De Prikbitches

22-08-2011 16:02 2509 berichten
Tijd voor een nieuw topic!

Klik HIER om naar het nieuwe prikbitches topic te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ach yam toch hoop zo dat het de volgende keer goed blijft gaan en dat je snel weer zwanger zult zijn.
nah karan ga jij maar voor ...

net de functieafdeling gebeld en we moeten waarschijnlijk weer drie maanden wachten ... maar ik waarschuw je , ik ben straks die hete adem in je nek !
Serieus weer 3 maanden wachten? Waarom dat dan weer? Ik mocht na de bevalling gewoon weer komen zodra ik 1 cyclus had gehad. Pffff wat frusterend voor je zeg!
Ach Yam toch.

Geen woorden maar ik hoop dat de digitale troost toch een beetje aan komt.

Jeetje, drie maanden wachten?
Merel ik vind de spulletjes echt te schattig.

Ik heb ze op MP ook opgezocht (ik denk altans dat jij dat bent)

en ik ga je even mailen via MP.
Yam waarom moet je 3 maanden wachten?
Yam, wat een vreselkijk bericht ik leef met je mee.

En voor alle andere die het kunnen gebruiken
Vanavond een dikke biologische biefstuk eten ... met een flink glas rosé

drie maanden wachten is protocol ... ik krijg een punthoofd van die protocollen ...
Kan ik me iets bij voorstellen. Protocollen zijn er soms ook om vanaf geweken te worden..... Als er een goede reden voor is, dan kan ik me voorstellen dat je drie maanden moet wachten maar waarom zou dat bij iedereen moeten?
Wat??!! 3 maanden wachten??

Nou jaaaa.... Alsof je nog niet lang genoeg gewacht hebt!

Achterlijke protocollen ook!

Heb ik ook last van hoor! Maandag gebeld, want ongesteld geworden. Einde van de dag nog niet bereikt. Pilletje progynova maar geslikt. Dinsdag eindelijk Gent aan de telefoon: Ja... Je moet toch echt een bloedtest doen hoor. En daarna hoor je pas of je die hormonen mag slikken. Grrrr...

Dus ik gisteren (dinsdag was het al te laat) bloed prikken, raken ze al helemaal in paniek, want: Wat is dat nou weer? Gent???

Nou ja, na veel gezeur 5 buizen bloed af laten tappen (voor een simpele zwangerschapstest vind ik dat toch wat veel...), alles met spoed weg, en de uitslag is nu nog niet binnen. Yeah right!

Vanmorgen dus gezellig een plastestje gedaan. Heel verrassend: negatief! We hadden er wel lol om.

Net dus weer even met Gent gebeld en het is nu de vraag of ik uberhaupt nog met die hormonen mag starten. Want ja, dat moest op cyclusdag 1. En toen mocht ik nog niet testen, want eerder testen, dat kon écht niet!

Grrr...

Dus nu bellen ze vanmiddag terug over wat ik moet doen.

En laat ik nou net vanmiddag een netwerkevent hebben op een boot...

Lekker handig... Heb ik net allemaal nieuwe vriendjes gemaakt en dan moet ik dat dus over de telefoon aanhoren. Vast niet handig op een boot...

Dus Yam, dat stereo zwanger worden doen we nog wel hoor!
Yam nee toch zeg . Wat een mega teleurstelling weer.

Karan, ook een gedoe zeg.

Grrrr die stomme ziekenhuizen met hun regeltjes.
quote:Eva82 schreef op 25 augustus 2011 @ 10:06:

Wat ik me de laatste week steeds af vraag, er gaan zoveel zwangerschappen goed die niet gewenst zijn. Kinderen worden dagelijks aan hun lot overgelaten door hun ouders. En mijn zwangerschap (En die van Yam, en van iedereen hier) was zo gewenst en welkom, waarom moet dat dan fout gaan? Vind dat wel heel moeilijk. En nu ook bij Yam.. Gelukkig gaan er hier dingen ook wel goed. Maar ik vind het soms onbegrijpelijk waarom sommige dingen gebeuren. * breekt in*

Ik kan daar ook steeds weer zo boos en verdrietig om worden! Heb het al een paar keer gezegd; life sucks.Sometimes big time!

Ik heb ook één en ander in mijn werk meegemaakt, echt afschuwelijke dingen .... De grootste debielen/klootzakken krijgen zo maar kids en ik ken zo veel mensen die zo graag willen....

Vriendin van mij ook: al jaren in de medische molen, is ze eindelijk eindelijk eindelijk zwanger, krijgt ze 8 weken later een miskraam. Waarom? Waarom moet iemand blij gemaakt worden en dan toch weer zoiets meemaken?

Ik lees altijd mee hier dus ik heb hier helaas ook hele verdrietige en hartverscheurende dingen gelezen .. Ook op een ander topic waar een klein popje het opgaf toen ze uiteindelijk 3 maanden op de wereld was....

Pfff.....vreselijk....

Ik zelf ben erg blessed: heb 2 kids van 15 en 12 die gezond zijn en lekker in hun vel zitten en er ligt boven een heerlijk bonkie van 6,5 maand te slapen. Die is ivm mijn sterilisatie 11 jaar geleden met behulp van ivf gekomen en wij hebben eind volgende maand een gesprek met de gynaecoloog om nog een keer het ivf-traject in te mogen. Dat is een diepe wens inmiddels; wij zelf zijn verzot op kinderen, het lijkt ons heerlijk om nog een keer een zwangerschap mee te mogen maken en zelfs een bevalling en wij hopen dat Greysbaby een broertje of zusje krijgt waar hij echt mee op kan groeien want het leeftijdsverschil is natuurlijk behoorlijk hier...Wij zullen heel teleurgesteld zijn als het niet gaat en ook verdrietig (er zijn vorig jaar 2 eitjes teruggeplaatst maar toen bleek dat er nog maar 1 op een gegeven moment over was, vonden we dat eigenlijk ook heel verdrietig..) maar er is hier in huis wel leven in de brouwerij door alle kids op allerlei manieren (ook niet altijd even leuk natuurlijk ) en ik ken toch nog te veel mensen die dat helaas niet kunnen zeggen en dat vind ik echt heel erg! Het is niet eerlijk dat sommige mensen er zo vreselijk veel voor over moeten hebben om een kindje te krijgen en als al die moeite en verdriet en teleurstellingen en hoop dan op een dag gehonoreerd worden....dan was het alles meer dan waard natuurlijk maar zo gaat het helaas niet bij iedereen aflopen....

Sterkte Yamuna met dit verdriet en ook alle anderen natuurlijk!

*breekt weer uit*
yamman en ik mogen eigenlijk niet klagen, de oorzaak van ons infertiliteit is bekend, en de oplossing ook.

Met IUI worden we eigenlijk heel "gemakkelijk" zwanger.

4 X IUI gehad en drie keer zwanger geworden dat is géén slechte score !

Dat het nu twee keer uitloopt op een miskraam is gewoon k*t, maar dát had ook kunnen gebeuren als het op de gewone manier tot stand had gekomen.

We zijn al gezegend met een prachtige gezonde dochter. dus de angst voor kinderloosheid hebben we ook niet meer.

Dus we zijn gewoon hele erge lucky bastards met een beetje pech .

mn tranen zijn op, mn tissue's ook ...

mn hoofd bonkt , en mn gezicht ziet er verlopen uit... ik blijf nog even binnen vandaag. Yamman is fijn op stap met D, ik wil niet zoveel huilen als zij er is.

okee mn tranen waren nog niet op ... dan maar aan de WC papier
lieve Yamuna,

Wat vreselijk verdrietig zeg

Een hele dikke van een trouwe meelezer.

Ik vind het knap hoe je erin staat, en ik hoop echt dat het snel weer raak is!

@ abc: ik duim voor je!
Yam nee toch Heel veel sterkte!
Yam, Tuurlijk hebben jullie D en tuurlijk ben je alle 3 de keren snel zwanger geraakt (toen die sukkels je eindelijk wilden helpen dan, grrrrr, 3 maanden wachten!!!) maar het is gewoon hartstikke verdrietig. Je geeft je dromen ook weer ietsje meer vorm na zo'n positieve test en dat wordt weer keihard de grond in geboord...

Huil nog maar een wcrol vol hoor.
Oh Yamuna, meid heb zo met je te doen. Zo oneerlijk! Bahbahbah. Schreeuw en huil 't er (hier) maar uit. Hoop dat je man bij je blijft om hè te steunen. Zo heftig dit. Sterkte en dikke knuffel!
Greys, hopelijk is het jullie nog een keer gegund, succes!

Yam, wat een raar protocol dat je dan 3 maand moet wachten.

Het is en blijft heel erg k*t!!!

Ik heb gisteren een echo gehad om te kijken hoe het 'eruit ziet'.

'Gelukkig' is alles weg, en zag het er 'netjes' uit.

Had ook niet anders verwacht eigenlijk, was vorige week ook zoveel bloed/stolsels verloren.
zaterdagochtend punctie!!!!!!!!!!!
Succes loekie!! Kijk je er tegenop??
Yam, neeee wat ongelooflijk rot, en dan ook nog die rottige protocollen bleh.

Karan, ook voor jou sterkte! Tis echt niet leuk al dat geregel en die onduidelijk- en onzekerheid!
eva fijn dat alles er goed uitzag!

Loekie een datum voor de punctie !

alvast succes , hoop op een goede score !
Yamuna, heel veel sterkte!!

Wat ontzettend balen voor je dat je nu weer

zo'n poos moet wachten!!
Yam, ik gooi er nog maar een keer een tegenaan...

Loekie, een punctie! Dat is fijn! Hoe veel follikels telden ze nu? Vind je het erg spannend of valt het mee?
Succes loekie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven