjes ...)

Snap het wel hoor Boebele, misschien even 'hem' loslaten en dan als je weer klaar bent wellicht een nieuwe poging. Ruim een half jaar geleden heb ik een eerste x via het internet gedate (een eenmalige date, gezellige avond, maar niet zo veel bijzonders verder....wel heel leuk mailcontact vooraf...was bij deze man ook een beetje bang dat het zo zou gaan...). Na die date heb ik eigenlijk ook een hele tijd niks gedaan met het hele internetdaten...tot m'n onweerman weer ineens online verscheen op msn.
Even laten weten hoe het was

Hele leuke avond gehad, biertje gedronken en gekletst. Geen seconden stil, we hebben dezelfde humor en lijken in heel veel dingen op elkaar. Hij zag er leuk uit, en we hebben gezoend

Hij vond het leuk en wil me graag beter leren kennen. En ik hem ook!
Nog een succes verhaal leul! Wanneer spreken jullie weer af
Wat leuk allemaal

Rooosje:klinkt echt positief die van jou,en je krijgt al kriebels geniet ervan echt leuk!

Vivaalcohol,ook leuk dat jij een leuke date had..klinkt ook heel positief

İk zie mijn date morgen weer.. )

Heb er echt zin in !
Wow, vier (toch?) succesverhalen al!

Leuk vivalaalcohol!

Roosje de eerste date was toch ook al zijn initiatief? Nodig heb gewoon lekker uit joh! Als hij je leuk vindt dan vindt hij dat toch niet erg.

Mijne is vandaag op pad, maar hij smst me af en toe wel, is leuk. Gister werd het even best spannend zo dat smssen, we delen wel elkaars gevoel voor grapjes denk ik. Ik hoop zo dat ik ook een succesverhaal kan schrijven, het is echt leuk nu en dat zal ik echt missen als het niet zo blijkt te zijn in het echt. Ben nu dus voor het eerst zelf ook behoorlijk zenuwachtig. Vind hij me wel leuk? Hoe is hij in het echt? Zal ik hem aantrekkelijk vinden? Straks is het allemaal voorbij. Zijn de kleren die ik uitgezocht heb wel goed haha

Brrrrr!
oh verliefd(enonzeker) leuk dat je hem morgen alweer ziet! wat gaan jullie doen?

En tierney, dat is precies het gevoel wat ik voor woensdag ook had. Toen hoopte ik dat het nu zo zou zijn, zoals het nu is. maar het kan natuurlijk ook gewoon anders lopen. En als het niet 'leuk' was geweest, dan was het leuke contact van daarvoor ook niet meer hetzelfde.

Maar hopelijk schrijf jij gewoon het volgende succesverhaal!

En ja, ik zal hem wel uitnodigen voor een avondje hier. Hihi of we nu samen op 1 bank zitten, of beiden in ons eigen huisje...dan weten we beiden denk ik wel wat leuker is!
Spannend Tierney! Ik was gisteren ook zenuwachtig, maar toen ik eenmaal zat leek het alsof we elkaar gewoon al kenden .

We hebben nog niks afgesproken. Ik laat het maar even bij hem. Heb ook geen haast. Avondje naar de film ofzo lijkt me wel leuk
heb hem voorgesteld dat hij in de komende 2 weken nog wel een xtje bij mag langskomen als hij dat leuk vindt. En anders daarna een x af te spreken.
Roosje, al wat gehoord? Spannend, goed dat je het gedaan hebt joh
ja ben ook benieuwd roosje..

Hij komt morgen naar mij en ik ga voor hem koken:)

Tierney dat gevoel had ik ook hoor volgens mij heel normaal

nog 2 dagen en dan is het eindelijk zover:)
leuk verliefenonzeker! Veel plezier morgen!

Ik heb nog geen reactie op mn mail, wel nog een smsjes gehad in de tussen tijd. Maar zijn mailmoment is meestal 's avonds wat later op de avond. Denk eigenlijk wel dat het wel goed zit. Dus gok maar zo dat ik hem binnen nu en 2 weken wel weer zal zien
Wat een spannende verhalen allemaal zeg!

Leuk dat hij morgen jouw kant op komt, verliefdenonzeker. Hoop dat het net zo gezellig wordt als op jullie date!

Tierney, voor jou is het nu onderhand wel heel spannend. Herken wel je gevoel, dat je hoopt dat het net zo leuk gaat worden als je je had voorgesteld. Er bestaat toch niks mooiers dan een prille liefde!
wat een positieve verhalen hier allemaal zeg... wow

Ik mail nog steeds met die ene. Ongeveer 1x per dag krijg ik een lange mail van hem. Ik ga misschien maar eens voorzichtig aansturen op een date want (klinkt misschien oppervlakkig) ik wil wel weten of het ook ergens toe gaat leiden. Alleen maar mailen voor de gezelligheid daar heb ik gewoon niet zoveel zin in. Al is het wel leuk hoor. Maar zolang we alleen maar mailen blijft iemand voor mij toch een onbekende uiteindelijk.
o ja, wat wel supergrappig is, gisteren lukte het hem niet op via zijn telefoon op RP te komen dus heb ik hem mijn mail adres gegeven.

Zo kwam hij achter mijn naam. Ik heb best een unieke achternaam en hij heeft dus dezelfde achternaam. Behalve dat het bij mij zoiets is als "van der" en bij hem "van het"

Weird

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven