Werk & Studie alle pijlers

Vliegen bij KLM

23-11-2010 20:05 2009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier meer dames die vliegen bij KLM? Ik ben ruim 2 jaar geleden aangenomen en mag nu waarschijnlijk binnenkort starten met de cursus. Naast het stewardessen-forum hoop ik ook hier ervaringen te kunnen lezen/delen, aangezien ik hier onder mijn andere nick altijd zoveel plezier heb.
@Susanh

Wellicht krijg je een bevestiging van ontvangst plus de tip om de site in de gaten te houden...

If else, let me know Ik ken iemand die ook graag gaat vliegen.

Btw, waar heb heb je het adres vandaan? Ik bedoel... heb je een electronisch formulier ingevuld of echt een of ander adres gebruikt?
SusanH, ik heb een paar weken geleden ook een open sollicitatie gedaan bij KLM maar geen reactie gekregen. Ik verwacht er eigenlijk niks van en ga er vanuit dat ik gewoon via een geselecteerd uitzendbureau moet solliciteren wanneer er weer ze weer gaan werven.
Dizzy, neem oordopjes mee voor YUL. Als je aan de straatkant zit, zal je 'snachts meer dan eens sirenes van politie/ambulance horen :-\
[quote]Lizzl schreef op 26 augustus 2011 @ 18:38:

Dizzy, neem oordopjes mee voor YUL. Als je aan de straatkant zit, zal je 'snachts meer dan eens sirenes van politie/ambulance horen :-[/quote]

Zal ze gelijk in mijn trolley stoppen, thanks voor de tip

Lizzl en Basia heel veel succes met de 777 cursus (en recurrent)
Thanks
Bedankt voor de reacties. Ik heb het inderdaad via de KLM banenwebsite ingevuld. Ik blijf de website en dit forum in de gaten houden, daarnaast volg ik KLM op facebook en linkedin dus als het weer gaat beginnen zou het niet te missen moeten zijn voor me ;)
Ha Lizzl ben je eindelijk van de Antillen af! En lekkere stops hier in KUL en SIN. Maar eerst nog even alle knopjes, biepjes, belletjes en lampjes in de OCR leren...

STB is het shoppen nog gelukt in BKK?
Goed hè! Kijk er echt naar uit en straks zijn Rio en Buenos Aires ook weer terug
Basia en Lizzl, wat gaaf dat jullie de 777 krijgen!

Mayou, het shoppen is gelukt, niet helemaal mijn smaak qua bruidsdingen maar genoeg andere leuke dingen gevonden voor weinig. En het was gewoon heerlijk om weer terug te zijn. Het ergste is, dat ik probeer vrij te krijgen ergens in september en dat ik daar pats boem wéér een BKK op mijn rooster kreeg. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb losgeklikt.

Maar de planning van mijn bruiloft waarvoor we 4 mensen bijeen moeten krijgen, vind ik toch ook redelijk belangrijk.

Dizzy, hoe was YUL? Ben ik nog niet geweest.

Gisteren hadden we onze terugkomdag van de basiscursus, misschien wel leuk om te vertellen voor degenen die ook net los zijn. Het was erg gezellig om elkaar weer te zien en de dag was best informatief. We kregen sprekers van HR, Health Center, FS en Planning en Assignment waar we alle vragen aan konden stellen die we hadden. Daarna nog gezellig gegeten bij Wings en dat was het weer. Lange volle dag, maar wel leuk!
Wàààààààt??????!!!!!!! Zomaar een BKK KRIJGEN? Oh ik word weer 's he-le-maal gek! Hoe IS het mogelijk?

Echt om te janken.....
hmmm jammer STB dat je ie nou net niet uitkwam!
Wat is er zo erg aan Bangkok (of mis ik het sarcasme)?
Oh Rio ook, daar ben ik verslaafd geraakt aan de caiperinhas. Als jullie weer in hetzelfde crewhotel terechtkomen, ga borrelen in de caravan aan het strand er tegenover. Die hebben de lekkerste! En er is een man - volgens mij heet 'ie Hector- waar je mee kunt gaan zeilen. mocht je dat ooit willen. Ik heb de naam van z'n vriendin, die vliegt ook. Kun je een briefje in d'r PV stoppen ofzo. En stappen in The Help, waar maar 2 soorten mensen kwamen: hoeren en KLM! En en en en en....BA is helemaal geweldig!!

