Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

maandag 10 mei 2010 om 20:40
In een ieder van ons huist een BEO.
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!

donderdag 4 augustus 2011 om 16:24
* gluurt voorzichtig om de hoek van het clubhuis met een toch wel prangende vraag *
Sta ik eigenlijk wel ingeschreven voor de nieuwsbrief? Ik zie hier allemaal cursussen voorbij komen, waar ik graag aan meegedaan had, maar ik heb nooit voorinformatie gehad.
Is er anders ook ergens een planning van bezigheden?
~zet haar aura in 1 lijn met de maan en de beuk van hiernaast~
gegroet
*buigt*
Sta ik eigenlijk wel ingeschreven voor de nieuwsbrief? Ik zie hier allemaal cursussen voorbij komen, waar ik graag aan meegedaan had, maar ik heb nooit voorinformatie gehad.
Is er anders ook ergens een planning van bezigheden?
~zet haar aura in 1 lijn met de maan en de beuk van hiernaast~
gegroet
*buigt*
Later is nu

vrijdag 5 augustus 2011 om 08:24
ik beheer de nieuwsbrieflijst op mijn zoon oude pc, dus het zou kunnen dat ik onze e-mailadressen per ongeluk verwissled heb voor zijn msn-vriendenlijst.
Even controleren.. wie is 'kutjuhbef@hotmail.com' en 'sexymothafuckah85@gmail.nl'?
Even controleren.. wie is 'kutjuhbef@hotmail.com' en 'sexymothafuckah85@gmail.nl'?

vrijdag 5 augustus 2011 om 09:16
Namaste Dreamer!
Jammer dat Star het beheer van de nieuwsbrief nog steeds niet op orde heeft.
Star, die twee mailadressen zijn van Meds en Lex maar hun mailadres is inmiddels gewijzigd in graancirkels@broodfok.nl
Dream, welke cursussen hebben je voorkeur? In september gaan we weer van start met van alles.
Jammer dat Star het beheer van de nieuwsbrief nog steeds niet op orde heeft.
Star, die twee mailadressen zijn van Meds en Lex maar hun mailadres is inmiddels gewijzigd in graancirkels@broodfok.nl
Dream, welke cursussen hebben je voorkeur? In september gaan we weer van start met van alles.
vrijdag 5 augustus 2011 om 11:52
Stom van me. Dus nu zitten jullie nog steeds allemaal met ongeschikte darmflora. Sorry!
Ik zal zo snel mogenlijk een nieuwe datum doorgeven. Heb het voorlopig alleen ontzettend druk met mezelf. Na een jaar buitenland zit ik met een hoop achterstallig onderhoud, stof, webben en een identiteitscrisis.
Ik zal zo snel mogenlijk een nieuwe datum doorgeven. Heb het voorlopig alleen ontzettend druk met mezelf. Na een jaar buitenland zit ik met een hoop achterstallig onderhoud, stof, webben en een identiteitscrisis.

vrijdag 5 augustus 2011 om 16:10
Ik ben even kwijt wat voor cursussen er zoal waren?
Ik had mezelf eens aangeboden als cursusleidster 'creatief met tampons' maar toen ik daar heenging bleek er alleen maandverband te zijn. Zelfgehaakt ook nog. In chakrakleuren, was echt weinig meer mee te doen. Heb nog wat boomwondbalsem moeten gebruiken. Wie het verzint om maandverband van zuiver llamawol te punniken? Was geen balsem voor mijn chakra, dat is zeker!
Darmflora schikken zou ik echt gráág doen. Is daar nog ruimte voor?
Mijn emailadres is trouwens: ikhebgeenidee@wieikben.huh
Ik had mezelf eens aangeboden als cursusleidster 'creatief met tampons' maar toen ik daar heenging bleek er alleen maandverband te zijn. Zelfgehaakt ook nog. In chakrakleuren, was echt weinig meer mee te doen. Heb nog wat boomwondbalsem moeten gebruiken. Wie het verzint om maandverband van zuiver llamawol te punniken? Was geen balsem voor mijn chakra, dat is zeker!
Darmflora schikken zou ik echt gráág doen. Is daar nog ruimte voor?
Mijn emailadres is trouwens: ikhebgeenidee@wieikben.huh
Later is nu

vrijdag 5 augustus 2011 om 19:15
Star? Mailadres gezien van Dream?
Er is nog plaats bij het darmflora schikken inderdaad. Dinsdagavond van 20.00 uur tot 22.00 uur.
Wél helpen opruimen want het geeft enorme troep en de volgende morgen is er tantragym en daarna Tibetaanse gebedsmeditatie.
Heeft iemand trouwens nog klankschalen ergens?
De bio/dyna kookclub heeft er laatst 'vergeten groente ratatouille' in geserveerd en nu klinken ze niet meer zoals ze zouden moeten klinken.
Ook graag even rondkijken voor hotstones want Meds had haar klinkers nodig om een varkenskot te bouwen voor de cursus 'ecologisch slachten met je hart'.
Er is nog plaats bij het darmflora schikken inderdaad. Dinsdagavond van 20.00 uur tot 22.00 uur.
Wél helpen opruimen want het geeft enorme troep en de volgende morgen is er tantragym en daarna Tibetaanse gebedsmeditatie.
Heeft iemand trouwens nog klankschalen ergens?
De bio/dyna kookclub heeft er laatst 'vergeten groente ratatouille' in geserveerd en nu klinken ze niet meer zoals ze zouden moeten klinken.
Ook graag even rondkijken voor hotstones want Meds had haar klinkers nodig om een varkenskot te bouwen voor de cursus 'ecologisch slachten met je hart'.

zaterdag 6 augustus 2011 om 06:56
* noteert e-mailadres
ik denk dat de cursusnieuwsbrief inderdaad bij de msnvrienden van mijn zoon tercht is gekomen. Dus als er jongens met petjes en scooters opduiken...dat zijn geen hangjongeren, maar geïntereseerde jeugd.
Kijk maar of ze ergens bij een cursus inpassen.
nog een tip over de Chakracleaner: begin met de chakra's in je tenen en de bijpassende chakra-kruimeldief. Het is echt te heftig om er meteen de grote cleaner op te zetten als ze al jaren dichtgeslibt zitten met vuil.
ik denk dat de cursusnieuwsbrief inderdaad bij de msnvrienden van mijn zoon tercht is gekomen. Dus als er jongens met petjes en scooters opduiken...dat zijn geen hangjongeren, maar geïntereseerde jeugd.
Kijk maar of ze ergens bij een cursus inpassen.
nog een tip over de Chakracleaner: begin met de chakra's in je tenen en de bijpassende chakra-kruimeldief. Het is echt te heftig om er meteen de grote cleaner op te zetten als ze al jaren dichtgeslibt zitten met vuil.
zaterdag 6 augustus 2011 om 11:09
*noteert de dinsdagavond in de agenda. Hopelijk kan ik dan, heeft manlief geen cursus "Beheers de toorn van Wodan" maar ik geloof dat dat op woensdag is.
Ik houd m'n chakra's voorlopig even dicht. Ik heb ze een tijdje open gehad, maar er kwam echt heel veel vuil in. En ik heb geen tijd voor dagelijks Chakrastoffen. Een kruimeldief klinkt daar trouwens dan wel weer handig voor, die houd ik in gedachte. Ik ben nog op zoek naar Chakrafilters. Soort dromenvangers voor je Chakra. Kent iemand die?
Ik houd m'n chakra's voorlopig even dicht. Ik heb ze een tijdje open gehad, maar er kwam echt heel veel vuil in. En ik heb geen tijd voor dagelijks Chakrastoffen. Een kruimeldief klinkt daar trouwens dan wel weer handig voor, die houd ik in gedachte. Ik ben nog op zoek naar Chakrafilters. Soort dromenvangers voor je Chakra. Kent iemand die?
Later is nu
vrijdag 26 augustus 2011 om 17:10
Haai, ben weer terug uit Boursin sur Mer. Plasemmer keurig feng shui opgesteld, en ik moet zeggen: dat doet echt wat met je. Bedankt voor de tip nog, Star.
Verder nog twee leuke workshop gevolgd: raamhangers boetseren van croissantdeeg en van tenenkaas roquefort maken. Vooral die tweede was een groot succes. Misschien ook een idee voor ons cursusaanbod. Heb al een redelijke voorraad tenenkaas aangelegd, dus in principe zouden we zo van start kunnen gaan. Interesse? Geef maar een gil.
Verder nog twee leuke workshop gevolgd: raamhangers boetseren van croissantdeeg en van tenenkaas roquefort maken. Vooral die tweede was een groot succes. Misschien ook een idee voor ons cursusaanbod. Heb al een redelijke voorraad tenenkaas aangelegd, dus in principe zouden we zo van start kunnen gaan. Interesse? Geef maar een gil.

vrijdag 26 augustus 2011 om 17:15

vrijdag 26 augustus 2011 om 17:19
graag gedaan Elynn. Welke plek heb je nu uiteindelijk gekozen, want voor jullie caravanplaats had je twee opties.....of naast het fornuis of twee meter voor de deur.
Die laatste was energiestroomgewijs het allerbeste maar dan had ik er wel een energiescherm windscherm bij aangeraden vanwege de praaivesie en de goede nachtrust van de buren.
Die roquefort-workshop sla ik over als je het niet erg vindt. Ik voel me wat opgeblazen de laatste tijd en volgens mijn meridianendeskundige moet ik even minderen met melkproducten.
Die laatste was energiestroomgewijs het allerbeste maar dan had ik er wel een energiescherm windscherm bij aangeraden vanwege de praaivesie en de goede nachtrust van de buren.
Die roquefort-workshop sla ik over als je het niet erg vindt. Ik voel me wat opgeblazen de laatste tijd en volgens mijn meridianendeskundige moet ik even minderen met melkproducten.
vrijdag 26 augustus 2011 om 17:32
In Bunnik of all places... Maar goed, ik zwengel de boel wel weer aan en breng de verbanden wel jouw kant op. Kan even duren, want de Kip staat nu nog vol met tenenkaas van die workshop roquefort maken.
Zet jij dan binnenkort de instructieboekjes voor mondschilderen met mond, hart en ziel even klaar? Dan neem ik die mee terug.
Zet jij dan binnenkort de instructieboekjes voor mondschilderen met mond, hart en ziel even klaar? Dan neem ik die mee terug.
vrijdag 26 augustus 2011 om 18:43
Is mijn mail weer eens bij je spam belandt Elynn? Darmflora schikken doen we komende zondag, na de koffietafel. Hoop dat je dan kan?
Het wordt wel improviseren want de container met mijn darmfloravoorbeelden uit Peru is op weg hierheen in Londen in quarantaine geplaatst.
Denken jullie eraan dat je nuchter moet komen?
Het wordt wel improviseren want de container met mijn darmfloravoorbeelden uit Peru is op weg hierheen in Londen in quarantaine geplaatst.
Denken jullie eraan dat je nuchter moet komen?

vrijdag 26 augustus 2011 om 18:51
Komt goed uit Yet, ik ben aan het 'vasten voor vrede'. Ik vond dat het tijd werd voor politieke betrokkenheid en ik vast dus solidair met Venezuela. Vraag me niet wat er aan de hand is daar waarvoor gevast moet worden maar de bijeenkomsten en groentensappen zijn gratis.
Elynn, ik ziet de Tena's wel verschijnen.
Zet maar gewoon onder de kapschuur. Ik ben te zwak om te helpen.
Elynn, ik ziet de Tena's wel verschijnen.
Zet maar gewoon onder de kapschuur. Ik ben te zwak om te helpen.