Dat ik soms niet beter naar mijn (voor)gevoel heb geluisterd.
Heb je wel eens iets gestolen?
Anoniem_55368
woensdag 24 augustus 2011 om 10:37
Ja, als kind, uit spaarpot van m'n broer. 's avonds huilend opgebiecht aan m'n moeder (ik zie me nog zitten) en terugbetaald. Meer dan ik had gepakt ook nog, want ik voelde me zo schuldig.
Mijn eerste herinnering is toen ik 3 was en dat ik verdwaal op het strand in Frankrijk en dat ik uiteindelijk op het naaktstrand kom en 2 Duitse dames met terugbrachten.
Geloof jij in een bijna-dood ervaring?
Anoniem_55368
woensdag 24 augustus 2011 om 10:45
Ja, en de puntenslijper die ik ervan had gekocht had ik ook al weggegeven. Watje
Wat schattig, buikje! Gingen die dames jou ook naakt terugbrengen naar het reguliere strand?
Ja, ik geloof er op zich wel in, maar denk zelf dat het gewoon een lichamelijke reactie is, dus niet alle diepere zaken die er wel worden bijgehaald.
Dank! Het is niets ernstigs hoor, maar zou toch liever helemaal niet geopereerd haha
Ja, tuinieren vind ik leuk (al heb ik geen tuin meer). Maar moet eerlijk toegeven, vaak gaat alles dood, en dan gooi ik er gewoon maar weer wat nieuws in. 24 uur in een dag is gewoon te weinig voor alle hobbies enzo.
Ja, hoewel ik geen betaald werk doe, verveel ik me nooit!
Ben jij eigenlijk aan het werk?
Anoniem_55368
woensdag 24 augustus 2011 om 11:14
Nee. Ik ben zzp-er, werk vanuit huis, en door kwaal waar ik dus aan geopereerd moet worden ben ik nog iets langer fulltime mama dan ik van plan was. En de baby slaapt nu.
Soms, al heb ik van mijn vrijwilligerswerk ook collega's maar die zie ik niet zo vaak. Maar heb een rijk sociaal leven gelukkig
Hoe bevalt moeder zijn? Is het zoals je had gedacht?
Anoniem_55368
woensdag 24 augustus 2011 om 11:21
Nee, ik vind het nog leuker! Ik dacht dat ik vroeg opstaan verschrikkelijk zou vinden, maar zij is altijd zo vrolijk, dan zitten we gewoon om 7uur soms al muziek te maken beneden en ik vind het nog leuk ook