STB, echt?? Haha, zo kom je er nooit... Wanneer is DE dag eigenlijk?
quote:ossiepossie schreef op 30 augustus 2011 @ 17:33:

Wat is er zo erg aan Bangkok (of mis ik het sarcasme)?BKK is juist helemaal niet erg en erg moeilijk te krijgen (helemaal als je net vliegt), vandaar.
Lizzl, ik dacht dat P&G weer terugkwam?

ossiepossie, 2 uur geleden

Wat is er zo erg aan Bangkok (of mis ik het sarcasme)?

Er is geen sarcasme.

STB kreeg ongevraagd een BKK op haar rooster en heeft deze "losgeklikt" omdat het niet uitkwam ivm vrije tijd.

BKK is zeer populair en deze reis ongevraagd in je rooster krijgen zou eigenlijk niet mogelijk moeten zijn aangezien er heel veel mensen zijn die 'm juist (al dan niet) onbeperkt aanvragen - zoals ik (nu al sinds april 2010 zonder succes).

Dus ik (en een groep andere collega's) vraag het aan en krijg 'm niet, STB heeft 'm niet aangevraagd en krijgt 'm. Rara.....
Ik moet er wel even bijzeggen dat mijn BKK-UFN er nog in stond, maar alle andere specifieke bids die er de 1e keer voor nodig waren om hem te krijgen, waren weg.

Ik probeer nu als een gek YYZ aan te vragen, blijkt schier onmogelijk
Ik begin verwend te raken, nu ik alles steeds kreeg wat ik wilde en nu niet meer
Mayou,

Er komt idd een nieuwe versie van P&G. Die gaat weer op een teller en senioriteit. Mijn teller zal starten met 3 :D Dus ik verwacht er wel wat van...

Stess_to_be, 7 minuten geleden

Ik begin verwend te raken, nu ik alles steeds kreeg wat ik wilde en nu niet meer

Welcome to my world Voor de komst van PBS (09/09/2009) en de eerste 7 weken van PBS kreeg ik bijna alles wat ik aanvroeg. Sindsdien dus niet meer.

Ik kijk uit naar 12/09 - ben benieuwd of dat nieuwe systeem wat beter (eerlijker) zal draaien.
Mijn ABS is 0%, dus in die zin is het wel eerlijk. Maar niet dat ik nu geen vrij meer krijg om mijn bruiloft te plannen en geen YYZ om mijn gewenste sluier te halen Ik ga dus ook maar vertrouwen op P&G, als je zegt dat het zo goed werkt
Of het goed werkt weet ik niet. Maar slechter dan het nu is, kan het voor mij iig niet worden.

De ABS zegt geen drol. Ik ken collega's die een ABS van in de 80% hebben en die vliegen kop/staart wat ze aanvragen. Nee, het woord 'eerlijk' is absoluut niet van toepassing op TBS

Wat dan wel weer leuk is, is dat die mensen (die dus zo'n hoge ABS hebben omdat ze alles krijgen), zullen starten met een teller van minstens 32. Life can be good - nu het systeem nog
@lizzl, thanks, ik snap het nu. Dacht dat jullie geen bangkok wilden maar het is precies andersom. Wie vraagt wordt overgeslagen
Ik ken werkelijk niemand die blij is met PBS. Vriendin van me (ook 53) heeft alleen maar jumpers en DXB en als ze mazzel heeft af en toe een ADD er tussendoor.

P&G 12-09 ik hoop het voor je... PBS zou ook in 2008 gelanceerd worden,maar puntje bij paaltje kwam het een jaar later pas.

GIG-GRU-EZE wordt dat allemaal Triple?

STB ga je je sluier halen in YYZ?

(leuk zo'n post met alleen maar afkortingen )
GIG, GRU & EZE idd 777

Wat er 12/09 komt is een tussenstap en daarvan is het zeker (zeggen ze) dat 'ie dan live gaat....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven