Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

quote:Elynn schreef op 29 augustus 2011 @ 16:51:

[...]

O, eh sorry, Lé. Kwam even wat tussendoor. Forum nu mobiel. Zit aan de Amerikaanse oostkust, waar ik een mooie kans zag om m'n workshops Voel de wind in je haar en Zandzakkastelen bouwen aan de man/vrouw te brengen. Groot succes. Dolle boel hier. Jullie krijgen allemaal de hartelijke groeten van Irene trouwens.

Red je je voorlopig even met dat inbrengmatrasje van Star?

Laat maar Elynn, ik ben inmiddels op de hoogte van je handel in Tena's met de Puttense hangjeugd. Starshine klapte uit de school.

Ik zie je wel weer als je geland bent. Dan weet ik je te vinden Kom ik je gezellig ophalen van Schiphol.
Alle reacties Link kopieren
Tsss, niet zo voorbarig, Leo. Ik heb die lui één keer (ja heus, één keer) een restpartij gegeven. Gratis. Vanuit een goed hart. Omwille van de Puttense dorpsrust. Tena absorbeert namelijk niet alleen vocht maar ook geluid. Ze hebben het op de wanden van hun zuipkeet geplakt, zodat het gelal niet tot in de verre omtrek te horen is. Maar goed, jij hebt je oordeel al weer klaar. Bedankt voor het vertrouwen.

Ik red me wel vanaf Schiphol. Kun jij van de bespaarde benzinekosten mooi je karma wat laten opknappen.
quote:eleonora schreef op 28 augustus 2011 @ 11:02:

Right, op de een of andere manier stond Spuka bij mij op negeer.

Ik begrijp dat mijn zuurverdiende incontinentiemateriaal verpatst is aan de Puttense hangjeugd.

Gewónd ben ik.

Waar moet ik nu heen met mijn drupvocht?

Op de een of andere manier? Je weet heel goed waarom je mij op de negeer gezet hebt. En nu doen alsof je het niet meer weet?

Jij was het die zonodig moest gaan vasten voor de zwerfkatten in Brazilië en toen ik zei dat de zwerfkinderen in Venezuela meer aan je actie zouden hebben gooide je me in de negeer. En dan vindt jij het raar dat ik niet weet dat die weeshuisvoorraad Tena's voor jou zijn?

Ik denk dat we samen een workshop 'Samen tegen de rest' moeten gaan volgen, dan komt het misschien - heel misschien - weer goed.

Darmfloraschikken heb ik gisteren overgeslagen, toen mijn darmflora vernam dat ik me ingeschreven had, begonnen ze een stakingsactie. Gevolg is dat ik nu al dagen aan een stuk op het toilet zit. Iemand een huismiddel tegen buikloop?
Je zou een slok uit die fles actieve flora uit de deur van de koelkast in het clubhuis kunnen proberen.

Ik heb slecht en goed nieuws. 'Samen tegen de rest' is dit jaar helaas vervangen door 'Vredespijpen'. Maar er is wel nog plek voor vrouwen.
O leuk!

Ik denk dat het goed is om dat als groep te doen. Er is een wat ruzieachtige sfeer ontstaan valt me op.

Door gezamelijk aan de vredespijp te lurken zou het gevoel van gezamelijkheid weer terug kunnen komen.

Wat mij betreft een bevredigend idee.

En Yet, schalkje, niet alles voor jezelf houden he, bij het vredespijpen, eerlijk delen!
Over de verwijten die mij worden gemaakt aangaande inhalig gedrag, bedreiging en belangenverstrengeling, heb ik inmiddels gemediteerd.

Namaste allemaal!
denken jullie er dan wel aan een regenponcho mee te nemen? Vredespijpen wordt buiten gedaan ivm met het antri-rookbeleid.
Agu poncho is binnen Starshine. Ze waren in de aanbieding op de markt.

Hoe gaat dat met dat vredespijpen? Zit je op de grond? In geval van slecht weer misschien niet zo'n goed idee.

De poncho houdt het water wat op je hoofd valt wel tegen maar ik stel voor dat we wel iets met stoelen regelen. Of is dan het effect weg?
* Breekt in dit topic om Leo even een dikke zoen te geven! *
je mag natuurlijk een kussentje of visserskrukje meenemen Leo. Een Hartman is too much.
Dag engel van me!

Wat leuk dat je weer eens langskomt!

oja, ik heb de partytent al klaargezet hoor. Daar kunnen we onder zitten als de regen echt te erg wordt.
Vrouwen, we hebben nog die kussentjes van Een stevig perineum als solide basis voor de woelige baren van het dagelijks leven. Neem ze wel even mee. Heb er zin in. Al een poos niet meer gepijpt. Zal m'n kaken vooraf goed losmaken. Iemand nog goede tips daarvoor?

quote:Elynn schreef op 31 augustus 2011 @ 10:59:

Vrouwen, we hebben nog die kussentjes van Een stevig perineum als solide basis voor de woelige baren van het dagelijks leven. Neem ze wel even mee. Heb er zin in. Al een poos niet meer gepijpt. Zal m'n kaken vooraf goed losmaken. Iemand nog goede tips daarvoor?

[afbeelding]Elynn, ik zweer (en smeer) bij Tijgerbalsem, maakt de meeste stroeve spieren en inelastische randjes weer soepel. Niet te gebruiken in combinatie met de kussentjes voor je perineum. Het branderige gevoel zorgt voor onvoldoende concentratie.
Mij verwardt dat met die kaken nogal eigenlijk. Hoe groot ís die pijp dat je er je kaak voor moet losmaken?

Het is toch een kwestie van tussen je lippen nemen en zuigen?

Het perineum verstevigen doe ik door op een bakfiets te rijden maar als er randjes in de tijgerbalsem gezet moeten worden dan vind ik dat prima.

Wat een beeldige kussentjes!

Zelf gemaakt Elynn?

Ze zouden prachtig staan in mijn leefkuil in de tuin.
Ik zwaai gewoon even
mag ik ook zo'n negerponcho?
Wich reminds me; Meds, je hebt je leesloupe in mijn krantenbak laten liggen.

Ik had 'm bijna met het oud papier meegegeven.

Je hebt geluk dat ik een nieuwe hanglamp ging papiermachéën!
quote:zusenzoo schreef op 31 augustus 2011 @ 22:32:

Ik zwaai gewoon even

Oehoe Zusenzo!

Ben je aan het warmdraaien voor een actief BEO lidmaatschap? Of kwam je gewoon even langsdenderen?
Maar Eleonora,

Hoe doet je dat, dat perineum verstevigen met de bakfiets? Ik kan nooit bij de trappers als ik dat probeer. Tips??!!
gewoon, fietsen zonder zadel.

Je moet er erg aan wennen, maar als je dat eenmaal onder de knie hebt, wil je niet anders meer. En een stevig perineum...kind, je weet niet wat je mist!
Ah, kijk, dat zijn tips. En hoe begin ik dan rustig aan? Eerst een washand ertussen of gewoon meteen laten zakken en doorbijten? En wel hobbels/geen hobbels nemen en in welke versnelling zet ik mijn bakfiets dan? En wel of geen kinderen meenemen?

Je ziet, ik ben een beginner hierin... Sorry.
nou, ik heb de eerste keer van te voren een fles pruimenlikeur opgedronken dus ik weet niet meer zo goed hoe ik het precies aangepakt heb. Een andere BEO kan vast nog wel meer tips geven.

Investeer van te voren wel in wat kraamverbanden of laat je sponsoren door Tena.
Nee, ik naai mijn eigen verbanden van vuilniszakken (recycling rules!) en ezelsoren uit de tuin. Maar die zullen ook wel helpen. Je hoort het nog, als ik de eerste keer door ben. Bramenlikeur zal ook wel helpen, schat ik zo in.
Ik adviseer vaseline met lidocaine erin.

Smeer dat er maar op.

Ik zwaai weer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven