Full House deel 4

28-06-2011 15:57 2550 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'1145157410 gr.

63,5 cmUmini

2-3-'1129805450 gr

60 cm7690 gr

68,5 cm8580

73,5

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2

Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
Even zwijmelpost, ootje ligt in bad compleet in deuk! We doen een druk spel en heel gezin komt boven kijken " wat " dat nou toch is !
Ahh wat kan het toch gezellig zijn over de kindjes " kleppen" net a / d deur nog met moeder die mviool terugbracht ( dat doen wij dan weer, elkaars kinderen thuIsbrengen en kletsen ) ootje op mn arm tot er een auto achter de auto kwam ;) moest ze doorrijden
klinkt gezellig viool!

Ik ga hier de boel opruimen en lekker douchen morgen ook weer tennissen heb geen zin meer eigenlijk het is zo vermoeiend de hele dag met de kinderen J nog veel tillen enzo en dan om half 7 de deur uit vliegen want om 19.00 begint de les... geen fijne tijd!
Wat een tijd weer he. Leuk bedacht

Donker buiten !
Hier een bericht uit een warm Italië. Ik zit maar even in de schaduw te wachten met hoofdpijn tot het zwembad open gaat. Dat gaat om 10 uur open. En de hoofdpijn komt van de veel te gezellige bbq met de buren en na-borrel .

Kindjes zitten in het ritme ha ha. Ze dansen nu mee met sni sna snappie op de minidisco en liggen er niet voor half 10 in! Buurtjes gaan zaterdag naar huis, de animatie ook (?? Raar hè?) en dan ga ik weer steeds 10 minuutjes vroeger de kinderen erin leggen. Ze moeten nl wel meteen naar school als we thuis komen.

Aatje dwarrelt overal tussendoor en is echt een mensje. Allang geen baby meer! Echt leuk hoor. Maar oh oh papa voor papa na. Heel leuk maar soms word ik echt genegeerd .

Rikst hopelIjk niets raars die moedervlek, goed dat er naar gekeken wordt.

Viool stoere vwo-er! Lief zo'n schaterende ootje.

Tieger al wat positiefs van de sollicitaties gehoord?

Rw vind je het niet vervelend dat je bv met vakanties nooit eens een stuk kan rijden maar man alles moet doen? Ik vind autorijden echt bevrijdend maar ik fiets daardoor wel minder . Dat is bij jou dan een voordeel .

Ik ga de zwemtassen pakken.
o amalia wat klinkt het toch heerlijk bij jullie zucht ik ga volgend jaar echt weer naar het zuiden! Wat raar dat de animatie zaterdag al weggaat!

Inderdaad zou het in de vakantie wel handig zijn, dan zouden we misschien wel alles in 1 dag rijden. Maar man rijdt met gemak 9 uur op een dag, hij komt dan fitter de auto uit dan ik (want ik heb 9 uur lang de kinderen moeten vermaken )

aan de andere kant, het lijkt me gewoon echt niet leuk, als ik de buren zie, buuf heeft wel een rijbewijs maar rijd nooit, ook niet als ze naar zuid frankrijk rijden enzo dat zie ik bij ons dan ook wel weer gebeuren

En inderdaad ik doe altijd alles heel sportief op de fiets zie je wel ik heb die tennislessen helemaal niet nodig

Vanmorgen tandarts geweest, oudste dacht dat ik hem daarna naar school zou brengen, maar toen gingen we taart eten bij de hema hij was zo blij! Daarna nog wat kleertjes gekocht bij de c&a (je moet even zoeken maar soms hebben ze wel aardige dingen) en daarna naar huis. Voor j daar een soort jas/vest voor najaar donkerblauw katoen houtje touwtje met streepcappuchon leuk!!!!!
Rw wat leuk, een stoer vestje voor j en gezellig de stad in. Geniet ervan, klinkt duf maar toch, de schoolkindertjes groeien snel, heel snel !

Sportief ben je hoor...
Wat een week... Dit is de verbouwdipweekXL

Een gevoel dat het A nooit af is B het af is de kinderen huis uit zijn en ik oud, lelijk etc C het de komende tien jaar studentenhuis is waar man nog steeds zijn tshirt op tafel gooit en schoenen eronder, jongens de schooltassen ernaast, tv er nog steeds op, servies erop omdat er geen ruimte voor kast is ( echt stom gezicht we eten op 1/4 van de tafel en dan een tv van 2 meter erop ) enfin mss moet ik het vergeten en ook studenten attitude ontwikkelen, over een jaar neem ik wel een woonboot met stadsfiets in Adam okee. Pfffffff. Ik KAN gewoon niet eens burgelijk worden zo al wilde ik het.
En waarom ben ik er eigenlijk zo low van ??

Het is een eng gevoel een groot deel van de tijd me niet zo optimistisch, blij en energiek te voelen. Zou ik griep krijgen ??

Eerst dacht ik dat het niet goed gaat, nu denk k dat het misschien wel normaal is, de " even stappelen / improviseren / spullen daar en daar proppen " spirit is gone.

Wel zoveel mogelijk blijven opruimen, zover dat gaat. Want anders verlies je echt overzicht en krijg je een bende. Het is nu een semi- bende

Zo er is toch bijna niemand hier. Heb ik weer een post vol gemaakt.

Maar als ik even 50000 vrij kon maken... Heeee lekker, zou wel even ander verhaal zijn dan. Party

Nou hopen dat ik het kwijr ben en t loslaat ( dat lukt me nml even niet zo goed meer en daarom voel ik me zo )
Hallooooo, het is hier zo heerlijk. Alleen maar zon, zon, zon. Morgen alweer laatste dag en zaterdag rijden we naar huis.

Rikst en Amalia gefeliciteerd met oudste en middelste.

Rikst naar dat plekje van R, sterkte.

Viool wat leuk dat school dviool zo beviel 1 e dag. Weer verbouwdip succes.

Rw leuk, gezellig taartjes bij de Hema

En ik lees allemaal zwem-starters, leuk hoor.

Amalia wat heerlijk zo'n zwem en zon vakantie. Geniet nog lekker.

Ik ga de kinderen badderen.

Oh ja, Lmeisje heeft idd een nieuwe tand en sliep vannacht prima.
En ik heb een super stoere rotswand beklommen eergister, dat was lang geleden, ben er helemaal blij van. Zal linkje doen binnenkort
Stoere Sardegna ! Ik wist het terwijl ik hooguit de trap opklim hang jij ergens te slingeren aan een touw hihi liever dan ik!!!!

Wat lijkt de vakantie al ver weg ! Wat heerlijk dat jullie nog op vakantie zijn.

Heel veel plezier nog, neem nog volle teugen vit V, lekker zonnen en wandelen en genieten van elkaar.
arme viool met alle verbouwingsperikelen bah waarom schiet het nou niet op dan? Zullen we je anders toch maar opgeven voor help mijn man is klusser

sardegna stoer!!! ik heb een keer in de dolemieten geklommen en toen durfde ik niet meer naar beneden vreselijk wat hoog...

Zo ik heb weekend, boodschappen zijn weer in huis heerlijk!

Altijd weer een klus een weekmenu verzinnen het was nu iets makkelijker want de vriezer moet nodig ontdooid worden woensdag hebben we 'm leeggegeten
Weekmenu? Ik sla Sonja gewoon open . Hmm dat wordt overigens hoog tijd... Nog een ruime week dan ga ik er weer vol voor!! Nu nog wat m&m's.

Zoo cute die minidisco . Jongste zoon keek alleen maar, maar nu doet hij ook mee. Het is té schattig, smelt smelt.

Aatje ligt al op bed dan, maar die kan ook zo leuk dansen. Zet je een muziekje op, en san zeg ik: dansen maar Aatje! Dan gaat ze in haar handen klappen en met haar voetjes stampen. Nogmaals .

Vandaag in de snikhitte in Sirmione geweest. Voor de kinderen geen ruk aan zo'n uitje maar ze waren zo zoet!!! We zaten op een terras, Aatje ging alle tafels langs en na een aaaahhh en een aai over haar bol ging ze naar het volgende tafeltje. De jongens zoet aan een broodje. Toen ging er een Engelse dame weg, liep naar me toe en complimenteerde me met m'n prachtige gezin. Lief hè?

Sar wat stoer die berg!!! Wow.

Rikst wanneer moet je naar het zkh?

Arme Viool.. Idd HMNIK moet nu echt worden ingeschakeld zoals RW oppert.
He ik heb een maskertje gedaan en poes zit nu op mn iphone.

Ik moet maar flink gaan tutten

Ach wat lief aatje op het terras. En dat compliment
Wat een weer hier. Vreselijke onweer. Daar gaan je kinderen door naar school.

Afwachten bij mviool( bij de basisschool wacht je nog wat makkelijker) geprobeerd.

Maar het bleef dus op gegeven moment maar gezegd van : ga maar want echt opklaren doet het niet, alleen werd het onweer iets minder.
Wat stoer, Sardegna! En fijn, dat het weer meewerkt!

Amalia, wat schattig, de dansende kindjes! En zo zoet op het terras. Daar kun je trots op zijn. En wat lief, van die mevrouw met haar compliment!

Viool, bluh, stom, met de verbouwing...

Toch vind ik, dat je het knap doet, hoor. En,echt, het zal ooit een keer klaar zijn. Het zou alleen fijn zijn, als het wat sneller ging....

Ja, lastig, zo'n weekmenu, rs. Ik ga altijd 2x per week en zelfs dan vind ik het moeilijk om vooruit te pkannen met eten...

Ik moet trouwens donderdag naar het ziekenhuis met R.

Oudste is sinds gister thuis. Die was op school de drempel nog niet over en hij spuugde alles weer uit.

Het gaat alweer prima nu gelukkig. Morgen familiefeest en zondag komen er mensen uit Japan op visite.
Vandaag rikst naar ziekenhuis of volgende week?

Is het bij jou ook zulk slecht weer?

Ben de rommelkamer aan het opruimen, lastig alleen wat op bovenverdieping kan ootje niet en altijd als ik daar wat moet doen brult ze, vreselikk, strijk staat daar ook, badkamer is daar, bah, zou daar box moeten hebben!

De kleertjes goed doorgenomen. Leuk.

Voor de jomgens moet ook nog.

Ik kan alleen niet alles meer uitelkaar halen en vooral mviool interesseert t geen biet dan draagt dviool om twee dagen achoon, is alles op, loopt hij inzelfde broek, maar zelf zou ik t ook moeten labelen maar hoe, zie me zelf niet ook nog gaan naaien. Haha. Ik ben niet zo handwerkerig. Dan moet ik mn garen zelfs zoeken ....
Sterkte trouwens met het ziekenhuis Rikst.
Japan ?! Vrienden ? Blijven ze lang ?
Viool, misschien duurt het nog wel even, maar het wordt wel ook heel mooi. HOu je dat voor ogen?

Leuk, Aatje aan het dansen. En altijd fijn, zo'n compliment Amalia.

Sardegna ook de vakantie al weer bijna om. Jullie moeten ook volgende week weer aan de bak toch?

Balen Rikst, dat oudste ziek was. Inmiddels al weer een beetje opgeknapt?

Hier gisteren met oudste naar de longarts, voor controle en een blaastest voor z'n longfunctie. Hij zit op 82% van een normaal, gezond kind, maar hij heeft iets minder long. De longarts was uiteindelijk helemaal tevreden, zijn gewicht is ook wat omhoog gegaan, waardoor het allemaal wat rechtgetrokken is. Eindconclusie: over 3 jaar terugkomen! Dus dat is iets wat we voorlopig kunnen afstrepen.

Nu weer even aand e slag, gelukkig bijna pauze
Mmm, lastig dan idd, Viool, als je dan boven aan de slag wilt.

Je kunt trouwens bij https://www.goedgemerkt.n ... M3epuPd7KoCFUkm3godeynmNg strijklabels kopen. Hoef je niet naaien, maar kun je zo in de kleding strijken. Maar wellicht niet stoer voor jouw grote jongens. Ik ga het bij oudste wel doen. Die heeft nu gym op andere locatie en straks kamp. En aangezien alle kinderen een blauwe spijkerbroek hebben, zie ik dat bij hem wel fout gaan. Hij is slordig en totaal niet oplettend daarin.

Hier ook rotweer...

Tieger, fijn, dat de arts tevreden was! Hoera!

En nu pas weer over 3 jaar. Goed zeg!

En eet hij nu beter, aangezien hij aangekomen is? Of gebruik je supplementen?
O ja, die mensen uit Japan. Vriend heeft ze leren kennen toen hij 12 was in zijn geboorteplaats (havenstadje). Die mensen waren daar op reis met hun schip. Hij hielp ze de weg wijzen en sindsdien hebben ze contact gehouden. En nu, na 22 jaar, zijn ze weer in NL met hun schip en dus komen ze bij ons op visite.
Tieger wat fijn van oudste!

Wat positief haha het gaat hier echt langzaam hoor. Tegenvaller was de laatste offerte, zeggen we ja, is alles op, dan zeg je maar nee tegen een beetje gewenste inrichting ( de uitgezochte vloer etc ) of weer wachten. Dan heb je niet eens de hal en keuken, nop.

Aan de andere kant... Wanneer heeft man zelf tijd voor deze stap ( flink wat werk aan gevel en dak ) kortom beslissen en dan hopen dat ze nog voor de winter starten.

Handig Rikst, de labels. Of ze het willen ... Nee denk ik

Ik mss wel.

Ik ben goed bezig, opruimen, niet dat het opschiet, steeds 5 min naar boven tot ootje weer omvalt of klem zit in box en verkouden dus brult nu om alles

Ze komt de lift uit bij de HEMA boven en ze kijkt me aan en begint met smek smek smek.

het hema restaurant jawel.. Goed geheugen

Rikst wat een mooi verhaal van die vrienden!

Wat een weer he.
Oh, geweldig van Ootje! smeksmeksmek

Hier kopieert jongste ook alles al.

We waren nog bij een speelgoedwinkel geweest, o.a. voor de verjaardag van jongste, om nog een cadeautje te kopen. Had daarnaast een klein cadeautje allemaal, tijgers, van Schleich (die plastic diertjes). Kinderen zitten aan tafel, man komt van de gang de kamer in. Oudste steekt zijn hand met tijger uit en gromt, middelste steekt haar hand met tijger uit een gromt, en jongste steekt haar hand met tijger uit en doet argh

Ze snapt ook al zo veel. Je houdt haar jas voor haar arm, steekt ze 'm zelf in de mouwopening. Na het eten 'helpt' ze met het afdoen van de gordel, en gaan de armen de lucht in om zich op te laten tillen. Dat soort, dingen, zo lief

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven